IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • На нас много неща които представляват развитието ни в индустрията ни се дават на ментално ниво, просто се появяват хора носители на тази информация. Затова дивергентите не трябва да се спират, а да се реши проблема с развитието им. Рабира се че тези хора ще искат да контролират менталната си същност - информация, те трябва да имат тази възможност защото иначе ще се породи съпротива и конфликт между тях.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?
      Последиците не са толкова страшни, за машини с малка мощност количеството изгорен азот е много малко и газовете които са на изхода на двигателя са голяв процент вода, пара, която единственно само да се охлади ще поеме азотните окиси с които е смесена, а събрания конденз ще е киселина която може да се събере и неутрализира. Работеща технология, тя затова е дадена да се случи, но убиват изобретателя - носителя и...в резуртат сме в голяма криза и войни за петрол и газ.
      А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
      Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
        Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?

        Коментар


        • Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Pyramid, ДВГ могат да работят с въздух, въздух ..вода и плазма, така е работило бъгито на Стенли Майер когото са отровили - убили американците. Нялягане плюс плазма и азота реагира с кислорода и двата газа ги има в цилиндрите чрез въздуха който засмукват. Ще гори азот и ще се отдели азотен окис, който може с катализатор да се неутралира, катализаторите са ясни, има ги измислени са.
            Last edited by supertrader; 25.09.2023, 10:34.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Те се чудят как да се освободят от дълговете си, има само един начин - да издържат държавите с новонапечатани пари с които се заплащат всички държавни разходи, т.е. без данъци докато не се стопят дълговете. Не знам кой го е измислил това с дефицита на стоки което мъчат, но явно е някой който не знае че хората живеят ден за ден и нямат с какви пари да платят по високи цени.
              Иначе е напълно реалистично да се появи нова технология която да замести петролните горива и вместо много скъп транспорт да се случи ужасно евтин. Кола с вода може ли да върви ? Един американец го демонстрира, но умира при странни обстоятелства а колата изчезва.
              Last edited by supertrader; 21.09.2023, 23:04.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.
                За да се случат всички постижения на света, явно, не са били. Ама днешните са тежка Трагедия. На Запад.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Беше си въпрос на време. И други ще паднат. СПОКО.
                  Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                    Англосите "отлагат„ забраната за нови коли на нофта. Е, няма такъв майтап.
                    Беше си въпрос на време. И други ще паднат. СПОКО.

                    Коментар


                    • Намотката на електромагнит има свойството да се държи като реотаните, те си имат едно напрежение а при електромоторите и ток при който да греят максимално, само че при електромотора този ефект не е желан - загряването. При повече фази електромагнитите са по слаби и тока и напрежението са по малки. Това ти позволява да е на по ниско напрежение и електромотора и батерията, вече го има направено защото някой китаец се е досетил и инвертора му е с транзистори за по малък ток и евтини и дори може да върви с един изгорял - прекъснал. За редуктора пак към електромотора трябва да се отиде и да се направи специализиран и няма да има редуктор за електромобили с по малка мощност. Тези неща са резултат на заучен стериотип на мислене. Както батериите в бъдеще няма да имат нищо общо с днешните, така и драйва..за батериите знаеш какво ще стане. След години тези електромобили като ги отворят да ги показват как са направени ще викат - гледай, гледай каква антика с големи токове и напрежения, еха има и охлаждане дори.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Англосите "отлагат„ забраната за нови коли на нофта. Е, няма такъв майтап.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Няма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.
                          Море, кой ти каза че, ел.моторите били "нееластични"? И как "защо са трифазни"? И кой ти каза че, "фазовият ток" голям" (именно) на трифазните? Абе, като се засилиш така, и Супермен не може те стигна бе, ама мно'о си Велик бе, Дани. Да, благодаря за забележката по батерията но... Редуктор слагат, за да може двигателят да е по-лек, за по-добро ускорение. Пък и да има какво все пак, да и се чупи на тая кола, щото иначе, би трябвало половината сервизи да закрият. А сега, ще са само четвърт.

                          Коментар


                          • Няма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                              Анимация е обаче.
                              Знам. Ама е яко, нали.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Анимация е обаче.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X