IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Тойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.
      Най вероятно някой е успял да напише вирус, нали са свързани с интернет. Направи ми впечатление, че Порше не пускат интернет в колите, а трябва да се отиде в сервиз за ъпдейти. Иначе може дори да е вирус който уж има друг ефект, но реално да забие компютъра в режим на масимално ускорение. Трябва да имат някакъв бутон за изключване от водача в такъв случай.

      Коментар


      • Като видите кола с номер ЕА - не е от Елена. Може да от цялата страна, но е електричка.
        И при тях има възможност да се поръчва специална комбинация от букви и цифри

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
          Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
          В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

          https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019
          А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.

          Коментар


          • Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
            В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

            https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=ckeRydB7EuY, как изнасят субсидирани електромобили от Китай и много интересно, защото тока при тях е много евтин 100 км струват 13 цента.

              Коментар


              • v_tin, винаги при добив на каквото и да било има разход на енергия, който е сериозен. И за автомобилите с двг пада голямо копане, не е лесно.

                Коментар





                • Christophe Chirat

                  6 ноември в 14:16 ч. ·
                  Това е CAT994A.
                  Той изгаря приблизително 1000 литра гориво за 12 часа, премества приблизително 250 тона мръсотия, за да извлече материалите, необходими за направата на ЕДНА батерия
                  За да направите всяка батерия, трябва да почерпите:
                  - 12 тона саламура за литий,
                  - 15 тона руда за кобалт
                  - 3 тона руда за никел,
                  - 12 тона руда за мед
                  И премести 250 тона от земната кора.
                  Само за - една - батерия, която има около:
                  - 12 кг литий
                  - 30 кг никел
                  - 22 кг манган
                  - 15 кг кобалт
                  - 100 кг мед
                  - 200 кг алуминий, стомана и пластмаса
                  И хората все още вярват в "нулевите емисии", когато карат електрическите си автомобили.... , и не споменахме "рециклиране"

                  Коментар


                  • https://www.facebook.com/reel/507559307574072/?s=ifu

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/watch?v=mKMuD2ZbCOU, нещо за зареждане на електромобили от слънчевата енергия направо, 80 км пробег осигуряват с такова зарежданес клетки на база галиев арсенид с една трета им е по голяма ефективноста от на тези в панелите. Зарежда 6 часа за 80км, има начин да се направи ако стои на място да зарежда три пъти повече, ще зареди за 240км. Може да се направи да се монтира допълнително към вече произведени електромобили, примерно някой има тесла 3 и може да си монтира допълнително такова зареждане, не е проблем.

                      Коментар


                      • https://www.youtube.com/watch?v=98mlJ1N50DU, нещо за конверсиите, не са популярни много май само това има.

                        Коментар


                        • Слагат батерия 10 киловатчаса, тежи не повече от 50 кг., те не стават по тежки тези конвертираните. В Европа, в по бедните страни електромобилите трудно ще навлязат ако няма конверсии. Просто хората няма да рискуват, не си ползвал електричка и си викаш защо да поемам риск. Също няма да изградят и мрежи от зарядни станции, защото ще кажат - ами то няма много електрички.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                            https://www.youtube.com/watch?v=U5DNLC-o4rk, това е в канала в ютуб на единия от участниците в състезанието със соларни автомобили. Според мен е интересно решение за конверсия на автомобили в електромобили, с два електромотора отпадат редуктора, диференциала и скоростната кутия може да се махне. Дори ми хрумна една идея, да се направи специален електромор за такава конверсия. В България родната индустрия преди години заливаше пазара с електродвигатели, сега за електромобилите купуват електродвигатели с тегло 15 кг по 2-3 хиляди долара..електродвигатели да произвеждаш сега и да ги продаваш такива за конверсия. Според мен в евтините електромобили нещата ще са силно опростени, а пазар за такива ще има защото се комплектоват добре с една малка соларна централа с няколко панела. Електрониката също има какво да се направи по нея. По принцип запазване на оригиналната спирачна система е желателно, спирачните системи са сериозно нещо и отговорно, оригиналните са добре тествани за купето, това което се предлага не ми изглежда сериозно, да се поставят нови дискове и спирачни апарати.
                            Брат ми, те може да са тествани но, едно допълнително натоварване на същото купе (смятай, отчитаме, че махаме ДВГ, Ала пак остават) от 400-500 кг, така или иначе, няма точно да е безпроблемно.
                            Иначе, настъпващата промяна, може да направи някои хора и значително по-богати. Ако внимават в картинката.

                            Коментар


                            • https://www.youtube.com/watch?v=U5DNLC-o4rk, това е в канала в ютуб на единия от участниците в състезанието със соларни автомобили. Според мен е интересно решение за конверсия на автомобили в електромобили, с два електромотора отпадат редуктора, диференциала и скоростната кутия може да се махне. Дори ми хрумна една идея, да се направи специален електромор за такава конверсия. В България родната индустрия преди години заливаше пазара с електродвигатели, сега за електромобилите купуват електродвигатели с тегло 15 кг по 2-3 хиляди долара..електродвигатели да произвеждаш сега и да ги продаваш такива за конверсия. Според мен в евтините електромобили нещата ще са силно опростени, а пазар за такива ще има защото се комплектоват добре с една малка соларна централа с няколко панела. Електрониката също има какво да се направи по нея. По принцип запазване на оригиналната спирачна система е желателно, спирачните системи са сериозно нещо и отговорно, оригиналните са добре тествани за купето, това което се предлага не ми изглежда сериозно, да се поставят нови дискове и спирачни апарати.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от super99 Разгледай мнение
                                Същото, това го написах защото някакъв убеден украинец зовеше за връщане на териториите им понеже им ВЗЕМАЛИ газта и как ще ги дадат. Украйна ако иска да сполучи трябва да се включи в движението за електромобилите, въобще да не се осланят на мухите. Те пък точно с Мъск , който им помага безвъзмездно се поскараха май, понеже републиканците към които той има симпатии явно са против войната там.
                                За да се получат нещата с електромобили в Европа , трябва да се атакуват цените на които се продават автомобили втора употреба, електромобили на сходна цена по малки като мощност и размери ще бъдат предпочетени от тези клиенти. Малките автомобили на вторичния пазар държат по високи цени отколкото големите и луксозните, техните цени са с по малка обезценка отколкото на скъпите големи Мерцедеси, БМВ...Според мен това е пътя, а и малка батерия се зарежда бързо на по малка зарядна станиция с по малка мощност. По принци в Европа се карат по малки коли, особенно в момент на криза европейците се прежалват да карат малолитражки, също растоянията които минават са по малки. В САЩ е друго, за големи растояния да тръгнеш да ги изминаваш често с малък автомобил си е изпитание.
                                Следващите 10 години, електромобилите, ще бъдат най-малкия проблем на Украйна. АКО и на каквато част от нея оцелее.

                                Коментар

                                Working...
                                X