Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.Last edited by Pyramid; 11.11.2023, 20:19.
Коментар
-
Пробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
В общ електролит и големи капацитети елементи, клетки ще са идеално балансирани не могат да се разминават. Нито една запалена няма да има.
- Ами какво "И?". Инерцията в мисленето не прощава и глупостите се повтарят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Именно. Ама де тоз акъл и онези, дето ги правят? Само си представи, колко много BMS-ки слагат в такъв кютук, като на Тесла (и другите, НЕ правят изключение), и въпреки това... Ама не мога да ги мисля (тях, производителите). Жал ми е за хората, дето изгарят (в прекия и косвен смисъл) с тези громилници. А Природата, преди милиард години, вече е решила Проблема.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво да е, те навързаните последователно елементи не се балансират във веригата и при зареждане или натоварване някой елемент се изпържва и вземе че запали батерията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрябва да има глобална система за защита на авторското право и за патентоване, в момента системата е пълен джънк. Гледах клипчета как се палят електромобили, да знаеш как да се направят батериите сигурни и да не се палят и да го задържаш, пазиш в тайна от морална гледна точка не е добре. Има хора които са го преживяли , видяли са и са доста изплашени. Например човек от Австралия четох че е писал под клип, че видял една кола как се запалила и вече като паркира пред хипермаркета задължително се оглежда за електромобили и паркира на няколко стотин метра от тях..няколко стотин..Те наистина като горят батерията изхвърля разтопен метал и пожарникарите в защитни облекла много отдалеч с водни струи ги гасят защото пръскат този метал и човека много се е изплашил. В Китай има много електрически мотоциклети, дори малките им батерии горят впечатляващо с огън и голям облак дим, има клипове с пожари. Какво ще бъде когато има коли масово с 10 годишни батерии при които дисбаланса е сигурен ?
- 1 like
Коментар
-
Трябва да има глобална система за защита на авторското право и за патентоване, в момента системата е пълен джънк. Гледах клипчета как се палят електромобили, да знаеш как да се направят батериите сигурни и да не се палят и да го задържаш, пазиш в тайна от морална гледна точка не е добре. Има хора които са го преживяли , видяли са и са доста изплашени. Например човек от Австралия четох че е писал под клип, че видял една кола как се запалила и вече като паркира пред хипермаркета задължително се оглежда за електромобили и паркира на няколко стотин метра от тях..няколко стотин..Те наистина като горят батерията изхвърля разтопен метал и пожарникарите в защитни облекла много отдалеч с водни струи ги гасят защото пръскат този метал и човека много се е изплашил. В Китай има много електрически мотоциклети, дори малките им батерии горят впечатляващо с огън и голям облак дим, има клипове с пожари. Какво ще бъде когато има коли масово с 10 годишни батерии при които дисбаланса е сигурен ?D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Не само батериите не са добри и драйва им също има много да се усъвършенства, да ви дам линкове да видите какво се получава ако същите двигатели ги обърнат на 6 фази - мощността става двойна при същото тегло, външно същия двигател. А това е само едно от нещата които могат да се направят, то е ясно че трифазните са грешка поради стериотипното мислене на конструкторите. Батериите пък са яка недомислица. И тези неща ще ги произвеждат и ще наводнят с тях ! Някой друг път. Сега се налага да трупат електромобили на склад, а това не е възможно, батериите не понасят да стоят и деградират..D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
https://www.alibaba.com/product-deta...665643c0fQ3xOQ
Вижте за какво става въпрос, монтират се на задния мост, пиковата им мощност зависи от контролера - 12 киловата на колело, постоянната е 3 , харчат по 2 и с 4 киловатчаса с 50км.ч. и една малка батерия в нишата на резервното колело ги слагат елементите на батерията навъртат над 100км пробег.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Писах, кой да чете обаче: При мотор-колелото, окачваме към него шасито, без значение, то самото колко тежи. Когато свалим маса от купето към колелата (двигателят например), самото купе олеква, с което, и на окачването, му се намалява натоварването. Оттам, то може да стане и по-леко, и по-евтино. Колелото опира директно в пътя и гумата му е окачване.
Вижте за какво става въпрос, монтират се на задния мост, пиковата им мощност зависи от контролера - 12 киловата на колело, постоянната е 3 , харчат по 2 и с 4 киловатчаса с 50км.ч. и една малка батерия в нишата на резервното колело ги слагат елементите на батерията навъртат над 100км пробег.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение
+++
Тези фактори имат голямо значение при градско движение - тръгни, спри. При извънградско и особено на магистрала, почти всичко зависи от rolling resistance-а. Неслучайно влаковете са много по-ефективни от който и да е модерен дизелов камион. Именно заради релсите и колелата, където няма такова сцепление, но и съпротивление при търкаляне.
Коментар
-
Не съм казал че леките моторколела нямат бъдеще. Също конверсия на автомобили в електромобили е лесна с поставяне на такива приставки електродвигатели. Бях пуснал една статия за изобрение с което традиционен автомобил се конвертира в електромобил за половин час. Тези приставки производителите на автомобили могат да ги заложат да могат да се поставят когато собственика реши и ще са толкова сполучливи че става пълноценен електромобил. В момента има на пазара електромотори които са главини за колелата, монтират се на задния мост и с по мощни максималната скжрост е 120 -130 км.ч., дори за движение по автомагистрала стават. Интересно е че тези електромобили с малки батерии са доста ефективни и разхода им на ток е по нисък отколкото на традиционните с големи батерии, но пробега е 100 км. само. Предимството е че предния мост си е с двг, разреди ли се батерията просто пали и продължава, може и с дизелов двигател а те са с разход 5 на сто и на извъградско има и по 3.5 горят. Как ще го победиш дизеловия двигател, тези коли имат огромен пробег с едно зареждане 1500 реални километра и са автономни ?D.Y.F-091066
Коментар
Коментар