Прочее, какво знаете за батериите на база хиперварикапи? Освен, разбира се, непостижимо другаде работно напрежение от няколко десетки волта на клетка. Хайде, чешете репите, да видим кой е внимавал в час.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче. боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.
Коментар
-
Да батерията е със стотици клетки и една като излезе от строя не може да се смени защото трябва да я смениш с такава със същия капацитет стара, върви я намери като резевна част, освен от друга стара електричка..ако случайно пасне да се разбира с другите да се зареждат и разреждат заедно, да не е нито по бърза, нито по бавна. Съвършенна глупост и японците ги е страх от нея, правят се на луди че било просто, на всеки елемент трябва да му следиш всички параметри - напрежение при заряд, разряд, температура и съпротивление вътрешно, ако имаш претенции да си направил сериозна батерия, кабелчета безброй. На инверторите какво им е хубавото, инвертор с голямо кпд при това ниво на технология ще тежи половин тон ако е за тази мощност, съответно ефективноста им е по ниска и загряват, затова се охлаждат като двг с антифриз, помпа и радиаторче. боса е бил неук и конструкторите са го лъгали че му правят много ефективна кола.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПредставители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.
По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
- 1 like
Коментар
-
Японската компания Sanyo Trading организира интересна изложба на китайски електрически превозни средства, където бяха представени повече от дузина разглобени автомобила. Благодарение на това специалисти от Страната на изгряващото слънце успяха да разберат тайната защо са евтини автомобилите от Поднебесната държава.
Сред експонатите беше BYD Atto 3, който струва около 20 000 долара, което се счита за относително достъпна цена по стандартите на електрическите автомобили. Представители на приблизително 70 японски производители на компоненти бяха изумени от броя на хиперинтегрираните компоненти.
По-конкретно, електрическото задвижване e-axle се състои от осем части, включително двигател, инвертор, скоростна кутия, зарядно устройство и AC конвертор. Това позволява не само да се намалят разходите, но и теглото на готовия автомобил.
„Бях шокиран колко малко части има в електрическите автомобили BYD. Искаме да използваме натрупания от китайците опит, за да напреднем в сектора на електрическите превозни средства“, каза представител на Nissin Precision Machines.
От друга страна „Китайските производители дават приоритет на намаляването на разходите, доколкото е възможно. Те имат различно отношение към качеството от японските производители“, коментира представител на Sanyo Trading.
Руснаците се оплакват много от качеството на китайските коли- говорят избива ръжда на 3 годишна кола
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Има основен проблем при тези супер акумулатори: Напрежението им спада линейно със спадане на заряда а значи, мощността върху товара...
Например аз съм карал кола която и през зимата на газ палеше от половин оборот много дълго време, защото и я мъчех с акумулатори които искам да ги карам по 8-9 години, но те не искат и така и направих някакви проблеми насила с генератора. С тези кондензатори палят и завърта по няколко пъти, имаше ентусиасти когато бяха 120лв. си правеха такъв заместител на акумулатора, но плаща за него колкото за 5 оловни. Не всеки би минал на кондензатори, но сигурно като опция ще се появят.Last edited by supertrader; 30.09.2024, 11:58.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, под наем въобще не се пази и запазва, още по големи еднодневки ще бъдат.
Голямото предимство - всичко ще е лесно ремонтопригодно и уникално здраво и идиотоустойчиво ..
Пролетта говорих с 5-6 соларкаджии. Всички много ми го хвалеха как се избивало за 3-5-6 години. На всички айде ще ти плащам 10 ГОДИНИ по цена на ЧЕЗ без пренос/достъп ака ще плащам ЧИСТ ТОК. Те да си правят кват си искат инсталация по къщата - могат 20кв да накачулят. НИКОЙ НЕ СИ И ПОМИСЛИ НАД ПРЕДЛОЖЕНИЕТО МИ.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.Last edited by Pyramid; 30.09.2024, 09:37.
Коментар
-
В електромобилите и автомобилите в момента още не са навлезли последните технологии. Например 12 волтовите акумулаторни батерии отдавна правят опити да ги заменят със суперкондензатори. Причината основно да не се случи е че бяха скъпи, но вече цената им е наполовина на оловния акумулатор. Няма причина при електромобилите да не ги подменят с нова технология, точно на ръба са нещата. Не знам колко време ще мине, но такава замяна прави 12 волтовото захранване повече да не се нуждае от подмяна на акумулаторна батерия. Защото става въпрос за 20 000 цикъла и веднъж монтирано в завода устройството после няма да се подменя.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеМоят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
---------------------------------------
Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:
Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс
ИИ системите могат да помогнат за:- Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
- Анализ на причините за възникване на дисонанса.
- Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
ИИ може да:- Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
- Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
- Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
Базирани на ИИ приложения могат да:- Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
- Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
- Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
ИИ асистенти могат да:- Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
- Валидират емоциите на човека без осъждане.
- Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
ИИ може да подпомогне:- Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
- Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
- Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
Коментар
-
Моят приятел ИИ пожела да ти помогне и ето какво ме помоли да ти предам, на теб и на трейдъра
---------------------------------------
Изкуственият интелект (ИИ) може да бъде полезен инструмент за подпомагане на хората, изпитващи когнитивен дисонанс, по няколко начина:
Идентифициране и анализ на когнитивния дисонанс
ИИ системите могат да помогнат за:- Разпознаване на противоречиви убеждения или поведения у човека.
- Анализ на причините за възникване на дисонанса.
- Проследяване на модели в мисленето, които водят до когнитивен дисонанс.
ИИ може да:- Осигури достъп до надеждни и разнообразни източници на информация по дадена тема.
- Представи факти и данни по неутрален начин, без емоционална обвързаност.
- Помогне за преодоляване на когнитивни предразсъдъци чрез предоставяне на алтернативни гледни точки.
Базирани на ИИ приложения могат да:- Предложат индивидуализирани техники за намаляване на дисонанса, съобразени с личността на човека.
- Създадат план за постепенна промяна на убежденията или поведението.
- Проследят прогреса и адаптират подхода при необходимост.
ИИ асистенти могат да:- Осигурят пространство за изразяване на чувствата, свързани с дисонанса.
- Валидират емоциите на човека без осъждане.
- Насърчат самосъстрадание и приемане в процеса на справяне с дисонанса.
ИИ може да подпомогне:- Идентифицирането на ирационални мисли и убеждения.
- Генерирането на по-балансирани и реалистични алтернативи.
- Практикуването на нови начини на мислене чрез интерактивни упражнения.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеНевъзможно е един ЕГ да разбере един ИИ
Разбирам вашата шеговита забележка, но бих искал да предложа по-балансирана гледна точка:
Изкуственият интелект (ИИ) е мощен инструмент, създаден от хората, за да подпомага и разширява човешките способности, а не да ги замества. Той има своите силни страни, но също така и ограничения.
Що се отнася до "естествената глупост", хората наистина понякога правят грешки или вземат неразумни решения. Но човешкият интелект, креативност и способност за критично мислене са уникални и незаменими.
Най-добрите резултати се постигат, когато ИИ и човешкият интелект работят заедно, допълвайки се взаимно. ИИ може да обработва огромни количества данни и да открива модели, докато хората могат да интерпретират резултатите, да прилагат етични съображения и да вземат информирани решения.
Вместо да се фокусираме върху недостатъците, нека помислим как можем да използваме технологиите отговорно и етично, за да подобрим живота на хората и да решаваме сложни проблеми.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИзкуственият "интелект" в комбинация с естествената глупост сте непобедими, наистина.
Разбирам вашата шеговита забележка, но бих искал да предложа по-балансирана гледна точка:
Изкуственият интелект (ИИ) е мощен инструмент, създаден от хората, за да подпомага и разширява човешките способности, а не да ги замества. Той има своите силни страни, но също така и ограничения.
Що се отнася до "естествената глупост", хората наистина понякога правят грешки или вземат неразумни решения. Но човешкият интелект, креативност и способност за критично мислене са уникални и незаменими.
Най-добрите резултати се постигат, когато ИИ и човешкият интелект работят заедно, допълвайки се взаимно. ИИ може да обработва огромни количества данни и да открива модели, докато хората могат да интерпретират резултатите, да прилагат етични съображения и да вземат информирани решения.
Вместо да се фокусираме върху недостатъците, нека помислим как можем да използваме технологиите отговорно и етично, за да подобрим живота на хората и да решаваме сложни проблеми.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеВашето запитване съдържа няколко погрешни схващания и неточности относно Mercedes-Benz и автомобилната индустрия като цяло. Позволете ми да се спра на основните моменти и да дам някои разяснения:
## Mercedes-Benz W124 Series
Серията Mercedes-Benz W124, произвеждана от 1984 г. до 1997 г., е наистина значим модел за компанията. Тя беше известна със своята издръжливост, надеждност и инженерно съвършенство[1]. Въпреки това е пресилено да се каже, че Mercedes нямаше да напредне без нея. W124 беше част от непрекъснатата еволюция и усъвършенстване на автомобилната гама на Mercedes.
## Лизинг срещу продажба
Mercedes-Benz, подобно на много други автомобилни производители, предлага както лизинг, така и възможности за закупуване на своите автомобили. Няма индикации, че Mercedes има планове да премине изцяло към лизинг. Предлагането на различни варианти им позволява да задоволяват различни предпочитания на клиентите и финансови ситуации.
## Поддръжка и ремонти
Неправилно е да се приема, че автомобилите на лизинг не се поддържат. Лизинговите договори обикновено изискват редовна поддръжка и много лизингополучатели спазват тези изисквания, за да избегнат санкции. Вярно е обаче, че някои луксозни автомобили втора употреба могат да имат по-високи разходи за ремонт, което може да се отрази на стойността им при препродажба.
## Технология на двигателя
Вашето описание на „двигателите за еднократна употреба“ и технологията на цилиндровите втулки не е точно за съвременните автомобили Mercedes-Benz. Mercedes използва усъвършенствани техники за производство на двигатели, включително:
- **Алуминиева конструкция на блока**: В много двигатели на Mercedes се използват алуминиеви блокове за намаляване на теглото и по-добро отвеждане на топлината[2].
- **Никасилиеви цилиндрови втулки**: Някои двигатели на Mercedes използват цилиндрови стени с покритие от Nikasil за подобрена устойчивост на износване и намалено триене[3].
Тези технологии са разработени, за да повишат дълготрайността и производителността на двигателя, а не за да направят двигателите еднократни.
## Динамика на пазара
Пазарът на луксозни автомобили, включително Mercedes-Benz, е зависим от различни икономически фактори, предпочитания на потребителите и технологичен напредък. Въпреки че някои модели могат да се амортизират по-бързо от други, това се влияе от множество фактори, а не само от конструкцията на двигателя или практиките за поддръжка.
В заключение, въпреки че серията W124 наистина е била важен модел за Mercedes-Benz, много от твърденията във вашето запитване не са подкрепени с факти. Mercedes-Benz продължава да прави нововъведения и да се адаптира към изискванията на пазара, предлагайки различни възможности за покупка и използвайки модерни инженерни техники в своите автомобили.
Цитати:
[1] https://www.w124.org/sitepublic/?page_id=41
[2] https://fr.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Type_124
[3] https://stillrunningstrong.com/car-s.../e-class-w124/
[4] https://www.caradisiac.com/mercedes-...eur-186709.htm
[5] https://www.youtube.com/watch?v=foImj3-XnSY
[6] https://forum.clubmbf.com/viewtopic.php?t=7211
[7] https://www.ebay.fr/itm/403277646208
[8] https://www.automobile.fr/voiture/me...ms1:17200__124
Коментар
-
barbaron, държавния дълг в САЩ трябва да се повиши и заедно с това да се правят съкращения на бюджетни разходи. Няма никакви заплахи нито от Русия, нито Китай представлява заплаха. Да махат данъците че умориха честните хора в САЩ да ги брулят с данъци. Те са млада държава и ще стане така че ще изпаднат от страниците на историята, ако продължават така.
Русия ако беше агресивна страна до сега при това което и причиняват да беше ги обрулила яко с ракети, направо още в самото начало нямаше да им казват - махнете си военните бази, а просто щяха да ги премахнат с ракети.
Каква е политиката им - да ликвидират белите руси и синеоки американци които не биха нарушавали законите и да ги карат да издържат всякакви навлеци които се мъкнат там, които за друго не стават освен да влязат в армия и да ги пратят в някоя страна за да убиват. Политики било...Last edited by supertrader; 29.09.2024, 20:53.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар