Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Елементарната сметка показва, че при средна продължителност на живота от 15-20 години на един автомобил ще са необходими десетина години за подмяната на авто-парка в по-богатите държави (В оптимистичния случай 5-7 години).
Не знам колко Тесли се регистрират във Виена годишно, но като се има предвид, че до Март месец се продаваха само Тесла S и X, които са по над 100 хиляди евро е нормално да не видиш много на пътя. При над 700 хиляди регистрирани автомобили във Виена ми е интересно как очакваш мнозинството да са Тесли
И за да съм по-ясен, при промяна на тенденции е безсмислено да следиш вече регистрираните и в движение автомобили (или да ги броиш по улиците ). Броят се НОВИТЕ продажби. БМВ и Мерцедес едва ли се интересуват от продадените вече коли, а по-скоро от търсенето на НОВИ такива. А то се развива експоненциално за EV и Тесла и видимо спада за ДВГ. При положение че новите продажби на Тесла М3 изпреварват два пъти тези на сравними БМВ, Ауди и Мерцедес в развитите пазари е въпрос на време да станат масови електричките!!!
BTW наскоро в Австрия въведоха ограничение на максималната скорост на магистралата до 100км/ч за ДВГ автомобили. Интересно ми е как ще се забавляват австрийците в Аудито или БМВто със 100 км/ч
Коментар