IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

    За каква "малка и лека" турбина говориш, че не става ясно (в основата на поста ти)? От какъв вид е турбината ("малка и лека") и къде се генерира работното тяло, което ще я задвижва?
    Или ти само така си говориш - лаф да става? Прочел си някакви рекламни маТРиали и хайде да чуем кой-какво ще ни каже по въпроса, който се опитваме да вържем с това, за "удължителя на пробега" - така модерен жалон, ама без да изразходваме и влагаме допълнително енергия, нали това си мислиш? (за "малка и лека турбина", която почти не съществува, но за сметка на това върши най-голямата работа да бъде "удължител на пробега")
    А защо, щом има такова чудо, над чудесата - този "удължител на пробега" да не бъде основен движител?
    Майтапчия!
    Тесногръдието е спънка за прогреса.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Имхотеп, може с модул и другия вариант е с удължител на пробега - range extenderq, който да бъде малка и лека турбина.
      За каква "малка и лека" турбина говориш, че не става ясно (в основата на поста ти)? От какъв вид е турбината ("малка и лека") и къде се генерира работното тяло, което ще я задвижва?
      Или ти само така си говориш - лаф да става? Прочел си някакви рекламни маТРиали и хайде да чуем кой-какво ще ни каже по въпроса, който се опитваме да вържем с това, за "удължителя на пробега" - така модерен жалон, ама без да изразходваме и влагаме допълнително енергия, нали това си мислиш? (за "малка и лека турбина", която почти не съществува, но за сметка на това върши най-голямата работа да бъде "удължител на пробега")
      А защо, щом има такова чудо, над чудесата - този "удължител на пробега" да не бъде основен движител?
      Майтапчия!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
        Пробега може да се увеличи двойно с микромодула. Стотици волти и сто вата...
        Отдавна не са ти отговаряли в тон и нещо закъса, а?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от raydalio Разгледай мнение
          тесла ще произвеждат батерии в Кремиковци по покана на министър Кирил Петков с подкрепата на Слави Трифонов очаква се ГигаСофия да заработи през 2024та година
          Голям смях.

          Коментар


          • тесла ще произвеждат батерии в Кремиковци по покана на министър Кирил Петков с подкрепата на Слави Трифонов очаква се ГигаСофия да заработи през 2024та година

            Коментар


            • Имхотеп, може с модул и другия вариант е с удължител на пробега - range extenderq, който да бъде малка и лека турбина.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
                Пробега може да се увеличи двойно с микромодула. Стотици волти и сто вата...

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
                  Разбира се, че е висока но, така ще бъде, докато светът се е фиксирал в задължителната печалба на парче.

                  Коментар


                  • Pyramid, той пробега може да се увеличи към два пъти само с по лека батерия и 240км вече няма да са толкова малко. Къде има спецификация за това автомобилче, не е чак толкова лошо за градска количка, това което видях е само че цената е 15к евро и ми изглежда доста висока.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Различни заводи са, но мутрите са си все български - и все гледат да получат 30-тина млн от бюджета.
                      ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.
                      За жалост е така. Тя неудачията е по йовтина и по хубава и я ИМА СЕГА. Ще усвоят едни 280млн по зелена сделка. Я произведат 1000 коли я не.
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Boicho Popov Разгледай мнение

                        Според мен бъркате заводите. На Ганчев бе в село Баховица до Ловеч. Тук става дума за бившия машиностроителен завод "Балкан" в Ловеч, на братя Домусчиеви. Основната площадка на завода от години е пуста, макар "Балкан" все още да има малко производство на части и компоненти за кари, както и велосипеди. На самата пкф днес германците казаха, че Домусчиев чрез Адвент, им е партньор и съинвеститор, но не издадоха подробности. САмият той ще влезе в Борда на директорите. https://www.investor.bg/novini/444/a...gariia-331449/
                        Различни заводи са, но мутрите са си все български - и все гледат да получат 30-тина млн от бюджета.
                        ПП: в случая германците са с турски имена, фирмето е пълен смях - добре познато тук.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                          Е, сега недоразумението вече ще е немско. Колата ще е с ранг на Трабантче, при това електрическо, но пък знам ли - може би точно това очакват бедните слоеве на населението. Едно 10 000 бройки на година вероятно ще се продават на майтап.

                          ПП: Най-вероятно жените ще се влюбят в това возило. Тях не ги интересуват конските сили, а цвета на колата и дали той пасва на техния тоалет. Следователно печелившата стратегия на завода е следната:
                          1. Да има коли с всички цветове на дъгата, наблягайки на розовото и червеното
                          2. Задължително да има огледало на сенника над кормилото и разбира се лампичка, която да свети
                          3. Ако може, да е без скорости, защото те са ужас за всяка една жена
                          Жените на ги знам но, 120 км пробег, са много малко

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Нали гришата до беше купил да прави недоразумение с китайците
                            Според мен бъркате заводите. На Ганчев бе в село Баховица до Ловеч. Тук става дума за бившия машиностроителен завод "Балкан" в Ловеч, на братя Домусчиеви. Основната площадка на завода от години е пуста, макар "Балкан" все още да има малко производство на части и компоненти за кари, както и велосипеди. На самата пкф днес германците казаха, че Домусчиев чрез Адвент, им е партньор и съинвеститор, но не издадоха подробности. САмият той ще влезе в Борда на директорите. https://www.investor.bg/novini/444/a...gariia-331449/

                            Коментар


                            • Pyramid, китайска Тойота ако е недоразумение. Китайските производители на автомобили се развиха светкавично бързо след като се появиха, автомобилите много приличат на проектирани в Япония. Ако за купетата бързо се правят нови варианти при които приликата е по малка, то при двигателите които са трудната част за разработване и тестване няма как да не си личи. В България се карат много автомобили от разклонение на Рено, Тойота не е по лоша марка от Рено..а в Америка карат много Тойоти и за Рено не ми е известно да се търкаля по пътищата там въобще..не знам.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Че той го направи. Недоразумението.
                                Е, сега недоразумението вече ще е немско. Колата ще е с ранг на Трабантче, при това електрическо, но пък знам ли - може би точно това очакват бедните слоеве на населението. Едно 10 000 бройки на година вероятно ще се продават на майтап.

                                ПП: Най-вероятно жените ще се влюбят в това возило. Тях не ги интересуват конските сили, а цвета на колата и дали той пасва на техния тоалет. Следователно печелившата стратегия на завода е следната:
                                1. Да има коли с всички цветове на дъгата, наблягайки на розовото и червеното
                                2. Задължително да има огледало на сенника над кормилото и разбира се лампичка, която да свети
                                3. Ако може, да е без скорости, защото те са ужас за всяка една жена
                                Last edited by Mateev; 10.07.2021, 14:59.

                                Коментар

                                Working...
                                X