IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Такава беше и идеята – да помогнат на появяващата се многообещителна технология да се роди.

    Роди се, но, както хората със здрав разум казват от самата ѝ концепция, хич не е многообещателна.

    Но Зелената мафия продължава здраво да ни цоца чрез ...ъъъ ... криворазбраната ви свинска думокрация и маймунски либерализъм.

    Last edited by X_Y; 06.11.2023, 16:06. Причина: Обиди.

    Коментар


    • Фолксваген са прекратили производството на ID.3 в Германия, ще ги произвеждат само в Китай където излазат на цена 18 хиляди евро и ще се внасят в Европа.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Швеция прекратява стимулите за електромобили без предупреждение – AUTOZONA.bg

        Коментар


        • https://www.aliexpress.com/item/1005...200005202173_4
          тези не изискват точно позициониране
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
            Виждаш ли че става въпрос за 800 вата панели които работят при точно позициониране, точно колко ток ще ти правят ако ги закачиш на парапета на балкона ? Те са малки по 20 кг- тежат. Сега ще ти намеря нещо което е по работещо за такъв случай.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Успокой се:
              https://www.ebay.de/itm/364560258954...torefresh=true

              Коментар


              • https://www.enfsolar.com/pv/cell-dat...content=110290, 80 ст. са ти 7 вата клетка и то на тази възможно най ниска цена на производител. Но това е клетка, а ние сме некадърни стъкла да правим та ги внасяме от 5 хиляди километра. 1 киловат клетки тежат 500 грама само, но два панела по 500вата са 50 кг. Клетките им не струват колкото транспорта, а те са нещото което чакаш да ти направи ток и да се изплати.
                Last edited by supertrader; 05.11.2023, 21:56.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • 1984- къде е този киловат пик за 127 евро ? Такава цена няма. Имаш само мито за износа му от Китай толкова, там знаят че си некадърен да произвеждаш, няма откъде да го вземеш и цакат яко, държавата трябва да има пари за да строи кокмическа инфраструктура. 50 кг само да ги докараш до тук поне по евро на килограм няма ли да ти вземат ? Имаш конструкция на която да се монтират, само за нея няма да ти стигнат 127 евро, килограм сирене е 17лв. този които ги монтира няма да си купува бучка колкото сапунче като българските пенсионери, той трябва да се храни да има сила да се катери, да ги мъкне тези панели, те сами не се носят. Кабели ти трябват..киловата ти е 2 бона, а киловат само на хартия - 5 часа имаш в максималния пек с две трети от пиковата мощност, защото той не е позициониран точно, позиционираните правят точно два пъти повече ток. Имат пари които да набият в стъклария, защото ги е страх да не им изяде онази ламя инфлацията, друга причина да дават тези луди пари за нещо което уж прави ток.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение
                    Бе кво става със "зелените" фотоволтаици и перки?

                    Не че нещо, но арестуваха президента на Селскостопанската академия и негова заместничка, че за подкупи са снижавали класа на земята от "плодородна" на "пустиня", за да може Зелената мафия да строи там лъжовните си крадливи "мощности"?
                    Ха познай, защо толкова се натискат да строят, макар че няма субсидии, а в пикови моменти цената на ел.енергията пада до левче за мегаватчас(неработещата ПАВЕЦ ги ощетява) . Подсказка:

                    1 киловатпик е 127евро. Модулите(панелите) станаха консуматив.
                    Наред са батериите да последват тренда. Тепърва предстоят интересни неща.
                    Щом батериите станат по-добри, ще се намерят пари за зарядни, а растежът от 40% значително ще се ускори:
                    https://www.ev-volumes.com/

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/watch?v=8H042180MlM, има компания която губи по 36 хиляди долара на електромобил..голямото бъдеще на чистите електрички. Вече има отзиви на клиенти които за 100 хиляди мили скапват батерията и е за смяна, защото и ги навъртат за 2 години, та толкова за дългия живот на батериите, същата работа като при смартфоните.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Бе кво става със "зелените" фотоволтаици и перки?

                        Не че нещо, но арестуваха президента на Селскостопанската академия и негова заместничка, че за подкупи са снижавали класа на земята от "плодородна" на "пустиня", за да може Зелената мафия да строи там лъжовните си крадливи "мощности"?

                        Коментар


                        • 1984-, във военната техника за космоса отдавна има батерии с много по висока енергийна плътност, ако са на 700 бара - 1.5 киловата на килограм тегло. Има ги разработени, може и на повече от 700 да са, там няма хора и да стане нещо. Тойота пуска коли серийно които са с налягане 700 бара в бутилките и се движат сред хората по пътищата. Тойтота мисля че 80 и някоя година са опитвали с такива батерии направо за които говоря, забравих как бяха наречени, но са ги отказали да не се занимават с тях, май 800км е минавала колата с един заряд. Някъде пишеше как ги спират да не правят такива коли, направо им вземат колите и казват такива коли - не.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Аз не разбрах, разработва ли я още, или вече е готова?
                            Пътят от лабораторен прототип до комерсиализация е трънлив...но хубаво е, че не само Тойота работи.
                            За нас е наложително да възстановят батерията Чаира, по-късно да изградят Яденица, за да има кой да обира екстремумите.При тези разлики ПАВЕЦ са още по-рентабилни:
                            https://ibex.bg/%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D...-2/#avg-glance
                            Last edited by 1984-; 05.11.2023, 14:59.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
                              Аз не разбрах, разработва ли я още, или вече е готова?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение

                                В обогатеното до 5-10% ядрено гориво.

                                То и аз за малко да напиша 99,3, но се сетих, че в горивото е повече.

                                За останалото съм съгласен.
                                Да, то и от него, теоретично, може да се извади 238 но, е силно радиоактивно и трябва време да мине, преди да започнат.

                                Коментар

                                Working...
                                X