IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • v_tin - истината е в автомобил на метан смесен с водород получен от енергия при пиков добив на енергия от разни източници , която е излишна за дадения момент но обърната на водород и компресирана влиза при метана. Автомобилите на метан-водород могат да бъдат и с ДВГ и ще има и с клетки - електрически, защото метана може да се изгаря в клетки и да се получава ток. Тази технология има много по големи шансове дълго време да се използва без суровинен колапс. Дори е удачно петрола да се трансформира в метан и това е напълно възможно а също и отпадъци съдържащи въглеводороди. Така че Путин е напълно прав - по скоро на газ ще мине транспорта отколкото на литиеви акумулатори.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • http://www.crrcgc.cc/en/g7389/s13996/t288848.aspx

      Мисля че това е истината- трамвай с водородна клетка

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
        Силицият е вторият по разпространение химичен елемент в земната кора след кислорода ...... Пясък Самото стъкло е супер евтино, скъпа е енергията с която трябва да се стопи пясъка.
        Da това имах предвид колко пари ще струва един киловат слънчева инсталация и колко струва един киловат вятърна инсталация. От тук нататък е лесно- общо взето казват че ако го докараш за бг условията да работи която и да е инсталация до 60% значи си късметлия

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Имам предвид допълнителните работи които се слагат, там има силиции
          Силицият е вторият по разпространение химичен елемент в земната кора след кислорода ...... Пясък https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F...81%D1%8A%D0%BA
          Стъклото се прави от това. Слагат му се някои малки добавки за да се оцвети, ако го искаш цветно. Например малко желязо за зелено и т. н. и избистрители, за да се избистря бързо, а да не се чака няколко дни да се утаи, а мехурчетата да изплуват. Самото стъкло е супер евтино, скъпа е енергията с която трябва да се стопи пясъка.

          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            v_tin - производството на стъкло по ли е скъпо от производството на стомана и кое изисква по големи капиталовложения. Знаеш ли какво представляват клетките на соларните панели и какво се влага в производството им ? Равнозначно е на това да кажеш че за един смарфон се изразходват тон суровини.
            Имам предвид допълнителните работи които се слагат, там има силиции и знам ли още какво. Отделно от това слънцето не свети всеки ден. Всъщност ако трябва да се разправяме трябва да сметнем например колко площ ще заеме да кажем 1киловат панели и колко 1 киловат вятърен генератор
            Last edited by v_tin; 11.11.2017, 21:24.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

              Вальо на Флинтстоун колата е най икономична и екологична , айде не се втелявай , да не ти се налага да се прибираш от Германия с някоя електрическа измишльотина .
              За момента електричките да ходят най много 200-250км, така че трудна работа

              Коментар


              • v_tin - производството на стъкло по ли е скъпо от производството на стомана и кое изисква по големи капиталовложения. Знаеш ли какво представляват клетките на соларните панели и какво се влага в производството им ? Равнозначно е на това да кажеш че за един смарфон се изразходват тон суровини.
                Last edited by supertrader; 11.11.2017, 20:58.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Май не съм много съгласен- ако накараш автомобила ЕВ да върви с енергия от вятъра, тогава сметката според мен би трябвало да излезе. Имам предвид че за производството на желязо капиталовложенията са по малки и е по чисто производство от панелите
                  Вальо на Флинтстоун колата е най икономична и екологична , айде не се втелявай , да не ти се налага да се прибираш от Германия с някоя електрическа измишльотина .

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение

                    Ами и аз същото писах преди време тук, ама на никой не му пука.

                    Тук само се говори за батерии, и колко може да се спечели от акции на производителите им, или от акции на производители на редки метали или спекулации с цените на металите......

                    Баси, за кво са ни тия електромобили, като квото и да си говорим, става въпрос за изкарване на едни пари оттук-оттам
                    Пък тва околни среди, генерални промени в използването и източниците на енергия, и други такива.... кучета ги яли..
                    Май не съм много съгласен- ако накараш автомобила ЕВ да върви с енергия от вятъра, тогава сметката според мен би трябвало да излезе. Имам предвид че за производството на желязо капиталовложенията са по малки и е по чисто производство от панелите

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение

                      Ами и аз същото писах преди време тук, ама на никой не му пука.

                      Тук само се говори за батерии, и колко може да се спечели от акции на производителите им, или от акции на производители на редки метали или спекулации с цените на металите......

                      Баси, за кво са ни тия електромобили, като квото и да си говорим, става въпрос за изкарване на едни пари оттук-оттам
                      Пък тва околни среди, генерални промени в използването и източниците на енергия, и други такива.... кучета ги яли..
                      Toва е напълно ясно. Аз си продължавам на бензин:
                      -за EV не ми излиза сметката;
                      - за глупости пари не давам и не ме интерсува колко било модерно;
                      - за емисиите ми пука още по-малко и затова мисля да мина на 3.0 Л V6.

                      Но затова пък си е тренд от който могат да се изкарат пари. Мисля да хеджирам за да не стане мяууу.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                        Схващам! Добре, че поне посоката ми на размисъл е била правилна.
                        Повярвай, отначало не схванах за причините за появата точно на никела. В тази област го свързвах с остарели технологии, но просто не съм бил прав.

                        Апропо, това ме кара да попитам дали си срещал някакав ETF, който е фокусиран върху материали за електромобилната индустрия? Ей-сега ми хрумна, малко странно звучи!
                        Удобно събрана инфoрмация за метални пазари: " Препятствием для выхода на рынок для новых проектов станут растущие издержки, производственные проблемы и нехватка совместных предприятий с покупателями, чтобы препятствовать тому, чтобы другие разработчики достигли стадии коммерческого производства." " Добыча лития в мире, тыс.тонн*




                        * данные US Geological Survey

                        Литий используется в большом количестве отраслей промышленности из-за его уникального высоко электрохимический потенциал, низкого коэффициент теплового расширения и каталитических свойств.
                        Мировое потребление лития увеличилось с 12,800 т в 2000 году до 22,600 т в 2008 году, 6% в среднем в год. Спрос снизился приблизительно на 13% в 2009 году, ввиду мирового экономического кризиса, однако полностью восстановился в 2010 году, в приблизительно до 24,500 т. Стекольная и керамическая отрасли промышленности - крупнейшие потребители лития, приблизительно 31% полного потребления, далее следуют аккумуляторные батареи - 23% (по сравнению с 6% в 2000 году). Крупные автомобилестроители предсказывают, что сектор гибридных и полных электромобилей будет устойчиво расти и достигнет доли на рынке автомобилей в 10-30% к 2020 году. В результате спрос на литий врастет на 100-200% за этот же период времени. В дополнение к устойчивому росту в секторе батарей и электрических транспортных средств, все другие области применения лития, как ожидают, также будут расширятся в соответствии с экономическим ростом в мире в целом." http://www.cmmarket.ru/markets/liworld.htm
                        Last edited by Minavast; 11.11.2017, 14:58.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение

                          Ами и аз същото писах преди време тук, ама на никой не му пука.

                          Тук само се говори за батерии, и колко може да се спечели от акции на производителите им, или от акции на производители на редки метали или спекулации с цените на металите......

                          Баси, за кво са ни тия електромобили, като квото и да си говорим, става въпрос за изкарване на едни пари оттук-оттам
                          Пък тва околни среди, генерални промени в използването и източниците на енергия, и други такива.... кучета ги яли..
                          Опазването на околната среда е същият кьорфишек като здравеопазването , най важното е да се въртят пари ... а пък наивниците да плащат !

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
                            https://deutsche-wirtschafts-nachric...-als-benziner/
                            Studie: Elektroautos sind nicht besser für die Umwelt als Benziner.

                            Проучване на Масачузетския технологиченн институт показва , че електроавтомобилите не са по добри за околната среда от бензиновите например . В случая става дума за анализиране на целия цикъл от създаване на автомобила през експлоатацията му и до превръщането му в шрот накрая. Оказва се , че замърсяването е почти същото , просто се сменя само източникът.
                            Ами и аз същото писах преди време тук, ама на никой не му пука.

                            Тук само се говори за батерии, и колко може да се спечели от акции на производителите им, или от акции на производители на редки метали или спекулации с цените на металите......

                            Баси, за кво са ни тия електромобили, като квото и да си говорим, става въпрос за изкарване на едни пари оттук-оттам
                            Пък тва околни среди, генерални промени в използването и източниците на енергия, и други такива.... кучета ги яли..
                            Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
                            ~ Enfant Sanssouci de Monde ~

                            Коментар


                            • https://deutsche-wirtschafts-nachric...-als-benziner/
                              Studie: Elektroautos sind nicht besser für die Umwelt als Benziner.

                              Проучване на Масачузетския технологиченн институт показва , че електроавтомобилите не са по добри за околната среда от бензиновите например . В случая става дума за анализиране на целия цикъл от създаване на автомобила през експлоатацията му и до превръщането му в шрот накрая. Оказва се , че замърсяването е почти същото , просто се сменя само източникът.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение
                                Global X Li Battery Tech (LIT)

                                Electric Car Revolution: Building Exposure Into Your Portfolio

                                One option for investors who are sold on the future of electric cars is the $945 million Global X Lithium & Battery Tech ETF (LIT), which holds a basket of stocks related to the lithium-battery business.

                                Lamborghini Unveils a Self-Healing, Electric Supercar



                                Беше за покупка на 25-26. При тези нива е трудно влизането.

                                Коментар

                                Working...
                                X