Голям, 200бр се били запалили някакъв ги броил. Казва че за запалени Тесла в САЩ не се криело и били само няколко броя, но има един Скоти той показва в един клип поне 50 запалени Тесли.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
В Китай произвеждат много, сега имат голям проблем със запалили се електромобили. Четох че литографски машини за чипове произвели огромни количества за 7 нанометра, защото решиха че това е нещо много важно. По принцип хората купуват произведено в Китай, защото се смята че то задължително е много евтино. Много от тези неща навлязоха точно защото се произвеждат в Китай с печат евтино, изгодно и така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕлектромобилите и соларните панели са пълно фиаско поради некадърни инженери и техните технически решения..просто накадърници които папат милиардите и един Х..не става от тях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.Last edited by Pyramid; 11.11.2023, 20:19.
Коментар
-
Пробвай да видиш по електролит как се балансират, няма проблем с по голям капацитет клетки. В забранените батерии капацитета на клетките колкото и малки по размер да са електродите кърти мивки, и никога не се е взривила нито една.Сам го беше написал - те като са еднакво заредени между тях по електролит ток няма да протече, и е точно така. Но ако леко се разбалансират ще протече слаб ток който веднага ще ги изравни дори физически да са различни и да не са еднакви. Честно, възхищавам им се как се стараят да ги правят физически еднакви елементите и успяват до някъде..луд умора няма, но не може да не им се признае че са работливи. Главата като не работи се балансира с яко бачкане, напъване..Но са гадни, да им го дадеш 2 стотинки няма да платят, защото принципа им е такъв. Ами нека се блъскат да им дойде акъла пък.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
В общ електролит и големи капацитети елементи, клетки ще са идеално балансирани не могат да се разминават. Нито една запалена няма да има.
- Ами какво "И?". Инерцията в мисленето не прощава и глупостите се повтарят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Именно. Ама де тоз акъл и онези, дето ги правят? Само си представи, колко много BMS-ки слагат в такъв кютук, като на Тесла (и другите, НЕ правят изключение), и въпреки това... Ама не мога да ги мисля (тях, производителите). Жал ми е за хората, дето изгарят (в прекия и косвен смисъл) с тези громилници. А Природата, преди милиард години, вече е решила Проблема.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво да е, те навързаните последователно елементи не се балансират във веригата и при зареждане или натоварване някой елемент се изпържва и вземе че запали батерията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрябва да има глобална система за защита на авторското право и за патентоване, в момента системата е пълен джънк. Гледах клипчета как се палят електромобили, да знаеш как да се направят батериите сигурни и да не се палят и да го задържаш, пазиш в тайна от морална гледна точка не е добре. Има хора които са го преживяли , видяли са и са доста изплашени. Например човек от Австралия четох че е писал под клип, че видял една кола как се запалила и вече като паркира пред хипермаркета задължително се оглежда за електромобили и паркира на няколко стотин метра от тях..няколко стотин..Те наистина като горят батерията изхвърля разтопен метал и пожарникарите в защитни облекла много отдалеч с водни струи ги гасят защото пръскат този метал и човека много се е изплашил. В Китай има много електрически мотоциклети, дори малките им батерии горят впечатляващо с огън и голям облак дим, има клипове с пожари. Какво ще бъде когато има коли масово с 10 годишни батерии при които дисбаланса е сигурен ?
- 1 like
Коментар
-
Трябва да има глобална система за защита на авторското право и за патентоване, в момента системата е пълен джънк. Гледах клипчета как се палят електромобили, да знаеш как да се направят батериите сигурни и да не се палят и да го задържаш, пазиш в тайна от морална гледна точка не е добре. Има хора които са го преживяли , видяли са и са доста изплашени. Например човек от Австралия четох че е писал под клип, че видял една кола как се запалила и вече като паркира пред хипермаркета задължително се оглежда за електромобили и паркира на няколко стотин метра от тях..няколко стотин..Те наистина като горят батерията изхвърля разтопен метал и пожарникарите в защитни облекла много отдалеч с водни струи ги гасят защото пръскат този метал и човека много се е изплашил. В Китай има много електрически мотоциклети, дори малките им батерии горят впечатляващо с огън и голям облак дим, има клипове с пожари. Какво ще бъде когато има коли масово с 10 годишни батерии при които дисбаланса е сигурен ?D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Не само батериите не са добри и драйва им също има много да се усъвършенства, да ви дам линкове да видите какво се получава ако същите двигатели ги обърнат на 6 фази - мощността става двойна при същото тегло, външно същия двигател. А това е само едно от нещата които могат да се направят, то е ясно че трифазните са грешка поради стериотипното мислене на конструкторите. Батериите пък са яка недомислица. И тези неща ще ги произвеждат и ще наводнят с тях ! Някой друг път. Сега се налага да трупат електромобили на склад, а това не е възможно, батериите не понасят да стоят и деградират..D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
https://www.alibaba.com/product-deta...665643c0fQ3xOQ
Вижте за какво става въпрос, монтират се на задния мост, пиковата им мощност зависи от контролера - 12 киловата на колело, постоянната е 3 , харчат по 2 и с 4 киловатчаса с 50км.ч. и една малка батерия в нишата на резервното колело ги слагат елементите на батерията навъртат над 100км пробег.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Писах, кой да чете обаче: При мотор-колелото, окачваме към него шасито, без значение, то самото колко тежи. Когато свалим маса от купето към колелата (двигателят например), самото купе олеква, с което, и на окачването, му се намалява натоварването. Оттам, то може да стане и по-леко, и по-евтино. Колелото опира директно в пътя и гумата му е окачване.
Вижте за какво става въпрос, монтират се на задния мост, пиковата им мощност зависи от контролера - 12 киловата на колело, постоянната е 3 , харчат по 2 и с 4 киловатчаса с 50км.ч. и една малка батерия в нишата на резервното колело ги слагат елементите на батерията навъртат над 100км пробег.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар