Mateev, батериите така ги ремонтират, търсят стар елемент от същата батерия и подменят този който се държи зле - не иска да се зарежда или е с паднал капацитет. Като успеят да напаснат елемент и показват колко рязко скача капацитета и пробега с едно зареждане на батерията, пълно с видеа от такива които го правят. Нисан Лийв е с малка батерия, модела до 2015 година, като и падне капацитета наполовина и пробега става много малък с едно зареждане, търсят колко са се разбягали по напрежение елементите, разглобяват и подменят тези които силно се различават от другите със стари елементи които трябва да пасват по капацитет и пробега се повишава. Дали ще стане зависи доколко стария елемент който ще поставят пасва. Така е Матеев, дори да имаш няколко чисто нови елемента не може с тях да подмениш стари.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеВинаги ми е било интересно как провалили се в живота си хора се изживяват като свръхинтелигентни и дават "компетентни" мнения за неща, за които са тотално невежи.Няма значение темата, която се обсъжда. Важното е да ръсят простотии, с които се излагат като кифладжии. От това обаче те изпитват гордост, част от манията им за величие. Не са се научили на българския правопис, но това не им пречи да се изказват като "експерти", и дори сами да си вярват колко са велики.
Коментар
-
Винаги ми е било интересно как провалили се в живота си хора се изживяват като свръхинтелигентни и дават "компетентни" мнения за неща, за които са тотално невежи.Няма значение темата, която се обсъжда. Важното е да ръсят простотии, с които се излагат като кифладжии. От това обаче те изпитват гордост, част от манията им за величие. Не са се научили на българския правопис, но това не им пречи да се изказват като "експерти", и дори сами да си вярват колко са велики.
Last edited by Mateev; 21.10.2024, 09:12.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Прочее, какво знаете за батериите на база хиперварикапи? Освен, разбира се, непостижимо другаде работно напрежение от няколко десетки волта на клетка. Хайде, чешете репите, да видим кой е внимавал в час.Last edited by Pyramid; 15.10.2024, 07:48.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче.боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.
Коментар
-
Да батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче.боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПредставители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.
По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
- 1 like
Коментар
-
Японската компания Sanyo Trading организира интересна изложба на китайски електрически превозни средства, където бяха представени повече от дузина разглобени автомобила. Благодарение на това специалисти от Страната на изгряващото слънце успяха да разберат тайната защо са евтини автомобилите от Поднебесната държава.
Сред експонатите беше BYD Atto 3, който струва около 20 000 долара, което се счита за относително достъпна цена по стандартите на електрическите автомобили. Представители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.
По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
„Бях шокиран колко малко части има в електрическите автомобили BYD. Искаме да използваме натрупания от китайците опит, за да напреднем в сектора на електрическите превозни средства“, каза представител на Nissin Precision Machines.
От друга страна „Китайските производители дават приоритет на намаляването на разходите, доколкото е възможно. Те имат различно отношение към качеството от японските производители“, коментира представител на Sanyo Trading.
Руснаците се оплакват много от качеството на китайските коли- говорят избива ръжда на 3 годишна кола
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Има основен проблем при тези супер акумулатори: Напрежението им спада линейно със спадане на заряда а значи, мощността върху товара...
Например аз съм карал кола която и през зимата на газ палеше от половин оборот много дълго време, защото и я мъчех с акумулатори които искам да ги карам по 8-9 години, но те не искати така и направих някакви проблеми насила с генератора. С тези кондензатори палят и завърта по няколко пъти, имаше ентусиасти когато бяха 120лв. си правеха такъв заместител на акумулатора, но плаща за него колкото за 5 оловни. Не всеки би минал на кондензатори, но сигурно като опция ще се появят.
Last edited by supertrader; 30.09.2024, 10:58.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, под наем въобще не се пази и запазва, още по големи еднодневки ще бъдат.
Голямото предимство - всичко ще е лесно ремонтопригодно и уникално здраво и идиотоустойчиво ..
Пролетта говорих с 5-6 соларкаджии. Всички много ми го хвалеха как се избивало за 3-5-6 години. На всички айде ще ти плащам 10 ГОДИНИ по цена на ЧЕЗ без пренос/достъп ака ще плащам ЧИСТ ТОК. Те да си правят кват си искат инсталация по къщата - могат 20кв да накачулят. НИКОЙ НЕ СИ И ПОМИСЛИ НАД ПРЕДЛОЖЕНИЕТО МИ.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.Last edited by Pyramid; 30.09.2024, 08:37.
Коментар
-
В електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеМоят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
---------------------------------------
Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:
Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс
ИИ системите могат да помогнат за:- Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
- Анализ на причините за възникване на дисонанса.
- Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
ИИ може да:- Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
- Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
- Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
Базирани на ИИ приложения могат да:- Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
- Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
- Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
ИИ асистенти могат да:- Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
- Валидират емоциите на човека без осъждане.
- Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
ИИ може да подпомогне:- Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
- Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
- Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
Коментар
-
Моят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
---------------------------------------
Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:
Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс
ИИ системите могат да помогнат за:- Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
- Анализ на причините за възникване на дисонанса.
- Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
ИИ може да:- Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
- Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
- Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
Базирани на ИИ приложения могат да:- Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
- Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
- Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
ИИ асистенти могат да:- Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
- Валидират емоциите на човека без осъждане.
- Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
ИИ може да подпомогне:- Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
- Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
- Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
- 1 like
Коментар
Коментар