Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.
Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.
Коментар
-
Има голямо развитие при твърдотелните акумулатори, скоро ще се появят и такива базирани на натрий. Също причината за остаряване - деградация на акумулаторите става ясна и ще могат да се възтановяват след определен брой цикли като се инжектират вещества изчистващи водорода в тях. После ще измислят и как да ги поставят направо вътре и да абсорбират водороса когато се отдели. На практика живота им ще стане равен на живота на мембраната която се поставя между електродите. Много ток ще може да се произвежда с нов тип атомни реактори и ще отпаднат соларните панели и ветрогенератори, 50 грама изотопи ще освобождават енергия колкото се съдържа в един вагон въглища като се изгорят и се преобразува 100% в електрическа, на практика според нивото на ефективност с което се горят въглищата в момента това са почти 3 вагона вътлища - само в 50 грама.
Разбира се това ще се отрази и на възможностите да се правят оръжия, всеки ще може да убие всеки който пожелае.D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Стига си писал глупости- китайци-китайци. Защо не погледнеш някой руски клипчета как се държат за главата на третата година от покупката на китайска кола- цялата в ръжда. Въобще китайците правят нещата ден до пладне
D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова харчи много ток, Тесла 3 харчи 12 киловатчаса за 100, по магистрала 13 -14 да стигне. Китайците имат големи колкото Тесла 3 и последно харчат 10 киловатчаса, дори имат харчи 7-8. Той просто кара много лакома кола.
Коментар
-
Silveto, смятат да пуснат производство на електромобили задвижвани с горивни клетки работещи с водород. Европа закъса защото я удари Украйна, те и старите автомобили с двг не се продават, ще разпускат персонала на фабрики всички. Не е само автоиндустрията, спада е при всичко. В Китай има ръст на всички отрасли, не само при електромобилите.Last edited by supertrader; 15.09.2024, 00:49.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнениеДали има наистина реална опастност от срив на пазара за EA или просто поредното сплашване????
https://carmarket.bg/elektromobili/s...i-rekordi-9518
Коментар
-
Дали има наистина реална опастност от срив на пазара за EA или просто поредното сплашване????
https://carmarket.bg/elektromobili/s...i-rekordi-9518Повече от красива
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Разбира се, скоростта е силно определяща за разхода, но те в икономичен режим се движат като гледам с трафика. В града въздушното съпротивление спира да дърпа ток, като гледам масимума май е 50 и то много рядко. С тези по леките батерии какво ще стане ? Разхода на някои ще падне с една трета голямата кутия отдолу направо се премахва. Напредват, стават все по използваеми но още се с много кабели, за балансиране, контролери а това е на цена колкото половината батерия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Много зависи и от това, колко ти тежи кракът, нали.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова харчи много ток, Тесла 3 харчи 12 киловатчаса за 100, по магистрала 13 -14 да стигне. Китайците имат големи колкото Тесла 3 и последно харчат 10 киловатчаса, дори имат харчи 7-8. Той просто кара много лакома кола.
Коментар
-
Развиват се нещата, развитието се случва в Китай вече 100%. Защото изобретателя на литиевойонната батерия предлагаше да направят батерии със солиден електролит и твърдеше че може, искаше някакви милиони да се инвестират, но в САЩ му отказаха. В Китай не отказват, китайците започнаха сериозно да плащат за такива неща очевидно. Всички които са проектирали коли за западните брандове сега проектират за китайски брандове.Last edited by supertrader; 25.08.2024, 13:12.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар