Същото, това го написах защото някакъв убеден украинец зовеше за връщане на териториите им понеже им ВЗЕМАЛИ газта и как ще ги дадат. Украйна ако иска да сполучи трябва да се включи в движението за електромобилите, въобще да не се осланят на мухите. Те пък точно с Мъск , който им помага безвъзмездно се поскараха май, понеже републиканците към които той има симпатии явно са против войната там.
За да се получат нещата с електромобили в Европа , трябва да се атакуват цените на които се продават автомобили втора употреба, електромобили на сходна цена по малки като мощност и размери ще бъдат предпочетени от тези клиенти. Малките автомобили на вторичния пазар държат по високи цени отколкото големите и луксозните, техните цени са с по малка обезценка отколкото на скъпите големи Мерцедеси, БМВ...Според мен това е пътя, а и малка батерия се зарежда бързо на по малка зарядна станиция с по малка мощност. По принци в Европа се карат по малки коли, особенно в момент на криза европейците се прежалват да карат малолитражки, също растоянията които минават са по малки. В САЩ е друго, за големи растояния да тръгнеш да ги изминаваш често с малък автомобил си е изпитание.
За да се получат нещата с електромобили в Европа , трябва да се атакуват цените на които се продават автомобили втора употреба, електромобили на сходна цена по малки като мощност и размери ще бъдат предпочетени от тези клиенти. Малките автомобили на вторичния пазар държат по високи цени отколкото големите и луксозните, техните цени са с по малка обезценка отколкото на скъпите големи Мерцедеси, БМВ...Според мен това е пътя, а и малка батерия се зарежда бързо на по малка зарядна станиция с по малка мощност. По принци в Европа се карат по малки коли, особенно в момент на криза европейците се прежалват да карат малолитражки, също растоянията които минават са по малки. В САЩ е друго, за големи растояния да тръгнеш да ги изминаваш често с малък автомобил си е изпитание.
Коментар