IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Ti гараж и ток имаш ли и в колко гаража има мрежа за 20 КВ, че не се сещам за нито един. Върви си купи електричка и тогава пиши глупостите си. Надали ще ме разбереш, но звучиш като партиен секретар- ей го другари, идва, ей го светлото бъдеще, идва, идва, след някоя и друга година ще дойде, ура другари, за партията ураааааааааааа
    Тролчо, ако си гледаш в градинката ще ти е много по-лесно, да знаеш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      ..

      Може ли такова нещо! Толкова грозна манипулация!!! Двигателите на самолетите са ТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ!

      СИГУРНИ СА! Газови турбини! Батерията НЕ "преде" горе! Иначе - с такава батерия - никаква подемна сила няма да има..., или - най-много - до първите стотина метра...
      ./
      Мисля си пропуснал факта на първия обявен на пазара електрически самолет - засега 9-10 местен и за дистанция 1000км.
      (споко - неангажиращо мнение )

      Хората ако не бяха склонни да поемат риск, още щяхме да сме в пещерите - осъзнай го (знам,че го знаеш).


      Коментар


      • Не плачи, Безименен. И днес с несъвършена батерия, ги купуват. Какво ще стане, като подобрят батериите, само си представи.
        Или вярвай, че всички купувачи, са прОсти. За свое успокоение.
        Last edited by Pyramid; 17.10.2019, 20:42.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
          И как повлия това на пазарите
          То и самолетите са толко надеждни. Познавам хора нелетящи на самолет, та не се хаби

          Бравос! Да ти имам попаденията!

          Знаеш ли, че някои от нелетящите със самолет били "облъчени" от информация в нета?

          Някои от "еколозите" - НЕГРАМОТНИЦИ пуснали слух, че движителят се захранвал с ток от... батерия!

          Може ли такова нещо! Толкова грозна манипулация!!! Двигателите на самолетите са ТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ!

          СИГУРНИ СА! Газови турбини! Батерията НЕ "преде" горе! Иначе - с такава батерия - никаква подемна сила няма да има..., или - най-много - до първите стотина метра...

          Все пак - на "еколозите" им е простено да не знаят и да прелитат океана, без повече да мислят... Останалите /НЕеколози/ - ако са търсачи на силни усещания и любители на ускоренията- нека НЕ ангажират и членовете на семействата си с тяхното хоби... /лично и НЕАНГАЖИРАЩО мнение!/
          Last edited by безимeн; 17.10.2019, 07:41.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
            И как повлия това на пазарите
            То и самолетите са толко надеждни. Познавам хора нелетящи на самолет, та не се хаби
            Някои на самолет не летят, пребиват се с моторетка. Или на дядо си с каруцата.
            Да ти имам попаденията, да ти имам.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Ако имаш 100 хилки за нов автомобил значи избора ти е в сегмента БМВ 3, C class, АУДИ A4. Теслата е на същата стикерна цена, а слага в малкия джоб изброените като динамични характеристики и поддръжката е почти никаква! Не е въпроса в привилегиите, а в качествата и в това какво получаваш за тази цена. Ако сложиш на кантара всички разходи теслата се връзва на пасат или тойота. Друг е въпроса че няма всев още сервизни центрове но и това ще се промени до година две.
              Всичко ново в началото се купува от по-платежоспособните след което става мейн стриим. Първите ЖиСиЕми ако някой си спомня бяха майка си и баща си, тарифните планове леле мале. Сега приемаме за даденост всичко да ти е гратис в месечния абонамент.
              Приемането на електричките ще е подобно макар и по-бавно заради сравнително дългия живот на автомобила.
              Аа бе ти каква кола караш и коя година е тя- нали ти искаше да си купиш кона или греша. Така като ти чета разсъжденията си доста далеч от нова- до 5 години кола

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ами ето още една полза от електричните.
                Както биха казали някои: сиромах човек - жив
                дявол.

                В случая обаче електричките въобще не стават за тази работа. Ич не са по джоба на сиромасите.

                Защо да не стават- я се върни 5-6 стр назад и прочети на еди и сатза коментарите- направо купуваш електричка, слагаш 2 панела на покрива и газ майка- без пари се топлиш светиш и зареждаш теслата- ударението е на първото а, а не на е.Куцо кьораво и сакато рекламира електричките ти ги отричаш- направо отричаш светлото бъдеще

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
                  В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
                  Ti гараж и ток имаш ли и в колко гаража има мрежа за 20 КВ, че не се сещам за нито един. Върви си купи електричка и тогава пиши глупостите си. Надали ще ме разбереш, но звучиш като партиен секретар- ей го другари, идва, ей го светлото бъдеще, идва, идва, след някоя и друга година ще дойде, ура другари, за партията ураааааааааааа

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Tеslа ce зaпaли 6 дни cлeд кaтacтрoфa..
                    И как повлия това на пазарите
                    То и самолетите са толко надеждни. Познавам хора нелетящи на самолет, та не се хаби

                    Коментар


                    • Tеslа ce зaпaли 6 дни cлeд кaтacтрoфa

                      Бaтeриятa нa Tеslа Mоdеl X ce e възплaмeнилa бeзпричиннo шecт дни cлeд кaтacтрoфa нa мaгиcтрaлa 101 в Кaлифoрния нa 23 мaрт, cъoбщaвa KTVU 2. При удaрa и пocлeдвaлия пoжaр зaгинa 38-гoдишният шoфьoр нa eлeктричecкия крocoувър.

                      Приcтигнaлитe нa мecтoпрoизшecтвиeтo oгнeбoрци зaгacили плaмъцитe зa брoeни минути, нo aкумулaтoритe нa "тѐcлaтa" ce caмoзaпaлвaли нeкoлкoкрaтнo прeз cлeдвaщaтa ceдмицa. "Бaтeриятa прoдължи дa ce нaгрявa, въпрeки чe я бяхмe oхлaдили. Нe рaзпoлaгaмe cъc cрeдcтвa, c кoитo дa ce cпрaвим c прaктичecки унищoжeн aкумулaтoр", кoмeнтирa нaчaлникът нa прoтивoпoжaрнaтa кoмaндa в Мaунтин Вю Хуaн Диac.

                      "Шecт дни пo-къcнo тeмпeрaтурaтa в бaтeриятa ce пoвиши дo тoчкaтa нa гoрeнe. Кoлaтa плaмнa oтнoвo. В нeя ce cъхрaнявa eнeргия, кoятo e мeкo кaзaнo нeкoнтрoлируeмa", рaзкaзвa Диac.

                      Пoдoбнo нa мнoгo други eлeктрoмoбили, Mоdеl X e cнaбдeн c прeкъcвaч, кoйтo пoзвoлявa изключвaнeтo нa aкумулaтoритe. При кaтacтрoфaтa в Кaлифoрния oбaчe уcтрoйcтвoтo e билo пoврeдeнo, ocтaвяйки cпacитeлнитe eкипи бeз вaриaнти зa прoтивoдeйcтвиe. Бaтeриятa билa oбявeнa зa бeзoпacнa eдвa двe ceдмици пo-къcнo, cлeд кaтo cпeциaлиcти oт Нaциoнaлния бoрд зa бeзoпacнocт нa трaнcпoртa (NTSB) и Tеslа я "дeeнeргизирaли".

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                        Виж. Не ме разбирай криво. С кеф ще се возя на ел такси. Като видя, че някоя таксикомпания се оборудва с електрички, ще зная, че са добри. Сега ги купуват от гъзария или да използват привилегии и разбира се заблудени.
                        Ако имаш 100 хилки за нов автомобил значи избора ти е в сегмента БМВ 3, C class, АУДИ A4. Теслата е на същата стикерна цена, а слага в малкия джоб изброените като динамични характеристики и поддръжката е почти никаква! Не е въпроса в привилегиите, а в качествата и в това какво получаваш за тази цена. Ако сложиш на кантара всички разходи теслата се връзва на пасат или тойота. Друг е въпроса че няма всев още сервизни центрове но и това ще се промени до година две.
                        Всичко ново в началото се купува от по-платежоспособните след което става мейн стриим. Първите ЖиСиЕми ако някой си спомня бяха майка си и баща си, тарифните планове леле мале. Сега приемаме за даденост всичко да ти е гратис в месечния абонамент.
                        Приемането на електричките ще е подобно макар и по-бавно заради сравнително дългия живот на автомобила.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                          Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.
                          Това се мисли в по-напредничавите държави като вариант за балансиране на мрежата в някой бъдещ утопичен момент.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                            И като има ток във всеки гараж, ти очасваш, че практичния собктвеник на ел. мобил ще зарежда от гаража си? И че ще плаща пренос висока и ниско напрежение, такса задълженя към обществото, още 5 такива и задължително двойната декемврийска сметка. Автомобила е купен за да бъде зареждан безплатно или на съвсем твърди, ниски цени. Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.
                            Ами ето още една полза от електричните.
                            Както биха казали някои: сиромах човек - жив
                            дявол.

                            В случая обаче електричките въобще не стават за тази работа. Ич не са по джоба на сиромасите.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
                              В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
                              И като има ток във всеки гараж, ти очасваш, че практичния собктвеник на ел. мобил ще зарежда от гаража си? И че ще плаща пренос висока и ниско напрежение, такса задълженя към обществото, още 5 такива и задължително двойната декемврийска сметка. Автомобила е купен за да бъде зареждан безплатно или на съвсем твърди, ниски цени. Дори си мисля, че практичния собственик на ел. кола ще си зареди догоре батерията на безплатния контакт /пр. 60 киловата/ , ще си паркира в гаража и ще пусне ток /по специално направената инсталация/ до жилището си за да се топли и грее цяля вечер.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
                                В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
                                Виж. Не ме разбирай криво. С кеф ще се возя на ел такси. Като видя, че някоя таксикомпания се оборудва с електрички, ще зная, че са добри. Сега ги купуват от гъзария или да използват привилегии и разбира се заблудени.

                                Коментар

                                Working...
                                X