IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
    Кои "тези"? Не разбрах.

    Коментар


    • Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
        Редукторът пести доста килограми а оттам, и киловатчасове, Дани. И всичките тези "много" неща, са всяко за себе си. Затова, приказки накуп, не са точно уместни. Така мисля

        Коментар


        • Няма проблем трансмисията за тежко превозно средство да е електрическа, дори такава се е наложила при локомотивите с дизелови двигатели. Там двигателя върти генератор , а той електродвигател. Причината е че такава немеханична трансмисия понася претоварванията по добре от една механична. Това не означава че режимите на претоварване са желателни, те водят до преоразмеряване, големи разходи за материали, високо тегло и преобразуване на енергията в топлина.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
              Огън и взрив навред. Ама и бензиновите се палели. Да бе, ама палят ли се в първата година-две експлоатация? Палят ли се без причина? Или като се намокрят? А като се запалят, трябва ли да ги оставиш да горят с часове, понеже не може да ги загасиш с нищо? https://www.facebook.com/watch?v=1565264330546438 Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно
              Така става, като използват батерии с навити мощни клетки. Тъпа концепция, от-до.

              Коментар


              • analog, технологиите се развиват, няма да има палеши се камиони. Електрическата трансмисия ще бъде масова по някое време, няма да има други скростни кутии. Забравете че няма да навлязат. В Русия имаше и има много скептична техническа мисъл по отношение на електромобилите. Като гледам обаче май най много руснаци се нахвърлят да ползват електромобили и то безвъзвратно не искат да се разделят с тях.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                  Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно

                  Само въпрос на време е електрически тир да се запали в тунел. И стотици хора да се надишат с интересни газови смески. Мисля си че ще е преломен момент по пътя на транспортната електрификация подобен на ефекта от събитията от 8ми Октомври върху приемането на имигранти. Очевидно и тук без жертви няма да мине.

                  Коментар


                  • Ток по 1лв. и се купуват и разпространяват електромобили само ако са в мощна рекламна кампания. После ще ги продадат на 10% от цената им на тези с евтиния ток и те ще карат електромобили и ще се кефят.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • bota156, какви ресурси, това е ток от атомни централи и като ги направят да работят за целия им експлоатационен живот с едно гориво, а не всяка година да се подменя с ново което трябва да се добива..какви ресурси точно трябват ? Не е вярно, от никакви ресурси чак толкова няма нужда. В Русия ресурси нямат, това което имат е трудно за добив, но имат ток по 6 и по 3 стотинки, а някои в райони където климата не е благоприятен за живот въобще нямат електромери за ток. Ток по 1лв е най лошото което може да си пожелаееш. Трябва ли и кому е потребен ?
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        bota156, има места където тока е 3ст. купуват електромобили втора употреба и там ги карат яко, харчи 15 киловатчаса на 100 - 45ст. , ориентирали са се и грамотно ги подържат. Батериите им са с проблем така както са направени се разбалансират и не стават за бързо зареждане, то ги изважда от строя. Не може да се запали ако се подържа грамонтно, наблюдава, проверява редовно. Това за масовото и задържителното им въвеждане разбира се е пълна шизофрения. Имат сериозни конструктивни дефекти, не са приложени и открите най удачните технически решения. Вършат добра работа на някои хора които всеки ден пътуват и изминават определен пробег.
                        да ама тока в йейропа гони 3лв. БЕЗ ЕВТИНИ РЕСУРСИ НЯМА ПРОГРЕС
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Как няма да се палят, смяна на масло на другите коли ти е 500 евро, електрическите пък не ги поглеждат защото тази работа ще я върши някой голям специалист и проверката ще е 5000 евро. Нищо не се пали без причина, без преди инцидента да е имало някакви признаци че нещо не е наред, но някой трябва да ги проверява и да предотвратява самозапалването, плюс това да е ограмотен в тези неща електрическите.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • cyclop, в Япония ги покарат малко и после втора употреба всичките се озовават в Русия където ги зареждат с ток по 3 ст. и им навъртат по 30 - 50 хиляди км. на година, колкото в Япония за половината от времето което са ги използвали, те ги вземат употребявани на година и половина руския им пробег. Руснаците казват - електромобила е за икономия, да караш и да се кефиш. при тях не се палят защото батерията се отваря за да се провери какво се случва с нея дори. Фирмите които ги правят с нови елементи обикновенно са на 50 - 100 км от мястото където живее собственика, батериите са под жестоко наблюдение и сервиз нон стоп. Карат си ги с много евтин ток, там е равно на кола която да върви с чешмяна вода, дали ще е с ток или вода от чешмата няма разлика в цената при 3 ст. ток. Няма субсидии, никой не ги кара насила да карат електромобили, никой не ги бие ако не искат да карат електромобили, никой не им паставя зарядни станции с пари от бюджета, никнат обществени на бензиностанциите им. Имат и коли на петрол същите собственици, на дълги растояния кара нея. Гаражите са взели кредити за по една година и 20% лихва и станаха малки фабрики за една година и кредите им са изплатени, банките си скубят косите че не са им взели 200% за да спечелят и те много. На запад не е така, не се подържа задължително, никой не ги поглежда и има случаи на запалили се батерии.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Огън и взрив навред. Ама и бензиновите се палели. Да бе, ама палят ли се в първата година-две експлоатация? Палят ли се без причина? Или като се намокрят? А като се запалят, трябва ли да ги оставиш да горят с часове, понеже не може да ги загасиш с нищо? https://www.facebook.com/watch?v=1565264330546438 Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно

                              Коментар


                              • bota156, има места където тока е 3ст. купуват електромобили втора употреба и там ги карат яко, харчи 15 киловатчаса на 100 - 45ст. , ориентирали са се и грамотно ги подържат. Батериите им са с проблем така както са направени се разбалансират и не стават за бързо зареждане, то ги изважда от строя. Не може да се запали ако се подържа грамонтно, наблюдава, проверява редовно. Това за масовото и задържителното им въвеждане разбира се е пълна шизофрения. Имат сериозни конструктивни дефекти, не са приложени и открите най удачните технически решения. Вършат добра работа на някои хора които всеки ден пътуват и изминават определен пробег.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X