13ADROL, е затова ще ти паднат цените на имотите, защото не си знаеш интереса. В най обикновенните оловни акумулатори електролита е като общ, не са перфектно изолирани клетките и това не води до голям номинален ток на саморазряд. Това е истината, другото е някакви самозаблуждения на някакви хора които не искат да си размърдат мозъците да не им стане случайно нещо.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Иначе, разследването установи, че - важи за повечето химии - батериите са натоварени с ред излишности които, ги правят по-скъпи, по-тежки и по-трудно рециклируеми от минимално необходимото. Напр., споменахме корпуса: няколко десетки кг.никел на кола, без да създава капацитет, пречка за рециклажа, и т.н. Забавното е, как реакционерите се пънат, кое било "не можело" да става...докато, клекнат големите компании. И после, същите тези реакционери, се кротват. Що? Ами щото, Го Голям вече бил го правел. Значи, едни "имат допуск до хай-тека", а други не?
ЯДЕЦ. Никой не е абониран да е прав.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
- 1 like
Коментар
-
Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?
Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.
Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.
Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.
Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.
Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.
Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)
Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.
Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.
Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.
Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.
Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.
Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.Last edited by Mateev; 30.04.2021, 12:01.
Коментар
-
Опитвам се да си представя 3D напечатан автомобил. Т.е.купето. Доставят ти в сервиза ходовата част, за 2 дни, ти печатат отгоре ...почти буквално, каквото си поръчаш. Покараш 2-3 години, връщаш "старото" купе, поръчваш ново, и оак- фръц-фръц-фръц. До следващата смяна. А платформата -същата.
Изводът е във въпросителна форма:
-Да очакваме ли ръст в продажбите на габаритни 3D принтери и (всякакви) консумативи кум тях?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
Антимонът е проблем в Pb акумулаторите с вертикални плочи. Къде пише, че само така може?
После, зареждането. Ами бавно е. Въпросът е веднъж да се свикне с нова организация на времето.
А убиването на Тесла...ще е "Такава, каквато я познаваме". Човекът си прибира парите, нали? Е, след това, ще започне нещо друго.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev
Глупости на търкалета. Недей да вярваш на невеж шизофреник с болен мозък и тотален провал в живота си именно поради болния си мозък. Имам чувството, че те е хипнотизирал, защото като папагал повтаряш неговите некадърни бълнувания и смешки. Ако искаш да не се излагаш като него, просто прочети в интернет къде е истината за всеки един аспект от неговите бълнувания.
Самият факт, че се е самоопределил като "изобретател", пък живота му е пълен провал, не ти ли говори нещо?
Ами че те лудниците са пълни с такива като него, а в учебниците по психиятрия са описани всички негови сиптоми. Не са го затворили в лудницата само защото неговата лудост все още е тиха, но сам виждаш във форума какви ги плещи.
Коментар
-
Прочее, ето ти едно забавление: Вземи две жици, вържи към тях крушка. Жиците са аналог на електролита, крушката показва, кога тече ток. И ги свържи с двата края към единия полюс. И кажи после на всички, свети ли.Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 22:21.
Коментар
-
Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар