Първоначално изпратено от master of the seven seas
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Страшна статия http://www.dnes.bg/business/2010/09/...ylgariia.97951
Електромобилът ще струва 20хил лева- ВЪРХЪТ. Ама то само батерията струвала 15-20хил. Нещо цената на останалите части ми се губят по пътя,ама нали е иновация, ще го продават на загуба
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнениеПо скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата!
p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))
Същност:Нов метод за изготвяне на ниско-и високотемпературни мембрани за горивни
клетки с полимерна мембрана
Нискотемпературните мембрани, разработени от ИПБАН, са равностойни, а по някои показатели превъзхождат мембраната Celtec V наBASF Fuel Cell.
Високо температурните мембрани, разработениотИПБАН, по механични параметрии работна температура(180 оС) значително превъзхождат мембраната Celtec РнаBASF Fuel Cell (работнатемп. 150 оС). Протонната проводимост на новите мембрани е равна или по-"
"Кога продуктът ще излезе на пазара-BASF Fuel Cell GmbH има едноличното! право да
реши това"
http://www.bas.bg/fce/001/0079/files/9IP_BAS-Pres.pdf
Коментар
-
Първоначално изпратено от zaho Разгледай мнениетова ще е наистина супер за Ст Загора,
само не разбирам как ги строят тия заводи
за няколко месеца
http://www.youtube.com/watch?v=WfNfwNWWphI&feature=fvwПростак съм Азъ - Непобедим !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от temida Разгледай мнение"Електрически автомобил, който изминава 100 километра срещу едва 2,90 лв., ще се произвежда след няколко месеца в Стара Загора."
http://dnes.dir.bg/news/stara-zagora...omobil-6842289
само не разбирам как ги строят тия заводи
за няколко месеца
Коментар
-
"Електрически автомобил, който изминава 100 километра срещу едва 2,90 лв., ще се произвежда след няколко месеца в Стара Загора."
http://dnes.dir.bg/news/stara-zagora...omobil-6842289
Коментар
-
Първоначално изпратено от hohohoo Разгледай мнениее къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...Last edited by netware5; 26.07.2010, 22:59.He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
hohohoo
Малко или голямо двигателче , то е с КПД под 40%.Ел.енергия се произвежда по други технологии с КПД към 90%.Проблема е че трябва да имат много акумулатори и могат да са напълно ел.коли и с голям пробег.Само да им почнат масовото производство и цените на металите от които се произвеждат акумулаторите ще пробият небето.Те затова искат с малко акумулатори да минат.Има вече нови технологии за енергия , проблема е че всеки луд ще му се пъхне в ръцете мощно оръжие и ще се избием.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеПоредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение25.07.10
160 000 км с един акумулатор
автор(и): Труд, прочитания: 997, коментари: 0
Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.
“Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
-
25.07.10
160 000 км с един акумулатор
Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.
“Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.
http://milom.blog.bg/
Коментар
Коментар