IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това е най еко и яко

    https://vtorifront.bg/article/amerik...-dizelov-video
    АМЕРИКАНЕЦ МОНТИРА БЕНЗИНОВ ГЕНЕРАТОР НА СВОЯТА TESLА, НО ЩЕ ГО СМЕНЯ С ДИЗЕЛОВ (ВИДЕО)

    Коментар


    • На трактора не му трябва экстериер дизайн.Трябва да е еко.
      https://automedia.investor.bg/a/2-no...dizelov-hibrid
      https://toss.bg/t%D1%80%D0%B0%D0%BA%...%BD%D0%B8-1-34

      Коментар


      • https://www.youtube.com/watch?v=dZRBKoZcHvw , китайските електромобили превъзхождат всички други вече и не са картинки, не става въпрос за каруцата на Батман.

        Коментар


        • В Нижнем Новгороде продемонстрировали российский электрокроссовер E-NEVA :

          https://politikus.info/industry/1452...er-e-neva.html

          Коментар


          • PolyJoule Plastic Battery Requires NO Mining, is Cheaper & Lasts Longer!

            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              И кой ще поема риска при дефектна/развалена батерия. То при 10-15% деградирала ще почнат да се оплакват
              Тези и редица други Проблеми, са резултат на изостаналата концептуално електрическа и конструктивно концепция, и са решени елегантно и кардинално в микромодулната ми концепция, която, е изобретение и вече е публикувана на сайта на патентното ведомство от миналия месец.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                .. А иначе, много хитро бе замислено това, със замяната: Две минути, и си зареден.
                И кой ще поема риска при дефектна/развалена батерия. То при 10-15% деградирала ще почнат да се оплакват
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • CAN is a low-level protocol and does not support any security features intrinsically. There is also no encryption in standard CAN implementations, which leaves these networks open to man-in-the-middle frame interception.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/CAN_bus#Security
                  На Бош измислицата дали е оръжие като газа?

                  Коментар


                  • ТОВА ЩЕ БЪДЕ КРАЯТ НА МОЕТО ПЪТЕШЕСТВИЕ С TESLA.ТЯ Е ИЗВЪН ЖИВОТА МИ. ДРЪЖТЕ Я ДАЛЕЧ ОТ ВАШИЯ.

                    https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...B0-391840.html

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                      Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях.
                      ...Като?
                      - ИМЕННО!

                      Коментар


                      • Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях. При по лека батерия няма нужда от помещение, клетка в което да влезе колата, достатъчно е да застане в определена позиция и от склада да излиза механична ръка, която да я подмени и две минути ще са много време.
                        Last edited by DS66; 11.09.2022, 22:13.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                          Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.
                          .. А иначе, много хитро бе замислено това, със замяната: Две минути, и си зареден.

                          Коментар


                          • Software compatibility is a characteristic of software components or systems which can operate satisfactorily together on the same computer, or on different computers linked by a computer network. It is possible that some software components or systems may be compatible in one environment and incompatible in another.
                            https://akmicorp.com/what-sae-standard/
                            Требе пръво некой да измисли декрет за Toshiba's SCiB™ оти така и така задръстването е големо

                            Коментар


                            • Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.

                              Коментар


                              • Better Place filed for bankruptcy in Israel in May 2013.
                                https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_swapping
                                министър на иновациите и растежа Dan Cohen

                                Коментар

                                Working...
                                X