IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Скоро и в 15-минутното гето около вас. Новата игра "да излезем от автобуса с термична бомба на покрива/под пода, преди да изгорим живи". Весело, екологично и депопулационно. Три в едно.
    https://www.bitchute.com/video/vZqr3hJ0tQwh/

    Коментар


    • Могат да работят тези неща само че трябва по добре да се направят. Те са полезни като алтернатива на въглеводородите, за да им се регулират цените без войни. Вижте как се регулират цените по отделни страни при въглеводородите - там където имат пропанбутан цените са притиснати от по ниската му цена, не са драстично по ниски цените на бензина и дизела, но е правило да са по ниски и това нещо работи. Работи като вътрешно урегулиране за цените на въглеводородите. Ако имат алтернатива за транспорта цените ще се определят чрез нея, без войни, интриги а чисто технически. Сега батериите са много слаби, дори са лоши както са направени. Най добрата батерия за електромобили е тази на Тесла, но тя е за четворка по шестобалната скала. Другите са много зле, трудно е да хванат тройка, не я заслужават. Дори много добри няма, а отлични въобще невъзможно. Батериите са много опасни - 60 - 100 киловатчаса да се освободи тази енергия бързо е много, има начин да се гарантира че няма да се случва.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • А как гърмят, бомби събарят зелени къщи. Защото народа който ги позва е неграмотен. Купил си някакъв нови модули, сега са пуснали такива с големи елемени и след една седмица взрив и половината му къщичка долу. Снимал я защото е от тези които дават на другите акъл как да позеленеят.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Реалността


          https://www.facebook.com/share/v/YYeWcBXTMNZxGDpH/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
            Пичуви, не ви знам на каква вълна сте, ама немците спряха кранчето на тролеите. Ножът вече дере кокъла. Ще пада яка сеч при баварците.
            Щом трябва, така да бъде.

            Коментар


            • Пичуви, не ви знам на каква вълна сте, ама немците спряха кранчето на тролеите. Ножът вече дере кокъла. Ще пада яка сеч при баварците.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Ами то масообмен става с всеки един цикъл заряд-разряд.
                Разредени разбира се.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid, роботи, автомати ще се направят за разглобяването, няма да се използват батерии с паднал капацитет и нарушена мембрана. Още докато не се е прехвърлила маса от единия към другия електрод ще се рециклира. Други варианти за експлоатация просто се забраняват, фактически рециклирането е за смяна на мембраните с нови. И толкова много електромобили просто няма нужда.
                  Ами то масообмен става с всеки един цикъл заряд-разряд.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                    Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.
                    Сигурно е точно така. Въпросът е че, избързването е факт и така леко дискредитира Мъск. Иначе, който се е вързал, да му мисли

                    Коментар


                    • Pyramid, роботи, автомати ще се направят за разглобяването, няма да се използват батерии с паднал капацитет и нарушена мембрана. Още докато не се е прехвърлила маса от единия към другия електрод ще се рециклира. Други варианти за експлоатация просто се забраняват, фактически рециклирането е за смяна на мембраните с нови. И толкова много електромобили просто няма нужда.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                        Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.

                        Доколкото пък аз разбрах, Щатският регулатор действа доста по-"либерално", но като събере достатъчно данни - работата става дебела.

                        Като отчетем и факта, че BYD на китайците избутва Тесла от Китай с реално повече продажби..., както и факта, че традиционно силните синдикати погнаха Мъск от Скандинавските страни (!!!) нещата клонят към големи неприятности за електромобилите на Мъск... Поне ще се концентрира върху Космоса и изкуствения интелект.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                          Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

                          Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка,
                          Доколкото разбрах няма да има никакво изтегляне а само over the air software update. Голяма работа.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
                            То 100% рециклиране няма но, поне едни 90 да са, пак добре. И при микромодулните ще стане така, просто са кратно по-лесно преработваеми, с много по-ниски вложения за рециклиращото оборудване. Не разбрах обаче това, за Тесла, дето го подчертавам с цвят. Пропускам ли нещо?

                            Коментар


                            • Има друг много голям проблем с батериите. Казват като се експлоатират в електромобили и капацитета им падне ще ги използват за съхранение на ток, примерно от соларни инсталации. Първо батериите трябва да са 100% рециклируеми, всичко което е вложено в тях трябва да се вземе и постави в нова батерия. Защото суровините са по изчерпвами суровини и от петрола и газта, защото окисите на тежки метали като попаднат в почвата и от там в храната и вече в човешкото тяло те се натрупват в него и не го напускат, натрупват се в определини органи - жлези и причинямат същите заболявания каквито и радиоактивните материали - химични елементи. Постепенно навсякъде ще се замърси и тази планета ще стане непригодна за живот, да пиеш вода от природата, да консумираш храна която е отгледана в почвата. Това е което се прави и хората от бъдещето много силно ще желаят да променят миналото, ако могат и те ще развият такива способности.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X