Първоначално изпратено от mikomikov
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, може с модул и другия вариант е с удължител на пробега - range extenderq, който да бъде малка и лека турбина.
Или ти само така си говориш - лаф да става? Прочел си някакви рекламни маТРиали и хайде да чуем кой-какво ще ни каже по въпроса, който се опитваме да вържем с това, за "удължителя на пробега" - така модерен жалон, ама без да изразходваме и влагаме допълнително енергия, нали това си мислиш? (за "малка и лека турбина", която почти не съществува, но за сметка на това върши най-голямата работа да бъде "удължител на пробега")
А защо, щом има такова чудо, над чудесата - този "удължител на пробега" да не бъде основен движител?
Майтапчия!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеПробега може да се увеличи двойно с микромодула. Стотици волти и сто вата...
Коментар
-
Първоначално изпратено от raydalio Разгледай мнениетесла ще произвеждат батерии в Кремиковци по покана на министър Кирил Петков с подкрепата на Слави Трифоновочаква се ГигаСофия да заработи през 2024та година
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Различни заводи са, но мутрите са си все български - и все гледат да получат 30-тина млн от бюджета.
ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Boicho Popov Разгледай мнение
Според мен бъркате заводите. На Ганчев бе в село Баховица до Ловеч. Тук става дума за бившия машиностроителен завод "Балкан" в Ловеч, на братя Домусчиеви. Основната площадка на завода от години е пуста, макар "Балкан" все още да има малко производство на части и компоненти за кари, както и велосипеди. На самата пкф днес германците казаха, че Домусчиев чрез Адвент, им е партньор и съинвеститор, но не издадоха подробности. САмият той ще влезе в Борда на директорите. https://www.investor.bg/novini/444/a...gariia-331449/
ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Е, сега недоразумението вече ще е немско. Колата ще е с ранг на Трабантче, при това електрическо, но пък знам ли - може би точно това очакват бедните слоеве на населението. Едно 10 000 бройки на година вероятно ще се продават на майтап.
ПП: Най-вероятно жените ще се влюбят в това возило. Тях не ги интересуват конските сили, а цвета на колата и дали той пасва на техния тоалет. Следователно печелившата стратегия на завода е следната:
1. Да има коли с всички цветове на дъгата, наблягайки на розовото и червеното
2. Задължително да има огледало на сенника над кормилото и разбира се лампичка, която да свети
3. Ако може, да е без скорости, защото те са ужас за всяка една жена
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Нали гришата до беше купил да прави недоразумение с китайците
Коментар
-
Pyramid, китайска Тойота ако е недоразумение. Китайските производители на автомобили се развиха светкавично бързо след като се появиха, автомобилите много приличат на проектирани в Япония. Ако за купетата бързо се правят нови варианти при които приликата е по малка, то при двигателите които са трудната част за разработване и тестване няма как да не си личи. В България се карат много автомобили от разклонение на Рено, Тойота не е по лоша марка от Рено..а в Америка карат много Тойоти и за Рено не ми е известно да се търкаля по пътищата там въобще..не знам.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Че той го направи. Недоразумението.
ПП: Най-вероятно жените ще се влюбят в това возило. Тях не ги интересуват конските сили, а цвета на колата и дали той пасва на техния тоалет. Следователно печелившата стратегия на завода е следната:
1. Да има коли с всички цветове на дъгата, наблягайки на розовото и червеното
2. Задължително да има огледало на сенника над кормилото и разбира се лампичка, която да свети
3. Ако може, да е без скорости, защото те са ужас за всяка една женаLast edited by Mateev; 10.07.2021, 14:59.
Коментар
Коментар