IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
    Точно това ми беше идеята с високоговорител
    Е аз не съм костелив орех ама, да си вземе човек ламборгини и то да не издава пронизващ цялото тяло рев от 100 метра не върви.
    За останалите автомобили е чудесно да са безшумни Съгласен съм

    скоро четох , че теслите като опция получават неква електронна джаджа дето издава звук на ревящ мотор щото били много безшумни
    Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
      За останалите автомобили е чудесно да са безшумни Съгласен съм
      По принцип - да, На практика - не е много чудесно, особено в град. Пешаходците не са свикнали и не ги чуват.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
        Ше им сложат по един електрически високоговорител, да ръмжи да радва костеливи орехи като теб.
        Водорода също е гаден за съхранение, не по-малък проблем е от тока.
        Точно това ми беше идеята с високоговорител
        Е аз не съм костелив орех ама, да си вземе човек ламборгини и то да не издава пронизващ цялото тяло рев от 100 метра не върви.
        За останалите автомобили е чудесно да са безшумни Съгласен съм
        Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

        Коментар


        • Мисля, че ел. колите ще са следващия балон. Хората с много ентусиазъм ги приемат. Сега за Leaf има 19,000 човека, които са оставили $99.00 капаро за да си купят. Тесла продаде 1,000 броя ако не се лъжа. Ако измислят читава батерия за масово производство ще наблюдаваме нещо като акциите на фолксваген през 2008. Няма да е лошо да се ослушваме, тези процеси като започнат вече да сме се качили на влака с парите.
          Засега Toyota и Nissan водят като че ли. Имаше и някакви истории с нова компания за производство на литиеви батерии в Чайна.
          Пари при пари отиват

          Коментар


          • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
            ...
            Водорода също е гаден за съхранение, не по-малък проблем е от тока.
            Не съм сигурен, но мисля, че има гадна молекула която се просмуква и през най-малката дупка и точно там е бил винаги проблема с водорода. Пък и електрическият автомобил е по-евтин и по-лесен за правене от водородния. За какво да си купуваш сложен и пълен с части водороден автомобил, ако ти предлагат евтин електрокар? Цена и ефективност му е майката големите компании знаят, че ще загубят монопол ако се появят електрички, за това сами не са пускали още такива, но бъдещето вече им диша във врата. Или ще влизат в час, или ще измрат като динозаврите.
            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

            Коментар


            • Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
              с тоя постоянен въртящ момент на ел. двигателите .сегашните dick extensions само стоповете ще им гледат
              Не само постоянен, но и ОГРОМЕН .... Всъщност, ако искат да оползотворят истинския потенциал на въртящия момент, ще трябва да се изобретят нови видове гуми, които да имат необходимото сцепление с пътя. Иначе ще пали гуми като тръгва или ще трябва да слагат електронни ограничители на момента.
              He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

              Коментар


              • Ше им сложат по един електрически високоговорител, да ръмжи да радва костеливи орехи като теб.
                Водорода също е гаден за съхранение, не по-малък проблем е от тока.
                Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
                Jay Gould, като с грамофона едва ли. Електрическите може и да са мощни и удобни и лесно сглобяеми, но черпят ток. В случая ако не са измислили ново допълнение спрямо тежките и изтощаващи се батерии, трудно биха изместили стандартните автомобили.
                БМВ ми харесват заради водородния двигател, имат си мощност, зарежда се на водородна станция, екологичен. Да живее Германия бай дъ уей
                А за спортните автомобили, които имат тенденция единствено да стават по-леки и динамични тези с батерииките пак няма да вършат работа.
                Пък Ферари, Брабус, Мерцедес и т.н. спортни, без рев.....какви спортни автомобили ще са
                Пари при пари отиват

                Коментар


                • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                  Всъщност малко хора разбират, че един електромобил има много повече "спортни" заложби от която и да е кола с ДВГ. Единственият проблем са батериите и той вече е на път да се реши. Тогава ще стане страшно - такива спортни болиди ще има, че сегашните ферарита, бугатита и т.н. ще изглеждат като детски играчки.
                  с тоя постоянен въртящ момент на ел. двигателите .сегашните dick extensions само стоповете ще им гледат
                  Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                    Доста големи промени ще настъпят. Ще се увеличи търсенето (респективно цената) на:

                    1. Електричество
                    2. Мед - ел. двигатели са с медни намотки
                    3. Литий и всякакви други материали за литиеви батерии
                    4. LED източници на светлина

                    Ще намалее търсенето на:

                    1. Течни горива
                    2. Олово и оловни акумулатори
                    3. Скоростни кутии, диференциали и всякакви други части и агрегати свързани с ДВГ
                    4. Моторни и трансмисионни масла.
                    5. Автомобилни крушки (обикновени, халогени и ксенони)
                    +++ Точно.
                    ...още.... да се сглоби такава кола ще може и в гараж. Ще има бум на нови компании и коли ще се правят в много повече държави - Дай боже някой да правят и тук - макар, че нашенецът често обича последен да се качва на влака и вече местата като са заети.
                    Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 16:47.
                    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                      Ами не знам.. видях на филм все още спорна коля която ми взе акъла.. Ускорява като Ламборгини за същото време и без проблем качва 300 (ограничили са я на толкова ). Само два педала (газ спирачка), не вдига шум и не цапа. Батериите и бяха много батерии за мобилен телефон събрани в куб или поне така ми се стори. Тоест докато си спипш тя се зарежда.. А мисля, че брат ми каза, че вече има и нови батерии които се зареждат за минути.. въпрос на време е да излязат на пазара.
                      Всъщност малко хора разбират, че един електромобил има много повече "спортни" заложби от която и да е кола с ДВГ. Единственият проблем са батериите и той вече е на път да се реши. Тогава ще стане страшно - такива спортни болиди ще има, че сегашните ферарита, бугатита и т.н. ще изглеждат като детски играчки.
                      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                      Коментар


                      • В момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
                          ...
                          Ами не знам приятелю, но видях на филм все още прототип на спорна коля която ми взе акъла! Ускорява като Ламборгини, за същото време и без проблем качва 300 (ограничили са я на толкова ). Само два педала (газ спирачка), не вдига шум и не цапа. Батериите и бяха - много батерии за мобилен телефон събрани в куб (!!!) (изумих се, но добрите решения са лесните решения по принцип) или поне така ми се стори. Тоест, докато си спипш тя се зарежда. А мисля, че брат ми бе казал, че вече има и нови батерии, които се зареждат за минути.. въпрос на време е да излязат на пазара.
                          Пък за рева не знам Малко от тази романтика ще изчезне, но ще има нова. Все едно да ни е мъчно за парния локомотив, като имаме влака стрела.
                          Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 17:00.
                          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                          Коментар


                          • Доста големи промени ще настъпят. Ще се увеличи търсенето (респективно цената) на:

                            1. Електричество
                            2. Мед - ел. двигатели са с медни намотки
                            3. Литий и всякакви други материали за литиеви батерии
                            4. LED източници на светлина

                            Ще намалее търсенето на:

                            1. Течни горива
                            2. Олово и оловни акумулатори
                            3. Скоростни кутии, диференциали и всякакви други части и агрегати свързани с ДВГ
                            4. Моторни и трансмисионни масла.
                            5. Автомобилни крушки (обикновени, халогени и ксенони)
                            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                            Коментар


                            • Jay Gould, като с грамофона едва ли. Електрическите може и да са мощни и удобни и лесно сглобяеми, но черпят ток. В случая ако не са измислили ново допълнение спрямо тежките и изтощаващи се батерии, трудно биха изместили стандартните автомобили.
                              БМВ ми харесват заради водородния двигател, имат си мощност, зарежда се на водородна станция, екологичен. Да живее Германия бай дъ уей
                              А за спортните автомобили, които имат тенденция единствено да стават по-леки и динамични тези с батерииките пак няма да вършат работа.
                              Пък Ферари, Брабус, Мерцедес и т.н. спортни, без рев.....какви спортни автомобили ще са
                              Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

                              Коментар


                              • Не разбирам от коли, но според мен след време ще има спад в цените заради електрокарите.
                                По-малко части, по бързо и евтино сглобяване, по-малко материали по-ниска цена започнат ли се масови и навлезе ли конкуренцията. Ще се появят и доста малки компании, защото сглобяването ще е много по-лесно. Едно CD например е много по-евтино и лесно за произвеждане отколкото механичен грамофон, с много му дребни и прецизни детайли. Ако големите компании не избързат, нови дребосъци ще им отхапят дял от пазара и ще стане като с IBM и персоналните компютри. Предимства - По-малко шум, по висока скорост (Един електромобил без много усилия може да вдигне 300 километра в час, докато не всеки бензинов може) и повече лукс (Няма вибрации, шум от двигателя, много части и т. н.). Просто и ефективно. Мисля си (мое мнение), че най-много до 15-20 години ще изместят бензиновите и дизеловите и ще стане като със CD и грамофона или като кинескопа и плоските екрани. Ще останат и от останалите разбира се, но или тясно специализирани, или като много скъпа гъзария. Недостатъци, все още се зареждат сравнително бавно, но мисля, че до някоя година ще решат и тоя проблем.
                                Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 16:35.
                                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                                Коментар

                                Working...
                                X