IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • hemilio - Знаеш ли колко е относително всичко, например графена е много здрав но е толкова тънък слой че лесно се разрушава механично..да иначе е много по здрав от стомана но ако тя е в слой със същата дебелина. Много относителна здравина нали ?
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

      Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
      страшно много приложения има
      200 пътu по-здраво от стоманата
      невероятен проводник
      И наноттръби се правят от него!!!
      Пише се "недей с лошо "...

      наздраве !

      Коментар


      • Днешния скептицизъм е друг, хората са брулени чрез манипулации. Разбирам напълно скептиците - те казват ел.колите са една боклукчава технология и съм на същото мнение ако те се произвеждат от големите компании.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Човек изначално е устроен критично настроен към новото,и има защо,на база на хилядолетен опит е -брал студ,глад,бой и т.н.
          това обаче в наши дни пречи на развитието,почти на всички умни и гениални хора са се смели за мисленето им и отношението им към нещата спрямо статуквеното мислене на стадото.

          Нормално е като всяко ново начинание,да е скъпо,да изглежда непрактично,нескопосано и т.н.

          отворете съзнанието си за новите неща.

          помните ли колко струваха плазмените телевизори като излязоха???
          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

          Коментар


          • И аз следя публичната информация за различните енергийни системи - и графена и ултракондензаторите и горивните клетки и ми е интересно и се НАДЯВАМ на пробив, но засега се вижда само послепенно и доста бавно еволюционно развитие. Революция от никъде не се вижда, освен в мечтите на разни теоретици-конспиратори.
            Хвърлят се усилия и пари наистина, а какво ще стане ще видим. За момента електрическите коли са една половинчата система с много проблеми, самия факт, че привържениците им твърдят че са МНОГО ИЗГОДНИ, ама държавата да им дава субсидии е безумна глупост.
            Те ако са много изгодни - няма да има нужда от субсидии. Евентуалните проблеми при по-масовото им въвеждане вече започват да излизат наяве примерно в Дания.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение



              Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....

              пп Поне да беше нанотехнология.....
              Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
              страшно много приложения има
              200 пътu по-здраво от стоманата
              невероятен проводник
              И наноттръби се правят от него!!!
              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
                Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?


                Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....

                пп Поне да беше нанотехнология.....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
                  Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?
                  1. "Скоро" е разтегливо понятие
                  Ако имаме отправна точка-еволюцията,то тогава е направо одеве
                  2.едно е наблюдение ,а съвсем друго е да се работи вече с него!
                  те и планетите са ги наблюдавали от хиляди години,и кво,само зяпали,без да могат да научат нищо.

                  извинявам се,че се отплесвам и пиша щуротии,не искам да досаждам с дълги постове,като някои добре улегнали и многознаещи особи тук.
                  дано доживеят(предвид натрупаната възраст и знание) да виядят бъдещето,което дали с тяхно съгласие или без си идва и не пита.
                  Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                    Има една сравнително скоро открита материя-Графен,има много бъдеще в нея,включително и в производството на батерии.
                    Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                      има ли фантаст, кото би ни казал, с какъв капацитет ще разполагаЛИ /евентуално/ батериите, които могат да отлепят от кейовата стена, например 600 000 - тонен танкер, след което пък - ще прекосят Атлантика 10 000 морски мили ..., както да ни каже и колко биха тежали ДНЕС и на планетата Земя подобни "батерии"... ))
                      За кораб няма смисъл от такива батерии. Евентуално някакъв смисъл има при подводниците. Но за кораби по-интересни биха били сравнително компактни реактори за ядрен синтез. Локхийд-Мартин твърдят, че са близо до такъв прототип https://www.lockheedmartin.com/us/pr...ct-fusion.html. Надявам се да е истина, все пак компанията е сериозна, а последствията ще са огромни, макар че може в различни посоки да подействат.

                      Коментар


                      • безимeн - дори до някъде съм съгласен с теб защото живота се усложнява и става все по зависим. Но нищо не се знае, технологиите които щее се наложат може да мръднат нещата към по голяма независимост и повече сигурност. Това и е лошото на зависимоста - че си на шалтера на някой който може да превърти и да те изключи, например защото не си му интересен пазар и те ликвидира ей така.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • 4i40 - именно и като е заредена с гориво ще работи 30 години. Има такива неща, но ги пращат само в космоса за да е сигурно че няма да попаднат в неподходящи ръце и това е проблем и то голям .Железата които се изпращат там харчат огромни количества енергия и как мислиш се захранват, камиона е играчка. Забелязваш ли как въртят нещата към контрол над транспортните средства които ще ползваме, да не може да сее пипа и само да се ползва. Тестват дали ще могат да ги контролират напълно.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            има ли фантаст, кото би ни казал, с какъв капацитет ще разполагаЛИ /евентуално/ батериите, които могат да отлепят от кейовата стена, например 600 000 - тонен танкер, след което пък - ще прекосят Атлантика 10 000 морски мили ..., както да ни каже и колко биха тежали ДНЕС и на планетата Земя подобни "батерии"... ))
                            Защо изобщо са ти батерии
                            Отвържи въженцето от кея на остров Нюфаундленд, пусни го по течението (преди да е спряло) и си го прибери, като навърти 10 000 морски мили.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение

                              инсталирана мощност, а не потребена енергия!
                              не твърдя, че е малко, но все пак около 50 пъти разлика между фейка превода и реалността

                              има ли фантаст, кото би ни казал, с какъв капацитет ще разполагаЛИ /евентуално/ батериите, които могат да отлепят от кейовата стена, например 600 000 - тонен танкер, след което пък - ще прекосят Атлантика 10 000 морски мили ..., както да ни каже и колко биха тежали ДНЕС и на планетата Земя подобни "батерии"... ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение

                                bla-bka-bla.....
                                На всеки камион по една микроатомна центрата....
                                "Само един камион на Tesla ще използва ток колкото за 4 000 домакинства....."
                                инсталирана мощност, а не потребена енергия!
                                не твърдя, че е малко, но все пак около 50 пъти разлика между фейка превода и реалността

                                Коментар

                                Working...
                                X