IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    [B]mikomikov, не казвам нищо, само това че цената на произведен в Китай автомобил и изнесен от там няма да е същата а по висока.

    ........


    С теб се обединихме около идеята, че няма да купуваме - дори да е в пъти по-евтино, поне защото трябва да накажем лошите комунисти в Китай.

    ​​​​​​Китайците правят сравнение с цените на пазара и казват, че електромобилът е евтин, а ние не сме съгласни. Не вярваме в пазарната икономика, в демокрацията, в това, че нашите избраници ще ни оправят. Недоверието е национална черта...

    Защо обаче 30 % от купуващите западноевроЕйци заявяват, че ще купуват китайски евтинии, а няма да купуват западни марки автомобили и електромобили - това е неразбираемо. В Европа трябва да бъдем единни и да купуваме нашата (си) - евроЕйска продукция, нищо, че е 2-3 пъти по-скъпа.



    Коментар


    • И не искат да правят евтини транспортни средства за хората и да ги предлагат, а те също с печалба се произвеждат.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • v_tin, вярваш ли ? Вземаш един автомобил и го правиш на изходните суровини от които е направен, продаваш ги и получаваш за тях 100 пъти по малко. Те правят обратното и загуби им носи. Кръщават нещо народонаселението, те просто лапат заеми колкото повече могат защото банките им дават и на много по ниски цени могат и ще произвеждат пак коли и без заеми пак ще произвеждат. Не са никак евтини китайските коли, със солидна печалба са си. Постоянно се занимават какво да субсидират, какво да разрешат и какво да забранят, едва ли не хората за това ги избират - да субсидират, разрешават и забраняват. Прекаляват.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • mikomikov, не казвам нищо, само това че цената на произведен в Китай автомобил и изнесен от там няма да е същата а по висока. Постъпват неправилно ако се захванат да ограничават вноса от Китай. И пак електромобилите не са технология която може да навлезе 100 процента. Имам литиевойонни батерии от други устройства, качественни с дебели електроди - първите цилиндрични батерии на Сони, те са добре направени между другото, а разни дето си присвояват че те са ги измислили, ами защо не са ги произвеждали ? Та тези батерии нямат и по 50 цикъла и са приключили, май нямат и 10% остатъчен капацитет защото просто са остарели. Така че ще ползва електромобил който позва батерията, ще и направи броя цикли..ако не ги направи просто си губи парите, а те не са евтина част тези батерии. За износа виждате - пали се от един електромобил цял кораб каркериър се наричат и са по за 4000 - 7000 коли и са големи и скъпи кораби. Проблем е разбира се и това.
          Параноята ги гони в Европа - да се забранял вноса от Китай, те не са добре. Другото доказателство че хлапат е че са повярвали че до 35 - година всичко по улиците електромобили ще бъде.
          Първо СО е абсолютно безвреден, вредата му е внушение, той се разпада и планетата има механизъм да подържа постоянна концентрацията му в атмосферата. Може дори да се каже че е жизнено важен и полезен..ще е прекалено, обратната глупост.
          Второ забраната за дизелите защото отделят азотни окиси същото нещо, тях влагата във въздуха ги усвоява, прибира и да образува се киселина. Колкото е водата в океаните, моретата и реките толкова е водата в атмосферата, това се знае. Въпрос - Колко азотни окиси трябва да произведеш и натъпчеш в атмосферата че да повишиш киселинността и ?

          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

            Нещо ме объркват твърденията. "Изваденият пример в статията казва, че Nio губи по $35 000 на всеки автомобил, който прави. " ЗАЩО? КАК? Колко им струва производството на един такъв автомобил?

            "Когато анализатори разглобяват BYD Seal EV, те изчислиха, че струва поне 35% по-малко за производство отколкото произведен в Европа VW ID.3." значи китаците произвеждат с 1/3 по-евтино от европейците, и пак са на 35 000 долара загуба на автомобил? Някак? Как?
            НАй-вероятно е средно за цялата авто гама на фирмата- от малките губи по малко, от големите повече - средно 35000. Преди 2 години ид3 струваше около 35000 евро и даваха 10000 евро бонус/ за който се класира/. Преди време ми беше попаднала класация кой-колко печели- кия печелеха средно около 1200 долара на кола, порше - около 25000

            Коментар


            • Какво пише Ню Йорк Таймс е едно (каквото диктуват заинтересуваните, напр. водещият пазара Тесла и плащащи за "рекламата" в Таймс и още - и за "направляването на общественото мнение"), а какви са реалностите - е различно. Поръчкова статия на база (високи) настоящи цени.

              Всъщност, Мъск, с Тесла също се възползва от супер -ресурса в Китай (евтина работна ръка) и инвестира (гръм и мълнии!) - в комунистическа страна?!?

              Вероятно Мъск(и) е отчел, че още двама милиардери (не) са чели Маркс, или са чели през ред. За Бъфет и Мънгър говорим (статия от преди година!)

              https://manager.bg/avtomobili/dasnat...-mi-investicia

              И тук се говори най-важното в дискусията: Мъск намалява НАПОЛОВИНА цената на Тесла (в Китай!), а в същото време BYD я увеличават, АМА - "късно е, чадо!" На този огромен пазар нещата се движат по други закони

              В заключение: Бъфет и Мънгър - също са инвестирали милиарди на комунистически пазар, но историята мълчи (все още ) за това, дали са имали предварителни гаранции (договорки) с комунистическата държава .. Например - срещу конкурента... Та, дори и супер-предприемачите има какво да учат (за ударите под пояса)...

              А ние коментираме какво някой,някога бил писал в някакъв вестник (Таймс), за което е получил няколко десетки хиляди (или пък стотина хиляди) долари. Само Бъфет е инвестирал 4,5 МЛРД долара (за останалите му 15 % , след като продаде 5 % във въпросната компания)

              ​​​​​​​Без препоръки, разбира се.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                Ето защо китайските електромобили плашат Европа и САЩ...

                https://carmarket.bg/drugi/eto-zasht...a-i-sasht-7741
                Нещо ме объркват твърденията. "Изваденият пример в статията казва, че Nio губи по $35 000 на всеки автомобил, който прави. " ЗАЩО? КАК? Колко им струва производството на един такъв автомобил?

                "Когато анализатори разглобяват BYD Seal EV, те изчислиха, че струва поне 35% по-малко за производство отколкото произведен в Европа VW ID.3." значи китаците произвеждат с 1/3 по-евтино от европейците, и пак са на 35 000 долара загуба на автомобил? Някак? Как?

                Коментар


                • Ето защо китайските електромобили плашат Европа и САЩ...

                  https://carmarket.bg/drugi/eto-zasht...a-i-sasht-7741

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение


                    ,.,.................

                    Виж производство в Унгария могат да направят, унгарците ще произвеждат, ние ще купуваме с какви пари ?[/B]

                    Никъде не засягам въпроса "с какви пари ще купувааМЕ НИЕ" (защото обикновено НИЕ НЕ купуваме), но....

                    1. Това не пречи BYD да изместят Мъск от пазара в Китай, но също и да имат най-много продажби през последното тримесечие в света (и това - БЕЗ НИЕ да купуваме!)

                    2. Каквито данъци и такси да бъдат калкулирани в крайната цена - проучването на пазара в Западна Европа показва, че до момента 30 % от евроЕйците (и в други страни) са готови да купуват BYD. За Щатите за сега няма да се говори, разбира се!

                    3. Каквито и данъци и такси да бъдат калкулирани в крайната цена - сметката показва (и на българина, който купува), че това е добре изглеждащ електромобил. за градски условия, който ще струва НАПОЛОВИНА от цената, дори на 5-годишни "втора ръка" - предлагани на пазара в момента

                    Не ти остава нищо друго, освен да се абстрахираш от факта, че "НЕ купуваш", защото "керванът си върви", а нещата (ИМ) се случват НЕ от днес...

                    Коментар


                    • mikomikov, те имат износни такси, не ги знам какви са, но с тях се издържа държавата, като обмитяват износа. Така че 100 000 юана там са много повече ако стоката е изнесена в чужбина. Мисля че не могат да си позволят да не обмитяват, трябва да спаднат приходите на държавата. Цените за нас няма да са такива. Другото е че електромобилите са проблематични за транспорт, горят яко и дори се и взривяват яко като бомби. Виж производство в Унгария могат да направят, унгарците ще произвеждат, ние ще купуваме с какви пари ?
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • И, разбира се, трябва да уважим крупната (!) инвестиция на колегата Бъфет в BYD...

                        ...но това НЕ е препоръка, разбира се!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                          Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино,......

                          ........

                          Ще, ще им "позволЯТ"!

                          На първо време: Турция и Унгария.

                          Е, ние, разбира се няма да им "позволим" и ще ги купуваме на цената, на която ни ги продават аркадашите...



                          https://carmarket.bg/elektromobili/p...-ungariia-7904


                          ​​​​​​​https://carmarket.bg/drugi/kitajskii...vtomobila-8295

                          https://dizzyriders.bg/post/13717/ki...tricheskite-si

                          https://dizzyriders.bg/post/13604/ki...mobili-v-sveta

                          ​​​​​​​

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                            Никой няма да им позволи да продават извън Китай, така че струва 100 000 юана, 0 долара и 0 евро. Те произвеждат много евтино, сега правят батерии с натрий - 2 пъти по евтини от литиевите. В Азия са техниците на Света, няма едно нещо което Запада или бившия соц.лагер да са успели да го направят толкова добре че да произвеждат с лекота милиони бройки. Те развиват техниката и това че там държавата ги субсидира не е вярно, там държавата ги облага като изнасят тези стоки, иначе не ги облагат с данъци и нищо не им дават.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • https://carnewschina.com/2024/02/01/...hina-in-march/

                              14 K USD...


                              Коментар


                              • Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X