If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Чуждестранните каниддати са консорциумът между "Щрабаг и ИСА, австрийската "Алпине бау", гръцката "Актор" и турските "Доуш иншаат" и "Онур". "Доуш" строи участъка от магистралата между Карнобат и Бургас.
Сред българските кандидати е сдружение "Кабиле", в което влизат "Автомагистрали Черно море" - Шумен, "Главболгарстрой" и "Пътстрой 92". Консорциумът "Трейст Тракия" , който сега изгражда отсечката от Оризово до Стара Загора, е съставен от "Трейс груп холд", "СК 13 холдинг", "Пътно строителство" - Добрич, и "Пътища и мостове". Оферта е подало и сдружението "Пътища Тракия", в което влизат 8 компании, контролирани от Васил Божков - "Пътно строителство", "Мостстрой", "Хидрострой", "Пътинвестинжгенерингстрой", "Гранит 97", АБ, "Пътни строежи" - Велико Търновои холдинг "Пътища".
Българските са сдружение "Пътища - Тракия", сдружение "Пътища - транспорт", "Автомагистрали Черно море" - Шумен и "Главболгарстрой - инфраструктурно строителство".
Чуждите са консорциумът между "Щрабаг и ИСА, австрийската "Алпине бау", гръцката "Актор" и турската "Доуш". Последната строи участъка от магистралата между Карнобат и Бургас.
Очакванията на държавата са строителството на близо 37-километровата отсечка да струва около 340 млн. лв. Вчера обаче стана известно, че търгът може и да се провали, защото процедурати, по които се провежда, са започнати от старото ръководство на пътния фонд и не съответстват на европейските правила.
Коментар