На нас много неща които представляват развитието ни в индустрията ни се дават на ментално ниво, просто се появяват хора носители на тази информация. Затова дивергентите не трябва да се спират, а да се реши проблема с развитието им. Рабира се че тези хора ще искат да контролират менталната си същност - информация, те трябва да имат тази възможност защото иначе ще се породи съпротива и конфликт между тях.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?
А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЧовечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
Коментар
-
Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, ДВГ могат да работят с въздух, въздух ..вода и плазма, така е работило бъгито на Стенли Майер когото са отровили - убили американците. Нялягане плюс плазма и азота реагира с кислорода и двата газа ги има в цилиндрите чрез въздуха който засмукват. Ще гори азот и ще се отдели азотен окис, който може с катализатор да се неутралира, катализаторите са ясни, има ги измислени са.Last edited by supertrader; 25.09.2023, 10:34.D.Y.F-091066
Коментар
-
Те се чудят как да се освободят от дълговете си, има само един начин - да издържат държавите с новонапечатани пари с които се заплащат всички държавни разходи, т.е. без данъци докато не се стопят дълговете. Не знам кой го е измислил това с дефицита на стоки което мъчат, но явно е някой който не знае че хората живеят ден за ден и нямат с какви пари да платят по високи цени.
Иначе е напълно реалистично да се появи нова технология която да замести петролните горива и вместо много скъп транспорт да се случи ужасно евтин. Кола с вода може ли да върви ? Един американец го демонстрира, но умира при странни обстоятелства а колата изчезва.Last edited by supertrader; 21.09.2023, 23:04.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Беше си въпрос на време. И други ще паднат. СПОКО.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеАнглосите "отлагат„ забраната за нови коли на нофта. Е, няма такъв майтап.
Коментар
-
Намотката на електромагнит има свойството да се държи като реотаните, те си имат едно напрежение а при електромоторите и ток при който да греят максимално, само че при електромотора този ефект не е желан - загряването. При повече фази електромагнитите са по слаби и тока и напрежението са по малки. Това ти позволява да е на по ниско напрежение и електромотора и батерията, вече го има направено защото някой китаец се е досетил и инвертора му е с транзистори за по малък ток и евтини и дори може да върви с един изгорял - прекъснал. За редуктора пак към електромотора трябва да се отиде и да се направи специализиран и няма да има редуктор за електромобили с по малка мощност. Тези неща са резултат на заучен стериотип на мислене. Както батериите в бъдеще няма да имат нищо общо с днешните, така и драйва..за батериите знаеш какво ще стане. След години тези електромобили като ги отворят да ги показват как са направени ще викат - гледай, гледай каква антика с големи токове и напрежения, еха има и охлаждане дори.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.
- 1 like
Коментар
-
Няма значение електромобилите все още са сбъркан драйв, грешна батерия и погрешно наподобяват автомобилите с ДВГ. За какво му е на електромобила този редуктор, да има какво да бръмчи като дрелка, защо са с трифазни мотори, за да е голям фазовия ток и да се използват мощни тразистори за голям ток и съответно скъпи...електромоторите въобще не притежават еластични характеристики, значи все пак трябва доста по различен електромотор специално за електромобил и са прави че търсят.D.Y.F-091066
Коментар
-
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар