osoitza, бъркаш фантастика с реалност. Индуктивността ти е на мноооооого малко разстояние. Да има и проекти да се пренася ток индуктивно, като се захранва първичната намотка, а вторичните са в различни устройства и така отпадът кабелите, но освен малки ПР университетски акции друго няма.
Закопаването на контролен кабел в пътя се използа за автоматично поддържане и корекция на курса на големи машини и автоматични платформи, но в по-страни с по-западно местоположение. Такива има в сервизния тунел под Ламаша, фабрики и се използва и при пренасяне на частите на А380.
Решението за сегашното ниво на техниката, го има описано по-долу. Стандартна батерия с определен волтаж за всички МПС-та, разбирай и лесен монтаж/д на същото, енергостанции свързани в обща инфо мрежа и наемане с кредитни карти за гаранция за съхраняване и връщане на батириите, дори и на други електростанции. И може би всеки производител трябва да предвиди по една по-малка батерия за пробег от 5-10км с която да се движиш из града.
Закопаването на контролен кабел в пътя се използа за автоматично поддържане и корекция на курса на големи машини и автоматични платформи, но в по-страни с по-западно местоположение. Такива има в сервизния тунел под Ламаша, фабрики и се използва и при пренасяне на частите на А380.
Решението за сегашното ниво на техниката, го има описано по-долу. Стандартна батерия с определен волтаж за всички МПС-та, разбирай и лесен монтаж/д на същото, енергостанции свързани в обща инфо мрежа и наемане с кредитни карти за гаранция за съхраняване и връщане на батириите, дори и на други електростанции. И може би всеки производител трябва да предвиди по една по-малка батерия за пробег от 5-10км с която да се движиш из града.
Коментар