IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Хора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
    He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
      И как се връзва това с твоето твърдение че петрола щял да стане $500?
      При криза физиците са в мензата и обмислят нови лъжи;-)))А петрол 500$/-ми всеки прави пропаганда навсякъде
      ,дори в секс,а;-)))

      Коментар


      • BobyB

        Той затова ще стане 500 долара , нали като се замени за нула време ще се изтръска до дъно и от това създателите на новата технология ще спечелят чрез борсите. Там ще има много милиарди на късо на петрол. Друг начин да се осребри откритието няма , патенти..матенти са пършива работа , те ще го дадат на Света като пълен подарък. Става вапрос за огромна финансова изгода , няма компания , фонд или банка в Света която да може да я покрие и надхвърли.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Не други източници , познати физици.
          И как се връзва това с твоето твърдение че петрола щял да стане $500?

          Коментар


          • индианеца

            Не други източници , познати физици.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              От термоядрен синтез , няма да се получи с тези реактори , но ще му се намери цаката скоро.До две години ще бъде публична реалност , много сме Близо до момента.
              Ти да не си чел
              http://www.focusfusion.org/

              Коментар


              • az_ivan

                Имаш вариант като ти свърши батерията или да се направиш че е свършила и да хванеш някой да те тегли някой друг километър. Имах едни познати навремето го правеха с цел да не се харчат за бензин и да имат пари за дикотека. Хлапаци разбира се бяха и ходеха така на море. Веднъж ни се наложи да приберем на наш познат автомобила зимата беше изгасннал на пътя , студ..виелица и с тези го изтеглихме с една долу горе подходяща кола. Страшено опитни бяха в тази манипулация , честно ако не бяхме заедно щяхме да нацелим кавките поне 10 пъти , обаче те с рутина в тоя занаят , печени. С тия ел.коли доста теглени ще има по пътищата , а и те много мръсни - ако някой те закачи моторите са и генератори и можеш да зареждаш докато те теглят ..хитро.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                  Би ли дал $35,000 за купето на Leaf?
                  Казах електрокар, а не електрокарЧе

                  Аз съм почти 120 кила 1.86 висок и искам да се возя в кола, а не в кутийка. Т.е. за мен кола е 4-врат седан с размер на БМВ 5, Ауди 6, Мерцедес Е, Пежо 60х и т.н. И затова карам Сааб 9-5, а не Сааб 9-3. Та ако направят кола, а не колица за $35 000 веднага я купувам
                  He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                  Коментар


                  • Би ли дал $35,000 за купето на Leaf?
                    Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                    Аз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокар
                    Пари при пари отиват

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от SA Разгледай мнение
                      Е, значи все пак има скоростна кутия, макар и с една скорост, но не и директно към колелото, а честотоното управление решава въпроса с необходимостта от много предавки. Горе-долу, и двамата сме "познали".



                      Това, което ме впечатли е бързото зареждане - до 45 минути, смяната на батерията за 1 минута. По пробега - 300 км, обаче, трябва да поработят повечко. А и не пише при какви условия се постигат. Ако тръгна да качвам планина, дали ще мога да я прехвърля с една батерия?! София-Варна, абсурд. Не съм убеден дали и Пловдив-София е постижимо с едно зареждане.
                      Нали ти казвам - проблемът е само батерията. И всъщност пробег от 150 км е напълно достатъчен за градска кола. А Nissan Leaf излиза на пазара в Европа тази есен ....

                      А я виж ето ТУК Нали съм си фен на Сааб ... Разгледай внимателно техническите подробности, най-вече за батерията - какви са разликите с другите коли. Много впечатляващо. И разбира се няма скоростна кутия

                      Аз лично ако мога да стигна от София до морето без зареждане - веднага си купувам електрокар
                      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                        От всички проекти за електромобили само Nissan Leaf е с класическа двигателна схема. Може би защото са бързали да го пуснат на пазара преди другите. Всички останали са с електромотори монтирани директно на всяко колело. Нямат скоростни кутии, а диференциалът е електронна джаджа. Това са фактите. А за тролея и електрокара - да прав си и какво от това? Просто при тях не е решен въпроса с батериите и затова единия иска жица, а другия не вдига повече от 40. Разгледай параметрите на колите на Тесла Моторс и на повечето големи производители на класически коли и ще разбереш за какво става въпрос.
                        Е, значи все пак има скоростна кутия, макар и с една скорост, но не и директно към колелото, а честотоното управление решава въпроса с необходимостта от много предавки. Горе-долу, и двамата сме "познали".

                        The Model S powertrain features a liquid-cooled, floor-mounted battery pack and single-speed gearbox.
                        Това, което ме впечатли е бързото зареждане - до 45 минути, смяната на батерията за 1 минута. По пробега - 300 км, обаче, трябва да поработят повечко. А и не пише при какви условия се постигат. Ако тръгна да качвам планина, дали ще мога да я прехвърля с една батерия?! София-Варна, абсурд. Не съм убеден дали и Пловдив-София е постижимо с едно зареждане.
                        Last edited by SA; 14.07.2010, 17:29.

                        Коментар


                        • az_ivan

                          От термоядрен синтез , няма да се получи с тези реактори , но ще му се намери цаката скоро.До две години ще бъде публична реалност , много сме Близо до момента.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от SA Разгледай мнение
                            А ти да си видял електрокар да развива повече от 40 км/ч? А да си видял тролей със собствени батерии, а не вързан към мрежата - дори той не вдига повече от 60-80 км/ч. Кой ще ги купува тия коли с такива параметри? Я се заслушай тук - http://www.youtube.com/watch?v=lsObTSpl2OU
                            От всички проекти за електромобили само Nissan Leaf е с класическа двигателна схема. Може би защото са бързали да го пуснат на пазара преди другите. Всички останали са с електромотори монтирани директно на всяко колело. Нямат скоростни кутии, а диференциалът е електронна джаджа. Това са фактите. А за тролея и електрокара - да прав си и какво от това? Просто при тях не е решен въпроса с батериите и затова единия иска жица, а другия не вдига повече от 40. Разгледай параметрите на колите на Тесла Моторс и на повечето големи производители на класически коли и ще разбереш за какво става въпрос.
                            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                              Извинявай, ама въобще не си в час за електродвигателите, въртящия момент и т.н. Електромобилите няма даимат скоростни кутии и диференциали. Всъщност диференциал ще имат - електронен, една кутийка с чипове с размерите на цигарена. Електромобила няма скорости, да си видял електрокар и ли тролей със скорости? излишни са!
                              А ти да си видял електрокар да развива повече от 40 км/ч? А да си видял тролей със собствени батерии, а не вързан към мрежата - дори той не вдига повече от 60-80 км/ч. Кой ще ги купува тия коли с такива параметри? Я се заслушай тук - http://www.youtube.com/watch?v=lsObTSpl2OU

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от SA Разгледай мнение
                                Не бързай да ги отписваш. Една скоростна кутия намалява изискването за пусков момент при ускорение и от там ще пести електроенергия. Вероятно няма да са с 4-6 скорости, а с не повече от 2-3, но ще ги има.
                                Извинявай, ама въобще не си в час за електродвигателите, въртящия момент и т.н. Електромобилите няма даимат скоростни кутии и диференциали. Всъщност диференциал ще имат - електронен, една кутийка с чипове с размерите на цигарена. Електромобила няма скорости, да си видял електрокар и ли тролей със скорости? излишни са!
                                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                                Коментар

                                Working...
                                X