If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Той затова ще стане 500 долара , нали като се замени за нула време ще се изтръска до дъно и от това създателите на новата технология ще спечелят чрез борсите. Там ще има много милиарди на късо на петрол. Друг начин да се осребри откритието няма , патенти..матенти са пършива работа , те ще го дадат на Света като пълен подарък. Става вапрос за огромна финансова изгода , няма компания , фонд или банка в Света която да може да я покрие и надхвърли.
От термоядрен синтез , няма да се получи с тези реактори , но ще му се намери цаката скоро.До две години ще бъде публична реалност , много сме Близо до момента.
Имаш вариант като ти свърши батерията или да се направиш че е свършила и да хванеш някой да те тегли някой друг километър. Имах едни познати навремето го правеха с цел да не се харчат за бензин и да имат пари за дикотека. Хлапаци разбира се бяха и ходеха така на море. Веднъж ни се наложи да приберем на наш познат автомобила зимата беше изгасннал на пътя , студ..виелица и с тези го изтеглихме с една долу горе подходяща кола. Страшено опитни бяха в тази манипулация , честно ако не бяхме заедно щяхме да нацелим кавките поне 10 пъти , обаче те с рутина в тоя занаят , печени. С тия ел.коли доста теглени ще има по пътищата , а и те много мръсни - ако някой те закачи моторите са и генератори и можеш да зареждаш докато те теглят ..хитро.
Аз съм почти 120 кила 1.86 висок и искам да се возя в кола, а не в кутийка. Т.е. за мен кола е 4-врат седан с размер на БМВ 5, Ауди 6, Мерцедес Е, Пежо 60х и т.н. И затова карам Сааб 9-5, а не Сааб 9-3. Та ако направят кола, а не колица за $35 000 веднага я купувам
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Е, значи все пак има скоростна кутия, макар и с една скорост, но не и директно към колелото, а честотоното управление решава въпроса с необходимостта от много предавки. Горе-долу, и двамата сме "познали".
Това, което ме впечатли е бързото зареждане - до 45 минути, смяната на батерията за 1 минута. По пробега - 300 км, обаче, трябва да поработят повечко. А и не пише при какви условия се постигат. Ако тръгна да качвам планина, дали ще мога да я прехвърля с една батерия?! София-Варна, абсурд. Не съм убеден дали и Пловдив-София е постижимо с едно зареждане.
Нали ти казвам - проблемът е само батерията. И всъщност пробег от 150 км е напълно достатъчен за градска кола. А Nissan Leaf излиза на пазара в Европа тази есен ....
А я виж ето ТУК Нали съм си фен на Сааб ... Разгледай внимателно техническите подробности, най-вече за батерията - какви са разликите с другите коли. Много впечатляващо. И разбира се няма скоростна кутия
Аз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокар
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
От всички проекти за електромобили само Nissan Leaf е с класическа двигателна схема. Може би защото са бързали да го пуснат на пазара преди другите. Всички останали са с електромотори монтирани директно на всяко колело. Нямат скоростни кутии, а диференциалът е електронна джаджа. Това са фактите. А за тролея и електрокара - да прав си и какво от това? Просто при тях не е решен въпроса с батериите и затова единия иска жица, а другия не вдига повече от 40. Разгледай параметрите на колите на Тесла Моторс и на повечето големи производители на класически коли и ще разбереш за какво става въпрос.
Е, значи все пак има скоростна кутия, макар и с една скорост, но не и директно към колелото, а честотоното управление решава въпроса с необходимостта от много предавки. Горе-долу, и двамата сме "познали".
The Model S powertrain features a liquid-cooled, floor-mounted battery pack and single-speed gearbox.
Това, което ме впечатли е бързото зареждане - до 45 минути, смяната на батерията за 1 минута. По пробега - 300 км, обаче, трябва да поработят повечко. А и не пише при какви условия се постигат. Ако тръгна да качвам планина, дали ще мога да я прехвърля с една батерия?! София-Варна, абсурд. Не съм убеден дали и Пловдив-София е постижимо с едно зареждане.
От термоядрен синтез , няма да се получи с тези реактори , но ще му се намери цаката скоро.До две години ще бъде публична реалност , много сме Близо до момента.
А ти да си видял електрокар да развива повече от 40 км/ч? А да си видял тролей със собствени батерии, а не вързан към мрежата - дори той не вдига повече от 60-80 км/ч. Кой ще ги купува тия коли с такива параметри? Я се заслушай тук - http://www.youtube.com/watch?v=lsObTSpl2OU
От всички проекти за електромобили само Nissan Leaf е с класическа двигателна схема. Може би защото са бързали да го пуснат на пазара преди другите. Всички останали са с електромотори монтирани директно на всяко колело. Нямат скоростни кутии, а диференциалът е електронна джаджа. Това са фактите. А за тролея и електрокара - да прав си и какво от това? Просто при тях не е решен въпроса с батериите и затова единия иска жица, а другия не вдига повече от 40. Разгледай параметрите на колите на Тесла Моторс и на повечето големи производители на класически коли и ще разбереш за какво става въпрос.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Извинявай, ама въобще не си в час за електродвигателите, въртящия момент и т.н. Електромобилите няма даимат скоростни кутии и диференциали. Всъщност диференциал ще имат - електронен, една кутийка с чипове с размерите на цигарена. Електромобила няма скорости, да си видял електрокар и ли тролей със скорости? излишни са!
А ти да си видял електрокар да развива повече от 40 км/ч? А да си видял тролей със собствени батерии, а не вързан към мрежата - дори той не вдига повече от 60-80 км/ч. Кой ще ги купува тия коли с такива параметри? Я се заслушай тук - http://www.youtube.com/watch?v=lsObTSpl2OU
Не бързай да ги отписваш. Една скоростна кутия намалява изискването за пусков момент при ускорение и от там ще пести електроенергия. Вероятно няма да са с 4-6 скорости, а с не повече от 2-3, но ще ги има.
Извинявай, ама въобще не си в час за електродвигателите, въртящия момент и т.н. Електромобилите няма даимат скоростни кутии и диференциали. Всъщност диференциал ще имат - електронен, една кутийка с чипове с размерите на цигарена. Електромобила няма скорости, да си видял електрокар и ли тролей със скорости? излишни са!
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Принципен проблем на литиевата батерия е, че не може да ти даде много ток за малко време. Това е един от хилядите технологични детайли. Няма смисъл да ги обсъждаме. По-интересно е откъде ще дойдат големите пари.
За повишаване на пиковата мощност има модули,натрупващи енергия в маховик.А за парите не е проблем-"тригерния ефект" сте се появи до 5-10 години.Голямите в двигатели са се родили преди 100 години и спазват "корпоративна солидарност",която предполагам сте, се изпари скоро.Една статистика от отдавна-В разходите за 10 god експлоатация на кола началната и стойност била само 4%.Е,осчетоводен е и личния труд по поддържане;-)))
Коментар