IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.
    Mercedes is now taking subscription fees to an entirely new, maddening level. For new Mercedes EQ electric models, customers will have to pay a $1,200 (plus tax) yearly subscription to unlock the full performance potential of their cars.

    BMW пък скубят за да си пуснеш отоплението на седалките.
    Всичко е електронно и плащаш ползваш иначе нанай
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
      Не е препоръка!

      (за онова, за което си мислите)

      https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech
      Признал съм Мъсконтий за Майстор на манипулацията: Акциите на Тесла спадат, той губи (продава) дял но, му нараства реалният личен кеш. Яко!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        а че мерцедес ще искат по 1200€ да си караш електричката?
        Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишно
        Би ли пояснил? За какво и за колко време, "ще искат по 1200€ да си караш електричката"? Не разбрах, прозвуча ми като нещо с недомлъвки.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
          Тойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.
          а че мерцедес ще искат по 1200€ да си караш електричката?
          Аз 1200€ за гориво и при 5лв няма да дам годишно
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • С акциите на всички автомобилостроителни компании се случи този спад, почти е еднакъв. Дали сега е неговия край ? Възможно е, но все още има нови ограничения в търговията със суровини които въвеждат.

            Коментар


            • Не е препоръка!

              (за онова, за което си мислите)

              https://www.investor.bg/a/444-novini...-tvarde-dalech

              Коментар


              • Тойота са пуснали нов Приус, вече е с 16 киловатчаса батерия и изминава 100 километра само на ток. Може да го видите в интернет. Според мен 16 киловатчаса е голям разход на ток, в сравнение с модела който ще пуснат Мерцедес с 8 киловатчаса разход.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.
                  Най вероятно някой е успял да напише вирус, нали са свързани с интернет. Направи ми впечатление, че Порше не пускат интернет в колите, а трябва да се отиде в сервиз за ъпдейти. Иначе може дори да е вирус който уж има друг ефект, но реално да забие компютъра в режим на масимално ускорение. Трябва да имат някакъв бутон за изключване от водача в такъв случай.

                  Коментар


                  • Като видите кола с номер ЕА - не е от Елена. Може да от цялата страна, но е електричка.
                    И при тях има възможност да се поръчва специална комбинация от букви и цифри

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                      Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
                      В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

                      https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019
                      А аз се питам, дали и хардуерът им не отказва, щом тъй. Работата е там че, воден от бъгав софтуер, хардуерът няма как да действа правилно а, загази ли човек, какво значение, дали софт или хард го е убил? Смазала го е масата на колата, умножена по квадрата на скоростта, делена на две. Във формулата няма ",поправки" за "софтуерно" или "хардуерно" причинена смърт. Тя е една и мирише еднакво. На мърша.

                      Коментар


                      • Софтуерът на Тесла понякога отказва, но в повече от случаите работи добре.
                        В Китай коментират някакъв проблем с Тесла, която ускорява произволно - чрез видеоклип:

                        https://www.chernomore.bg/a/39-laifs...paign=RSS_2019

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=ckeRydB7EuY, как изнасят субсидирани електромобили от Китай и много интересно, защото тока при тях е много евтин 100 км струват 13 цента.

                          Коментар


                          • v_tin, винаги при добив на каквото и да било има разход на енергия, който е сериозен. И за автомобилите с двг пада голямо копане, не е лесно.

                            Коментар





                            • Christophe Chirat

                              6 ноември в 14:16 ч. ·
                              Това е CAT994A.
                              Той изгаря приблизително 1000 литра гориво за 12 часа, премества приблизително 250 тона мръсотия, за да извлече материалите, необходими за направата на ЕДНА батерия
                              За да направите всяка батерия, трябва да почерпите:
                              - 12 тона саламура за литий,
                              - 15 тона руда за кобалт
                              - 3 тона руда за никел,
                              - 12 тона руда за мед
                              И премести 250 тона от земната кора.
                              Само за - една - батерия, която има около:
                              - 12 кг литий
                              - 30 кг никел
                              - 22 кг манган
                              - 15 кг кобалт
                              - 100 кг мед
                              - 200 кг алуминий, стомана и пластмаса
                              И хората все още вярват в "нулевите емисии", когато карат електрическите си автомобили.... , и не споменахме "рециклиране"

                              Коментар


                              • https://www.facebook.com/reel/507559307574072/?s=ifu

                                Коментар

                                Working...
                                X