Сервизния му интервал е 60к, издържало и по 200к рядко ако не се смени. Ако се сменя на 60 няма да ги натроши. За смяната във фирмен сервиз цената е 2700. Замислено е да има скъпо сервизно обслужване, така си мисля. Японците направо ги изхвърлят на смешен пробег, сигурно като им кажат цената за обслужване - консумативи и сравнят с техните при които няма такива номера.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво съгласуване , Тодоре чукни в интернет да видиш БМВ N43 , да видиш какво става. Направена веригата да се сменя на 60 к. километра с едни водачи и пъзгачи като за детски играчки пластмасата. Сега ако е гаранционно са я сменили и само докато е в гаранция, но на повечето не са им я сменили и веригата почва да троши тези пластмаси и заминават в помпата, от там и в каналите на маслената магистрала, задират лагерите и по някое време светва за налягане на маслото масльонката. Собствениците обаче са упорити много, в сервиза му казват няколко хиляди за смяна на верига и го продава на някой, той обаче не я сменя а съди продавача защото му е продал колата дефектна и е скрил, сигурно съда взема по евтино..обаче през това време продължава да кара колата докато съвсем спре. Как може да направят веригата да издържа 60 хиляди км...това е БМВ ? На двигателя им който е като на Москвич 412 веригата върви докато е двигател.
Коментар
-
Какво съгласуване , Тодоре чукни в интернет да видиш БМВ N43 , да видиш какво става. Направена веригата да се сменя на 60 к. километра с едни водачи и пъзгачи като за детски играчки пластмасата. Сега ако е гаранционно са я сменили и само докато е в гаранция, но на повечето не са им я сменили и веригата почва да троши тези пластмаси и заминават в помпата, от там и в каналите на маслената магистрала, задират лагерите и по някое време светва за налягане на маслото масльонката. Собствениците обаче са упорити много, в сервиза му казват няколко хиляди за смяна на верига и го продава на някой, той обаче не я сменя а съди продавача защото му е продал колата дефектна и е скрил, сигурно съда взема по евтино..обаче през това време продължава да кара колата докато съвсем спре. Как може да направят веригата да издържа 60 хиляди км...това е БМВ ? На двигателя им който е като на Москвич 412 веригата върви докато е двигател.D.Y.F-091066
Коментар
-
dido_yord, какви батерии ще са направят, но ще има и с двг много. Те с двг стават много икономични, но Тойота държат патента на хубавия драйв и сега с последния приус има хора си правят експерименти на дълъг път - 2.4 на сто км. В момента батериите са ужас, кабели и би ем еси, контролери по нея и трудни за обслужване. Все си мисля защо за Тойота да може патент за 20 години а за друг да не може, защото патента на Тойота го уважават, и Хонда иска да направи такъв драйв но не могат да измислят конструкция с такова качество. Иначе Хонда са огън, двигателите им късат другите. Малките двигатели на Хонда можеш да намериш почти нов от катастрофирала кола за смешни пари, нов и чистичък, още не е изцапан, от години го продават за 260 долара и няма кой да го купи, не се повреждат тези двигатели. Те със сигурност искат драйв като на Тойота и качеството му на изработка ще кърти и по нисък разход с него ще бият Тойота с поне половин литър ще я направят колата да харчи по малко. Сега всички двигатели са сбъркани по отношение на екология и разход на гориво, има едно нещо което може да им свие разхода наполовина. Ще се получи така че те горивото няма да го горят, само ще го помирисват и ще вървят. Много неща са сбъркани, батериите са на нивото като конструкция сравнимо с двигателя на Ото който нямал колянов вал а е с рейка, при батериите още коляновия вал не е изобретен. Няма смисъл да са от толкова много отделни елементи всеки в собствена кутийка, тези контролери и кабелаци няма да ги има, това е лудост направо.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от dido_yord Разгледай мнениеАко смениш сегментите, разхода ще намалее
Ако направиш основен ремонт ще изчезне и ще караш още половин милион ;-)
От личен опит не виждам бъдеще в електромобилите, може би с водородни горивни клетки-малки батерии!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За маслата: От 6 години, карам с тъпа полусинтетика на Лукойл, 10W/40. Сменям веднъж на 20000÷25000 км , като през другото време само доливам, т.к.фордът ми гори между 1 и 0,8 л/1000 км (взех го на 420000, сега е на 505000. Когато го разгледах поради счупване преди 4+години, отвътре СВЕТИ. ЧИСТ. НИКАКЪВ нагар. Където и да погледнеш. Единствено, през 10÷15000 км, сменям маслен и въздушен филтър и двигателят пее, на дълго, съм под 6,5 л/100 км, в града - от 8,2 до 8,8. Маслото, и то е почти съвсем чисто до смяната на филтъра.
Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.
Ако направиш основен ремонт ще изчезне и ще караш още половин милион ;-)
От личен опит не виждам бъдеще в електромобилите, може би с водородни горивни клетки-малки батерии!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениезащо изобщо го сменяш, та с доливането го сменяш на 5к км
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За маслата: От 6 години, карам с тъпа полусинтетика на Лукойл, 10W/40. Сменям веднъж на 20000÷25000 км , като през другото време само доливам, т.к.фордът ми гори между 1 и 0,8 л/1000 км (взех го на 420000, сега е на 505000. Когато го разгледах поради счупване преди 4+години, отвътре СВЕТИ. ЧИСТ. НИКАКЪВ нагар. Където и да погледнеш. Единствено, през 10÷15000 км, сменям маслен и въздушен филтър и двигателят пее, на дълго, съм под 6,5 л/100 км, в града - от 8,2 до 8,8. Маслото, и то е почти съвсем чисто до смяната на филтъра.
Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.
Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.
Коментар
-
Има голямо развитие при твърдотелните акумулатори, скоро ще се появят и такива базирани на натрий. Също причината за остаряване - деградация на акумулаторите става ясна и ще могат да се възтановяват след определен брой цикли като се инжектират вещества изчистващи водорода в тях. После ще измислят и как да ги поставят направо вътре и да абсорбират водороса когато се отдели. На практика живота им ще стане равен на живота на мембраната която се поставя между електродите. Много ток ще може да се произвежда с нов тип атомни реактори и ще отпаднат соларните панели и ветрогенератори, 50 грама изотопи ще освобождават енергия колкото се съдържа в един вагон въглища като се изгорят и се преобразува 100% в електрическа, на практика според нивото на ефективност с което се горят въглищата в момента това са почти 3 вагона вътлища - само в 50 грама.
Разбира се това ще се отрази и на възможностите да се правят оръжия, всеки ще може да убие всеки който пожелае.D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Стига си писал глупости- китайци-китайци. Защо не погледнеш някой руски клипчета как се държат за главата на третата година от покупката на китайска кола- цялата в ръжда. Въобще китайците правят нещата ден до пладне
D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова харчи много ток, Тесла 3 харчи 12 киловатчаса за 100, по магистрала 13 -14 да стигне. Китайците имат големи колкото Тесла 3 и последно харчат 10 киловатчаса, дори имат харчи 7-8. Той просто кара много лакома кола.
Коментар
-
Silveto, смятат да пуснат производство на електромобили задвижвани с горивни клетки работещи с водород. Европа закъса защото я удари Украйна, те и старите автомобили с двг не се продават, ще разпускат персонала на фабрики всички. Не е само автоиндустрията, спада е при всичко. В Китай има ръст на всички отрасли, не само при електромобилите.Last edited by supertrader; 15.09.2024, 01:49.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар