Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.
ЗА извънградско ВЛАКОВЕ - те от коскуджамити време са електрически. Ако ги направят по 160км средна скорост и всякакви коли ще отпаднат. Само от влака до вкъщи на село, за градовете няма да има и от това нужда. Ако имаш много багаж - електрическо таксиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=fK9eDYFjjco, ето индийци го изпробват, 80 км.ч. развива, вижда се колко голяма батерия са сложили. Няма нужда батерията да е в пода, може да се направи и на някаква поставка която при пожар да се откачи, има от огнеупорен плат като чанти в които ако се постави няма да изхвърля стопен метал и пламък. А най добре е да са такива незапалими модули, да не е батерия от елементи.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Pyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Както повечето въображаеми божества и туй зеленото си иска човешки жертвоприношения. Забрана в моловете ми се струва абсурдна. Поне докато не се случи на някой ВИП, или още по-добре - на зелен инфлуенсър
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеcyclop, ще направят такива специални кораби, Теслите ги транспортират само на 10% заряд на батерията и проблем няма, могат и на 5 % да возят, те минават по няма 5 км. Батериите могат да се направят да не се палят, има дори китайски батерии които самостоятелно са незапалими, но като ги наблъскат плътно една до друга успяват да се запалят. Също се палят и инвертори и инсталации, защото проводници по които тече голям ток си се палят при късо съединение.
Коментар
-
Вижте, ако няма някакъв процент електромобили, алтернатива на петролните коли, ще продължи регулирането на цената на петрола чрез войни. По добре да се бият цените на видовете енергия отколкото да се избиват хора.Те могат да пооправят електромобилите, но не им се плаща за това, искат подарък а после да печелят.D.Y.F-091066
Коментар
-
cyclop, ще направят такива специални кораби, Теслите ги транспортират само на 10% заряд на батерията и проблем няма, могат и на 5 % да возят, те минават по няма 5 км. Батериите могат да се направят да не се палят, има дори китайски батерии които самостоятелно са незапалими, но като ги наблъскат плътно една до друга успяват да се запалят. Също се палят и инвертори и инсталации, защото проводници по които тече голям ток си се палят при късо съединение.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Предполагам имаш предвид паркинга на летище Лутън. Пожара е от преди повече от три месеца. Все още района е отцепен и нищо не се прави. Изгорелите коли стоят там където са изгорели.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеОПА, КО СТАНА. Почва да се разпада и тая зеленохайверна измишльотина. Някак все реалността излиза по-силна от измишльотините на клаймътченч сектата.
Фериботите в Гърция отказват да превозват електромобили
Трябва колите да са паркирани на специални участъци в корабите, батерията да е заредена до 30%, корабите да имат специални огнеупорни покрития и обучен екипаж при пожар.
...трябва да направят специална палуба за електромобилчета, с изстрелващи се индивидуални гнезда. Като вземе някой играчка да дими, изстрелваш я да си изгори екологично на дъното на морето.
Прочети още на: https://www.dnes.bg/world/2023/12/21...omobili.593028
А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие? Нещо като станалото на един многоетажен паркинг до летище, ама вече и с жертви?
Коментар
-
ОПА, КО СТАНА. Почва да се разпада и тая зеленохайверна измишльотина. Някак все реалността излиза по-силна от измишльотините на клаймътченч сектата.
Фериботите в Гърция отказват да превозват електромобили
Трябва колите да са паркирани на специални участъци в корабите, батерията да е заредена до 30%, корабите да имат специални огнеупорни покрития и обучен екипаж при пожар.
...трябва да направят специална палуба за електромобилчета, с изстрелващи се индивидуални гнезда. Като вземе някой играчка да дими, изстрелваш я да си изгори екологично на дъното на морето.
Прочети още на: https://www.dnes.bg/world/2023/12/21...omobili.593028
А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие? Нещо като станалото на един многоетажен паркинг до летище, ама вече и с жертви?
Коментар
-
Скоро и в 15-минутното гето около вас. Новата игра "да излезем от автобуса с термична бомба на покрива/под пода, преди да изгорим живи". Весело, екологично и депопулационно. Три в едно.
https://www.bitchute.com/video/vZqr3hJ0tQwh/
- 1 like
Коментар
-
Могат да работят тези неща само че трябва по добре да се направят. Те са полезни като алтернатива на въглеводородите, за да им се регулират цените без войни. Вижте как се регулират цените по отделни страни при въглеводородите - там където имат пропанбутан цените са притиснати от по ниската му цена, не са драстично по ниски цените на бензина и дизела, но е правило да са по ниски и това нещо работи. Работи като вътрешно урегулиране за цените на въглеводородите. Ако имат алтернатива за транспорта цените ще се определят чрез нея, без войни, интриги а чисто технически. Сега батериите са много слаби, дори са лоши както са направени. Най добрата батерия за електромобили е тази на Тесла, но тя е за четворка по шестобалната скала. Другите са много зле, трудно е да хванат тройка, не я заслужават. Дори много добри няма, а отлични въобще невъзможно. Батериите са много опасни - 60 - 100 киловатчаса да се освободи тази енергия бързо е много, има начин да се гарантира че няма да се случва.D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар