Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеХора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
А и представи си автомобили с мини ядрени електроцентралки захранващи двигателя. Няколко грама от радиоактивен елемент ще е достатъчен за получаването на огромно количество енергия. Има начини и методи да се постигне, но когато му дойде времето А то понякога идва по различно времеТhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнениеИ как се връзва това с твоето твърдение че петрола щял да стане $500?
,дори в секс,а;-)))
Коментар
-
BobyB
Той затова ще стане 500 долара , нали като се замени за нула време ще се изтръска до дъно и от това създателите на новата технология ще спечелят чрез борсите. Там ще има много милиарди на късо на петрол. Друг начин да се осребри откритието няма , патенти..матенти са пършива работа , те ще го дадат на Света като пълен подарък. Става вапрос за огромна финансова изгода , няма компания , фонд или банка в Света която да може да я покрие и надхвърли.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе други източници , познати физици.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеОт термоядрен синтез , няма да се получи с тези реактори , но ще му се намери цаката скоро.До две години ще бъде публична реалност , много сме Близо до момента.
http://www.focusfusion.org/
Коментар
-
az_ivan
Имаш вариант като ти свърши батерията или да се направиш че е свършила и да хванеш някой да те тегли някой друг километър. Имах едни познати навремето го правеха с цел да не се харчат за бензин и да имат пари за дикотека. Хлапаци разбира се бяха и ходеха така на море. Веднъж ни се наложи да приберем на наш познат автомобила зимата беше изгасннал на пътя , студ..виелица и с тези го изтеглихме с една долу горе подходяща кола. Страшено опитни бяха в тази манипулация , честно ако не бяхме заедно щяхме да нацелим кавките поне 10 пъти , обаче те с рутина в тоя занаят , печени. С тия ел.коли доста теглени ще има по пътищата , а и те много мръсни - ако някой те закачи моторите са и генератори и можеш да зареждаш докато те теглят ..хитро.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнениеБи ли дал $35,000 за купето на Leaf?
Аз съм почти 120 кила 1.86 висок и искам да се возя в кола, а не в кутийка. Т.е. за мен кола е 4-врат седан с размер на БМВ 5, Ауди 6, Мерцедес Е, Пежо 60х и т.н. И затова карам Сааб 9-5, а не Сааб 9-3. Та ако направят кола, а не колица за $35 000 веднага я купувамHe was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Би ли дал $35,000 за купето на Leaf?
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеАз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокарПари при пари отиват
Коментар
-
Първоначално изпратено от SA Разгледай мнениеЕ, значи все пак има скоростна кутия, макар и с една скорост, но не и директно към колелото, а честотоното управление решава въпроса с необходимостта от много предавки. Горе-долу, и двамата сме "познали".
Това, което ме впечатли е бързото зареждане - до 45 минути, смяната на батерията за 1 минута. По пробега - 300 км, обаче, трябва да поработят повечко. А и не пише при какви условия се постигат. Ако тръгна да качвам планина, дали ще мога да я прехвърля с една батерия?! София-Варна, абсурд. Не съм убеден дали и Пловдив-София е постижимо с едно зареждане.
А я виж ето ТУК Нали съм си фен на Сааб ... Разгледай внимателно техническите подробности, най-вече за батерията - какви са разликите с другите коли. Много впечатляващо. И разбира се няма скоростна кутия
Аз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокарHe was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеОт всички проекти за електромобили само Nissan Leaf е с класическа двигателна схема. Може би защото са бързали да го пуснат на пазара преди другите. Всички останали са с електромотори монтирани директно на всяко колело. Нямат скоростни кутии, а диференциалът е електронна джаджа. Това са фактите. А за тролея и електрокара - да прав си и какво от това? Просто при тях не е решен въпроса с батериите и затова единия иска жица, а другия не вдига повече от 40. Разгледай параметрите на колите на Тесла Моторс и на повечето големи производители на класически коли и ще разбереш за какво става въпрос.
The Model S powertrain features a liquid-cooled, floor-mounted battery pack and single-speed gearbox.Last edited by SA; 14.07.2010, 17:29.
Коментар
Коментар