IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Сервизния му интервал е 60к, издържало и по 200к рядко ако не се смени. Ако се сменя на 60 няма да ги натроши. За смяната във фирмен сервиз цената е 2700. Замислено е да има скъпо сервизно обслужване, така си мисля. Японците направо ги изхвърлят на смешен пробег, сигурно като им кажат цената за обслужване - консумативи и сравнят с техните при които няма такива номера.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Какво съгласуване , Тодоре чукни в интернет да видиш БМВ N43 , да видиш какво става. Направена веригата да се сменя на 60 к. километра с едни водачи и пъзгачи като за детски играчки пластмасата. Сега ако е гаранционно са я сменили и само докато е в гаранция, но на повечето не са им я сменили и веригата почва да троши тези пластмаси и заминават в помпата, от там и в каналите на маслената магистрала, задират лагерите и по някое време светва за налягане на маслото масльонката. Собствениците обаче са упорити много, в сервиза му казват няколко хиляди за смяна на верига и го продава на някой, той обаче не я сменя а съди продавача защото му е продал колата дефектна и е скрил, сигурно съда взема по евтино..обаче през това време продължава да кара колата докато съвсем спре. Как може да направят веригата да издържа 60 хиляди км...това е БМВ ? На двигателя им който е като на Москвич 412 веригата върви докато е двигател.
      Програмирано остаряване, частите не са от сурова пластмаса, а от пета препечена млЯнка вторична, какво чудно има?

      Коментар


      • Какво съгласуване , Тодоре чукни в интернет да видиш БМВ N43 , да видиш какво става. Направена веригата да се сменя на 60 к. километра с едни водачи и пъзгачи като за детски играчки пластмасата. Сега ако е гаранционно са я сменили и само докато е в гаранция, но на повечето не са им я сменили и веригата почва да троши тези пластмаси и заминават в помпата, от там и в каналите на маслената магистрала, задират лагерите и по някое време светва за налягане на маслото масльонката. Собствениците обаче са упорити много, в сервиза му казват няколко хиляди за смяна на верига и го продава на някой, той обаче не я сменя а съди продавача защото му е продал колата дефектна и е скрил, сигурно съда взема по евтино..обаче през това време продължава да кара колата докато съвсем спре. Как може да направят веригата да издържа 60 хиляди км...това е БМВ ? На двигателя им който е като на Москвич 412 веригата върви докато е двигател.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Братле, двигател отделно от кола, не е като двигател, проектиран непосредствено за ТАЗИ кола. Въпросът със съгласуването е изключително важен за цялостното представяне на комплекса. Иначе, за не знам кой пореден път, благодаря за добрите думи, ама тук само си говорим общи работи.

          Коментар


          • dido_yord, какви батерии ще са направят, но ще има и с двг много. Те с двг стават много икономични, но Тойота държат патента на хубавия драйв и сега с последния приус има хора си правят експерименти на дълъг път - 2.4 на сто км. В момента батериите са ужас, кабели и би ем еси, контролери по нея и трудни за обслужване. Все си мисля защо за Тойота да може патент за 20 години а за друг да не може, защото патента на Тойота го уважават, и Хонда иска да направи такъв драйв но не могат да измислят конструкция с такова качество. Иначе Хонда са огън, двигателите им късат другите. Малките двигатели на Хонда можеш да намериш почти нов от катастрофирала кола за смешни пари, нов и чистичък, още не е изцапан, от години го продават за 260 долара и няма кой да го купи, не се повреждат тези двигатели. Те със сигурност искат драйв като на Тойота и качеството му на изработка ще кърти и по нисък разход с него ще бият Тойота с поне половин литър ще я направят колата да харчи по малко. Сега всички двигатели са сбъркани по отношение на екология и разход на гориво, има едно нещо което може да им свие разхода наполовина. Ще се получи така че те горивото няма да го горят, само ще го помирисват и ще вървят. Много неща са сбъркани, батериите са на нивото като конструкция сравнимо с двигателя на Ото който нямал колянов вал а е с рейка, при батериите още коляновия вал не е изобретен. Няма смисъл да са от толкова много отделни елементи всеки в собствена кутийка, тези контролери и кабелаци няма да ги има, това е лудост направо.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от dido_yord Разгледай мнение
              Ако смениш сегментите, разхода ще намалее
              Ако направиш основен ремонт ще изчезне и ще караш още половин милион ;-)
              От личен опит не виждам бъдеще в електромобилите, може би с водородни горивни клетки-малки батерии!
              Нецелесъобразно е, брат. Барутникът си остава Барутник.


              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                За маслата: От 6 години, карам с тъпа полусинтетика на Лукойл, 10W/40. Сменям веднъж на 20000÷25000 км , като през другото време само доливам, т.к.фордът ми гори между 1 и 0,8 л/1000 км (взех го на 420000, сега е на 505000. Когато го разгледах поради счупване преди 4+години, отвътре СВЕТИ. ЧИСТ. НИКАКЪВ нагар. Където и да погледнеш. Единствено, през 10÷15000 км, сменям маслен и въздушен филтър и двигателят пее, на дълго, съм под 6,5 л/100 км, в града - от 8,2 до 8,8. Маслото, и то е почти съвсем чисто до смяната на филтъра.
                Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
                Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.
                Ако смениш сегментите, разхода ще намалее
                Ако направиш основен ремонт ще изчезне и ще караш още половин милион ;-)
                От личен опит не виждам бъдеще в електромобилите, може би с водородни горивни клетки-малки батерии!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                  защо изобщо го сменяш, та с доливането го сменяш на 5к км
                  За Спорта, за какво още.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    За маслата: От 6 години, карам с тъпа полусинтетика на Лукойл, 10W/40. Сменям веднъж на 20000÷25000 км , като през другото време само доливам, т.к.фордът ми гори между 1 и 0,8 л/1000 км (взех го на 420000, сега е на 505000. Когато го разгледах поради счупване преди 4+години, отвътре СВЕТИ. ЧИСТ. НИКАКЪВ нагар. Където и да погледнеш. Единствено, през 10÷15000 км, сменям маслен и въздушен филтър и двигателят пее, на дълго, съм под 6,5 л/100 км, в града - от 8,2 до 8,8. Маслото, и то е почти съвсем чисто до смяната на филтъра.
                    Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
                    Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.
                    защо изобщо го сменяш, та с доливането го сменяш на 5к км
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      v_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.
                      За маслата: От 6 години, карам с тъпа полусинтетика на Лукойл, 10W/40. Сменям веднъж на 20000÷25000 км , като през другото време само доливам, т.к.фордът ми гори между 1 и 0,8 л/1000 км (взех го на 420000, сега е на 505000. Когато го разгледах поради счупване преди 4+години, отвътре СВЕТИ. ЧИСТ. НИКАКЪВ нагар. Където и да погледнеш. Единствено, през 10÷15000 км, сменям маслен и въздушен филтър и двигателят пее, на дълго, съм под 6,5 л/100 км, в града - от 8,2 до 8,8. Маслото, и то е почти съвсем чисто до смяната на филтъра.
                      Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
                      Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.

                      Коментар


                      • Има голямо развитие при твърдотелните акумулатори, скоро ще се появят и такива базирани на натрий. Също причината за остаряване - деградация на акумулаторите става ясна и ще могат да се възтановяват след определен брой цикли като се инжектират вещества изчистващи водорода в тях. После ще измислят и как да ги поставят направо вътре и да абсорбират водороса когато се отдели. На практика живота им ще стане равен на живота на мембраната която се поставя между електродите. Много ток ще може да се произвежда с нов тип атомни реактори и ще отпаднат соларните панели и ветрогенератори, 50 грама изотопи ще освобождават енергия колкото се съдържа в един вагон въглища като се изгорят и се преобразува 100% в електрическа, на практика според нивото на ефективност с което се горят въглищата в момента това са почти 3 вагона вътлища - само в 50 грама.
                        Разбира се това ще се отрази и на възможностите да се правят оръжия, всеки ще може да убие всеки който пожелае.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • v_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Стига си писал глупости- китайци-китайци. Защо не погледнеш някой руски клипчета как се държат за главата на третата година от покупката на китайска кола- цялата в ръжда. Въобще китайците правят нещата ден до пладне
                            Ами гледам, затова руснаците почнаха автоджамбазите им да сглобяват коли от части, да ти покажа какво казват за тях - 200т.к. нарекании нет, боядисва се дебело, прави се защита от корозия няколко слоя, вариаторите ги оправиха с хубаво масло и смяна на помпата като консуматив на 50 хиляди км. нова помпа и проблеми няма. Ще ги оправят постепенно, китайците почнаха да ходят там да им показват как става. Култура има при азиатците сега, стана така че белите са мърлячи. Немските коли от последните генерации знаеш ли какво чудо са, първи собственик се оттърва от нея на 30-40 хиляди км. , закачат и диагностика на лъскавата кола и пълно с грешки, човека казва - те са така сега, няма нещо което да не отказвало за момент да работи.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Това харчи много ток, Тесла 3 харчи 12 киловатчаса за 100, по магистрала 13 -14 да стигне. Китайците имат големи колкото Тесла 3 и последно харчат 10 киловатчаса, дори имат харчи 7-8. Той просто кара много лакома кола.
                              Стига си писал глупости- китайци-китайци. Защо не погледнеш някой руски клипчета как се държат за главата на третата година от покупката на китайска кола- цялата в ръжда. Въобще китайците правят нещата ден до пладне

                              Коментар


                              • Silveto, смятат да пуснат производство на електромобили задвижвани с горивни клетки работещи с водород. Европа закъса защото я удари Украйна, те и старите автомобили с двг не се продават, ще разпускат персонала на фабрики всички. Не е само автоиндустрията, спада е при всичко. В Китай има ръст на всички отрасли, не само при електромобилите.
                                Last edited by supertrader; 15.09.2024, 01:49.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X