Първоначално изпратено от az_ivan
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Що се отнася до цената, дори не си помисляйте, че автомобилните компании ще си свият печалбите или пък електроенергията ще остане на тези цени, ако колите тръгнат масово на ток. На 100 км вероятно пак ще си плащаме както сега. По-високите цени на електроенергията, обаче, ще оправдаят по-широкото внедряване на производства от ВЕИ, които сега са скъпо удоволствие.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеА производителите на диференциали и скоростни кутии ще трябва да се наметнат с по един бял чаршаф и да тръгнат бавно към гробищата.....
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСкъпи са и акумулаторите и ако се произвеждат по масово няма да достигат въпросните метали. Скъпи са и клетките които обръщат водорода в ел.енергия и при тях проблема е същия. Със съхранението на водород вече нещата са по добре , дори някакви бактерии които го абсорбират доста добре има а те са безплатни може да се каже.
Коментар
-
az_ivan
Скъпи са и акумулаторите и ако се произвеждат по масово няма да достигат въпросните метали. Скъпи са и клетките които обръщат водорода в ел.енергия и при тях проблема е същия. Със съхранението на водород вече нещата са по добре , дори някакви бактерии които го абсорбират доста добре има а те са безплатни може да се каже.D.Y.F-091066
Коментар
-
Принципен проблем на литиевата батерия е, че не може да ти даде много ток за малко време. Това е един от хилядите технологични детайли. Няма смисъл да ги обсъждаме. По-интересно е откъде ще дойдат големите пари.
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЩом я дават 100 амперчаса значи е толкова , не се съмнявай в това. Проблема е в цените им !Пари при пари отиват
Коментар
-
Хибрид: електростанция --> енергийна система --> автомобил --> конвертиране в механична енергия
Водородни: електростанция --> енергийна система --> станция за производство на водород --> автомобил --> конвертиране на водорода в химическа енергия --> конвертиране на химическата енергия в механична енергия
Водорода може би има по-голямо приложение като система за съхранение на енергия, отколкото като гориво за транспорт.
BTW към списъка на netware5, вероятно трябва да се добави и така наречените REE.
В производството на хибридни и електро-автомобили се влагат около 30 кг/автомобил от REE - Nd, Pr, Dy, Tb, La - Neodymium, Praseodymium, Dysposium, Terbium, Lanthanum.
Металите - neodymium, indium, lithium, dysprosium, и terbium са от съществено значение и за зелените енергийни технологии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнениеМожеш ли да ни подскажеш 3-4 имена които да следим?
HEV
- - - - -
MXWL
- - - - -
UQM
- - - - -
ENA
- - - - -
EFLVF.PK
- - - - -
JCI
- - - - -
AONE
- - - - -
TSLA
Тия произвеждат само електрически автомобили. Отделно сложи Нисан, Тойота, БМВ и другите дето в момента освен че имат разработки за електрически то основно замърсяват
Коментар
-
Можеш ли да ни подскажеш 3-4 имена които да следим?
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнениеПонеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..Пари при пари отиват
Коментар
-
Обади се на тези мумчета и ги питай ако им вържеш един 100 амперов двигател на батерията какво ще стане?
Ако те мързи аз ще ти кажа: батерията ще заприлича на рисунка на Дали.
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПари при пари отиват
Коментар
-
..
Това за евтините електрически коли , си е направо МНОГО големи надежди.Тази батерия е с напрежжение 3.2 волта в заредено състояние и капацитет 100 амперчаса.За един електромобил са необходими много такива батерии , сумата е сериозна и самите ел двигатели са сериозни количества скъпо струващи материали - метали. Евтиното откъде ще дойде не знам. Знам за летящото , но не ми се обяснява сега. Има адски много скам в нета по тези въпроси и той дори е умишлен , но не всичко е скам , информация има за съвсем истински неща. И тези батерии наистина са с 2000 цикъла на разряд и заряд и дори 3 000 цикъла има от този тип батерии. Ако батерията е достатъчна за изминаване на 400 км. това са си 800 000 км. пробег и живот на батерията при електромобила. Фосилките ряпа да ядат , ел.колите наистина вървят много повече.Проблема е в цената.Няма как малоумни китайци да направят индустрия и технологии , трябва белите да станат евтини и тези цени тогава ще паднат. Летящото е много по скъпо , адски скъпо но не е невъзможно..китайци няма да могат да го правят.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар