IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • osoitza, бъркаш фантастика с реалност. Индуктивността ти е на мноооооого малко разстояние. Да има и проекти да се пренася ток индуктивно, като се захранва първичната намотка, а вторичните са в различни устройства и така отпадът кабелите, но освен малки ПР университетски акции друго няма.
    Закопаването на контролен кабел в пътя се използа за автоматично поддържане и корекция на курса на големи машини и автоматични платформи, но в по-страни с по-западно местоположение. Такива има в сервизния тунел под Ламаша, фабрики и се използва и при пренасяне на частите на А380.
    Решението за сегашното ниво на техниката, го има описано по-долу. Стандартна батерия с определен волтаж за всички МПС-та, разбирай и лесен монтаж/д на същото, енергостанции свързани в обща инфо мрежа и наемане с кредитни карти за гаранция за съхраняване и връщане на батириите, дори и на други електростанции. И може би всеки производител трябва да предвиди по една по-малка батерия за пробег от 5-10км с която да се движиш из града.

    Коментар


    • Традиционните автомобили са осъдени да загинат с повишаването на цената на петрола и постепенното изчерпването на петрола(бавен и дълъг процес не го идентифицирайте с една определена година!)
      Водорода не е алтернатива, четох една статия в която един швейцарец беше описал доста добре защо.
      Със повишаването на цената на енергийните ресурси ще се покачи и цената храната и разните там биогорива тотално не са алтернативи...
      Електромобили - да обаче за момента са сериозно ограничени от възможностите на сега съществуващите батерии и докато индустрията няма качествено нови батерии стандартните електромобили няма да са масови.
      има едни електро мобили които много малко хора познават - с индукционно задвижване.
      Линия с ток се поставя по средата на платното и колите, които минават над нея се задвижват( зареждат). Автомобилите имат батерии и ако се отклонят от електро снабдено платно могат да се определена дистанция на батерии - изисква се обаче значителни инвестиции да се покрие достатъчно плътно пътната мрежа - вероятно би си струвало в Япония, Корея, някъде из югоизточна Азия(прототипи и сега има из улиците на Сеул) и Западна Европа..

      Ако обаче минат автомобилите на ток цената му ще нарасне значително. Източниците на енергия си остават предимно не възобновяеми и ограничени....
      Last edited by osoitza; 19.07.2010, 18:40.
      за да останат хора в България

      Коментар


      • все по-масово?

        В света има над 700 млн. коли на бензин, дизел и други изкопаеми горива, колко са електрическите? Дори и за производството на една електрическа кола трябва петрол - само в една гума има доста петрол... . Отделно са проблемите с електричеството, то се произвежда от изкопаеми горива, които се добиват пак с помощта на петрол. Въпросът с батериите е съвсем друг, дали ще има скалираща и евтина технология.

        Коментар


        • Според мен електрическите автомобили имат голям шанс да се наложат. Цените ще паднат и ще станат по-достъпни и от сегашните бензинови и дизелови модели. Следя от известно време развитието им и забелязвам все по масово навлизане на пазара и все по-добри характеристики.
          Рекламна мрежа MVM Ads

          Коментар


          • електрическите коли никога няма да се разпространят

            Електрическите коли никога няма да се разпространят, още по-малко тези на водород. А с пика на петрола и сегашните ще изчезнат. Това е бъдещете, а не на горните технологии, харесва ли ви или не.

            Коментар


            • Една спекулация;-)))

              Първоначално изпратено от BGN Разгледай мнение
              Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
              По скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
              Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата!
              p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))

              Коментар


              • Според мен това е бъдещето. Тези автомобили тепърва ще навлизат усилено на пазарите. Дори според мен след време трябва да се направят задължителни квоти за разл. държави колко % от градския транспорт например да е от електрически автомобили. Време е да започнен по-усърдно да опазваме околната среда.

                Коментар


                • Опа, извинявам се, EcoMotors International са взели парите. И не са им ги дали Sun, ами Khosla Ventures. И не Microsoft, ами Бил Гейтс от джоба си ги е извадил. И не били компютри, а едни компоти
                  http://www.ecomotors.com/
                  Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                  Microsoft и Sun са инвестирали в някаква фирма която е решила да прави революционен дизелов агрегат - по-лек, с -по-малко части и двойно по-голям въртящ момент. Вече го предлагат като част от електрически генератор, но се целят и директно за автомобилен двигател.
                  Opoc се казва разработката.
                  http://www.propulsiontech.com/opocfamily.html

                  Конкуренцията не спи и вдига летвата пред електрокарите! С Форд S-max (7 местен) натоварен с 6 човека и багаж съм пътувал с под 5/100 разход. При 70 литров резервоар това дава 1400км без презареждане.
                  С този нов двигател отиваме на 2,000км пробег с едно зареждане. Найс, а?
                  Last edited by az_ivan; 15.07.2010, 12:00.
                  Пари при пари отиват

                  Коментар


                  • Microsoft и Sun са инвестирали в някаква фирма която е решила да прави революционен дизелов агрегат - по-лек, с -по-малко части и двойно по-голям въртящ момент. Вече го предлагат като част от електрически генератор, но се целят и директно за автомобилен двигател.
                    Opoc се казва разработката.
                    http://www.propulsiontech.com/opocfamily.html

                    Конкуренцията не спи и вдига летвата пред електрокарите! С Форд S-max (7 местен) натоварен с 6 човека и багаж съм пътувал с под 5/100 разход. При 70 литров резервоар това дава 1400км без презареждане.
                    С този нов двигател отиваме на 2,000км пробег с едно зареждане. Найс, а?
                    Пари при пари отиват

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Това за евтините електрически коли , си е направо МНОГО големи надежди.Тази батерия е с напрежжение 3.2 волта в заредено състояние и капацитет 100 амперчаса.За един електромобил са необходими много такива батерии , сумата е сериозна и самите ел двигатели са сериозни количества скъпо струващи материали - метали. Евтиното откъде ще дойде не знам. Знам за летящото , но не ми се обяснява сега. Има адски много скам в нета по тези въпроси и той дори е умишлен , но не всичко е скам , информация има за съвсем истински неща. И тези батерии наистина са с 2000 цикъла на разряд и заряд и дори 3 000 цикъла има от този тип батерии. Ако батерията е достатъчна за изминаване на 400 км. това са си 800 000 км. пробег и живот на батерията при електромобила. Фосилките ряпа да ядат , ел.колите наистина вървят много повече.Проблема е в цената.Няма как малоумни китайци да направят индустрия и технологии , трябва белите да станат евтини и тези цени тогава ще паднат. Летящото е много по скъпо , адски скъпо но не е невъзможно..китайци няма да могат да го правят.
                      С водород е скъпо и сложно. Ако има 2 коли; Едната с ел. двигател и за цена 15 000 и една с водород за 35 000 коя ще купите, ако и двете имат еднакви характеристики? И не мисля, че новите коли които ще се появят ще приличат много на сегашните. Да се залага на традициите и на напомнянето на бензиновите няма да е печелившо. С батериите ще е най-вероятно като сега. Няколко на брой компании ще ги произвеждат - а цената? Батериите наистина ще са разход понеже пазарът ще е като с кинескопите преди. или с кафето (почти монополен и в картел), но само това. Ако обаче погледнем тези пазари, то дори като има картели те не могат да качват много цените на определени стоки, защото се надига моментално вой, когато стоката е масова. А нищо чудно да се появи нова компания от нищото с нови батерии, да измете конкуренцията, както е ставало в този бизнес Е.А. няма да имат много от елементите които имат сегашните щайги. От там пада цената на материалите заради много по-ниското тегло, труда разходите. netware5 е прав, малко електроника която в Тайван струва центове и толкова. Е.А. дори сега биха имали много добри перспективи като градски коли, но срещу тях има много силна скрита съпротива. От една страна - старите компании. Какво би правила БМВ например с всичките си мощности? БМВ и за това се опитва да пробутва "уж" водороден двигател, но го прави и един вид - "ето на виждате ли още не може да стане". От друга производителите на горива. От трета тези които ги продават, всички тези вериги бензиностанции които ще фалират само за няколко години.
                      Last edited by Jay Gould; 15.07.2010, 00:06.
                      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                      Коментар


                      • индианеца

                        Дженерал мотърс имаха здрава програма за коли на ток от водород. Обаче ако забеляза как ги сритаха и обещаха повече да не се занимават с такива коли.С акумулаторите просто няма да стане , количествата материали които не са в изобилие като добив са фантастични и не може да се осъществи. Големи надежди са но събитията умишлено са наклонени в тази посока защото е безопасно за петролчиците.Издухват супата в момента в който надуят носовете и направят хубава цена на петрола , технология има и всичко зависи само от цената на фосилните горива.Ел.колите работят в техен интерес и ще им спират цената на петрола.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hohohoo Разгледай мнение
                          амперата на какъв етап е?
                          10,000 Chevrolet Volts in 2011, 30,000 in 2012

                          Last edited by индианеца; 14.07.2010, 20:55.

                          Коментар


                          • дайте повече инфо за текущите проекти за EV, освен нисана... (тия 150км пробег са супер, ама за БГ след това какво правим?)
                            амперата на какъв етап е?
                            за сааб сефте чувам че правят електрокар, но да го изпляскат в шасито на 9-3 си е тъпо, тва е модел от миналия век....

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                              Хора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
                              Защо, те са свързани с електрическите автомобили
                              А и представи си автомобили с мини ядрени електроцентралки захранващи двигателя. Няколко грама от радиоактивен елемент ще е достатъчен за получаването на огромно количество енергия. Има начини и методи да се постигне, но когато му дойде времето А то понякога идва по различно време
                              Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

                              Коментар


                              • Хора, моля не спамете темата. Интересна се получи.... За ядрения синтез и петрола пишете някъде другаде. Моля Ви.
                                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                                Коментар

                                Working...
                                X