IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

    Кой иска да си купи автомобилк,.., чиято стойност след 10 години не е нула, а е минус? Кой би си купил пикап, който не може да се кара извън пътя, не може да тегли прикачен товар? Въобще как успяха, дори и за малко, да развъртят измамата с електрическите псевдоавтомобили, наистина е впречатляващо? Явно част от биомасата вече е на идиокрация-ниво на разсъждения.
    на овцете са им продавали една грудка от лале 17 век на цената на къща, ти псевдохавтомобил няма да му продадат
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • А за тази Тесла която на една година е с деградирала уж батерия и няма нищо, батерията може да се оправи и ще има сигурно 98% от оригиналния си капацитет.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

        Аха, звучи като лесен и очарователен гаражен проект. За ремонт на едногодишната ти, безумно скъпа кола. А колко нараства рискът от самозапалване след тези упражнения? Или по време на тях? Я гледай как хубаво гори камион, когато се преструваш че правиш нещо "за клаймътченч" и го направиш играчка на батерии https://youtu.be/liPm6OKPsB0?si=MPbLv9Vg63QjVKtT&t=43
        Има по сериозно направени леки автомобили, например Нисан Лийв няма случаи на самозапалване нито един в интернет заснет. Само са с малък пробег, електрокар. Вземат ги хора които всеки ден изминават някакъв пробег, и имат много евтин ток, дори разхода за ток не го пресмятат. Те казват че щом вече ги минаваш с електромобил тези километри всеки ден това е безплатно. Бързите зарядни в Япония са изкарали от строя батериите им, поправят ги по този начин и после си ги зареждат в къщи. Всички електрокари от Япония втора употреба се изкупуват и после за една година им навъртат пробег колко е навъртял първия собственик, нищо им няма, там хората им разбират и си следят батериите постоянно, има си опцията да се проверява има ли разбалансиране. Тези електрокари които се запалват батериите им са с много, жестоко разбалансирани батерии и никой не си е направил труда да ги проверява и следи. Те си имат и нормални коли за дълги пътувания, не тръгват на такива с електромобилите. Удобни са за такава употреба, собствениците им са много доволни.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

          Нищо и няма на батерията, трябва да се разглоби и модулите да се разредят много бавно и да се заредят също много бавно с малък по големина ток няколко пъти и батерията ще възкръсне. Така ги правят. За батериите не са фатални циклите на заряд и разряд, фатално е времето. Добре направените батерии от чисти материали - 13 години живот.
          Аха, звучи като лесен и очарователен гаражен проект. За ремонт на едногодишната ти, безумно скъпа кола. А колко нараства рискът от самозапалване след тези упражнения? Или по време на тях? Я гледай как хубаво гори камион, когато се преструваш че правиш нещо "за клаймътченч" и го направиш играчка на батерии https://youtu.be/liPm6OKPsB0?si=MPbLv9Vg63QjVKtT&t=43

          Коментар


          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
            Какво става, ако опиташ да използваш електрически псевдоавтомобил като истинска кола, вместо както е предназначен - като играчка, с която да ходиш до мола от време на време. За една година употреба като такси, теслАта е загинала. Смяната на батерията на колата-играчка струва 9000 долара.... И после ще работи още една година. https://youtu.be/4dartx7EoaQ?si=p2jAd5OTCEE8HeVp
            Нищо и няма на батерията, трябва да се разглоби и модулите да се разредят много бавно и да се заредят също много бавно с малък по големина ток няколко пъти и батерията ще възкръсне. Така ги правят. За батериите не са фатални циклите на заряд и разряд, фатално е времето. Добре направените батерии от чисти материали - 13 години живот.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • На електрички с приключили батерии им правят нови сега от готови модули, не е голяма философия. Установили са че батериите са разбиват най много при зареждане когато са извън оптималния температурен диапазон. Има ги тези кабели с въглеродни влакна за подово отопление и те са се досетили да ги поставят под модулите. Преди да заредят ако е студена батерията я подгряват до точно 20 градуса. После не се скапват и издържат огромен брой цикли. Карат ги, купуват много такива електромобили, имат си и други коли но за ежедневни неголеми пробеги си правят такива електромобили.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Какво става, ако опиташ да използваш електрически псевдоавтомобил като истинска кола, вместо както е предназначен - като играчка, с която да ходиш до мола от време на време. За една година употреба като такси, теслАта е загинала. Смяната на батерията на колата-играчка струва 9000 долара.... И после ще работи още една година. https://youtu.be/4dartx7EoaQ?si=p2jAd5OTCEE8HeVp

                Коментар


                • Политиците горе като им казват че ще се мине на тези неща масово и скоро и те си мислят че вече са направени надеждни. Откъде да знаят че не са.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                    Ухаа возете си семейството в това https://youtu.be/R-iO1YUj2wA?si=Zda6WdUsdL-TzLxV&t=6
                    Любопитно е че маса хора, предимно в по-слънчевите страни си сложиха огромни литиеви батерии в мазето да се пълнят от соларки. Вече има и разрушени къщи от избухнали батерии, при това в Германия.

                    Та най-прогресивните семейства не само се возят, но и спят до бомби.

                    30kWh била батерията. Слаба ракия. Не знам дали енергията не трябва да се дава направо в килотони


                    Last edited by analog; 25.11.2023, 22:37.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      https://www.youtube.com/watch?v=CYduZuu6ekQ , вижте какво става с пазара на електромобили
                      Кой иска да си купи автомобил, чиято стойност след 10 години не е нула, а е минус? Кой би си купил пикап, който не може да се кара извън пътя, не може да тегли прикачен товар? Въобще как успяха, дори и за малко, да развъртят измамата с електрическите псевдоавтомобили, наистина е впречатляващо? Явно част от биомасата вече е на идиокрация-ниво на разсъждения.

                      Коментар


                      • https://www.youtube.com/watch?v=CYduZuu6ekQ , вижте какво става с пазара на електромобили
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Не са усъвършенствани, ще ги оправят но ще мине време. Те се нуждаят от много по сложна система за наблюдение на техническата им изправност и това трябва да е много често. Палят се електрическите им инсталации също, защото те са по сериозни за голям ток който топи метал за секунди. Но това нещо има технически възможности да се подобри. Тези елементи които китайците правят всеки в отделна кутия, корпус могат да бъдат в един и електролита да е общ за всички, тогава ще се балансират постоянно като си прехвърлят йони и ще напрежението ще бъде еднакво на всички клетки по дефолт.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Голям, 200бр се били запалили някакъв ги броил. Казва че за запалени Тесла в САЩ не се криело и били само няколко броя, но има един Скоти той показва в един клип поне 50 запалени Тесли.
                            Я гледай, каква смешка са фалшивите коли

                            https://youtu.be/6fY6dTHebgE?si=YIbNWBjv2de3ocro&t=190

                            Ухаа возете си семейството в това https://youtu.be/R-iO1YUj2wA?si=Zda6WdUsdL-TzLxV&t=6
                            Last edited by cyclop; 23.11.2023, 11:44.

                            Коментар


                            • Голям, 200бр се били запалили някакъв ги броил. Казва че за запалени Тесла в САЩ не се криело и били само няколко броя, но има един Скоти той показва в един клип поне 50 запалени Тесли.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • В Китай произвеждат много, сега имат голям проблем със запалили се електромобили. Четох че литографски машини за чипове произвели огромни количества за 7 нанометра, защото решиха че това е нещо много важно. По принцип хората купуват произведено в Китай, защото се смята че то задължително е много евтино. Много от тези неща навлязоха точно защото се произвеждат в Китай с печат евтино, изгодно и така.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X