analog, нали ако трябва да се произвеждат много електромобили няма да може от производството на стандартните литиевойонни батерии да се отделят тези които стават за електромобили а другите да се вложат в лаптопи и други устройства. Може да не успеят да се наложат литиевойонните батерии за електромобилите и тогава ще се търси друга технология. Според мен японците са най добре информирани и познават материята, няма да е случайно че бяха резервирани и си остават май на същото становище.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение2019 Hyundai Nexo Test
Тия технологии май ще последват бетамакса.
Коментар
-
2019 Hyundai Nexo Test - Elektroauto mit Wasserstoff Brennstoffzelle - Reichweite Verbrauch Test
https://www.youtube.com/watch?v=YP2Vsg8oKjE
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
То и ти (доста) така, ама ЛУНССП...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ама кой от двамата имаш впредвид? Щото и двамата малко така...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
И с логиката и с причинно-следственото мислене и с ясното изразяване, ама нейсе.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Като отчетем факта, че много дълбоко си скаран с числата, останалите ти фукни и плещеници окончателно губят смисъл. Не се напъвай. Ще се наакаш.
...ако вече не си се.
Коментар
-
Новото електрическо Порше ще е с показатели като на Тесла модел 3 (performance), която пък е модел на 3 години (семеен седан) и къса PORSCHE GT2 RS
За цена и поддръжка няма нужда да споменавам, че е 5-6 ПЪТИ по-евтино!
TESLA MODEL 3 VS PORSCHE GT2 RS DRAG RACE ON MONACO PIER!
Но иначе е много радващо, че VW влизат в играта с двата крака. По-добре късно …
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Предполагам, че когато фактите заговорят - боговете също няма да мълчат /прекалено дълго/! ))
А иначе ако се върнем към електромобилите фактите говорят ясно че дните на ДВГ са преброени.
Вчера гледах електрическото Порше дето ще се продава от 2020та. го сравняват с Тесла. Щом започнаха топ брандовете да се сравняват с Тесла трябва да ти е ясно кой е лидера
Коментар
-
Това, идндЖИНЕрите - са много интересно племе... Не искаме да се учим - и това си е! Ама - не сме знаели! Толкова, колкото сме научили - стига ни ЗА ЦЯЛ ЖИВОТ!!! Аз мисля, че учим цял живот, НО НЕ ОТ НЕТА!!!
Колко пъти съм казвал това - но някакъв си супертрейдър все още не иска да го асималира - и това си е!
На хоризонта - нов партизанин /супертрейдър/... ))...,дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. за корабните двигатели."
Цитат от някакъв журналист, който цитат използвам в поста ми: "всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин."...
Остава СУПЕРТРЕЙДЪР трябва да уточни, какво разбира под това определение: "дизела е прекалено луксозно гориво" - ако претендира за що-годе научно изразяване /като някакъв вид инДЖИнер/...
"Дизела", за който пише СУПЕРТРЕЙДЪР, че бил гориво - НЕ Е ЛИ газьол /бих попитал аз/..., или - не е ли т.нар. нафта /с различни физико-химични показатели/?
АКО според СУПЕРТРЕЙДЪР "дизелът", както го нарича самият той - това е газьол, то аз никъде не използвам точно определението "газьол" - израз, КОЙТО ИЗПОЛЗВАТ ЖУРНАЛИСТИТЕ в статията, която съм цитирал.
.................................................. ...................
Както прави впечатление - аз използвам по-общото НЕФТОПРОДУКТИ. Все пак СУПЕРТРЕЙДЪР ми поставя в устата думите "дизел"...
.................................................. .....................
Айде сега ОТНОВО да повтаряме!...
Ще припомня, че вече ТУК сме коментирали факта, че НЕ ВСИЧКИ дизелови двигатели се доближават до цикъла на Дизел - толкова много, колкото корабните бавнооборотни дизели! Ясно е, че за стотици хиляди морски мили - и това вече сме го казвали МНОГО ПЪТИ - капитаните на корабите следят постоянно цените на мазутИТЕ на отделните пристанища, след което БУНКЕРОВАТ ТОЧНО ТАМ, съобразно цените, но и съобразно ФИЗИКО-ХИМИЧНИТЕ свойства, които притежава мазутът, който използва ДИЗЕЛОВИЯТ двигател.
.................................................. ..........................
Какво разбрахме до тук? Дизеловият двигател използва различни фракции от дестилацията на нефта! Еврикаааа! Ще извика СУПЕРТРЕЙДЪР... Открих АмерикаТААААА!
Какви фракции са това? Много хора го знаят! Само СУПЕРТРЕЙДЪР НЕ ПОМНИ нещата, които сме писали тук преди години... АВЕ, я да си водиш записки!
Газьолът и най-гъстата маса от дестилацията на нефта - мазутът - се използват в КОРАБНИТЕ ДИЗЕЛОВИ двигатели с вътрешно горене! Защо са двутактови - няма да говоря, защото и това сме дискутирали...
.................................................. ..............................
Е, нека обобщя: определението НЕФТОПРОДУКТИ, което аз използвам, когато обяснявам вида на горивото пред ШИРОКАТА аудитория - дали пък не включва в себе си - различните фракции на газьола /нафтата/, както и на мазута, който се използва ОТНОВО В ДИЗЕЛОВИЯ двигател, но се използва по особен начин, който пък е вън от предмета на дискусията?
Да, нефтопродукт в КОРАБНИЯ бавнооборотен, двутактов ДИЗЕЛ - в ПОВЕЧЕ ОТ СЛУЧАИТЕ е именно МАЗУТЪТ, но в някои случаи - тук си добавяме вярното твърдение...
А това, че капитаните на презокеанските кораби бункероват горивото /в повече от случаите това е мазут - КАЗВАЛИ СМЕ ГО!/ - в точно определени пристанища - изобщо не подлежи на съмнение - който не си е водил записки..., ми - да си води, а не отново и отново да се връщаме на темата...
.................................................. ....................................
Всичко горе казвам, не с идеята да се дракам..., но не ме притесняват и "забележките" на хора, които току-що са прочели нещо ново в нета... Отворен съм за това да се уча, ама не и за това да ПРЕПОВТАРЯМ НЕЩА, които отдавна съм научил... ))
.................................................. ........................................
В заключение: не съм в България и ми е трудно да ви следя тъпите забележки. Мога да се включвам, но рядко...
Съвет към партизаните /те си знаят кои са в голямото ИМ семейство/: четете назад в темата, където всичко това, за което СЕГА ЧЕТЕТЕ В НЕТА И МЕ КОНТРИРАТЕ - както прави това супертрейдър - съм го писал. Ако щете!
/Имхотеп да изпраща забележките си към подбудителят на написаното - неговата приятелка/... ))
Коментар
-
Pyramid за корабите дизела е скъпо гориво, никой няма да направи огромен двигател който да не използва мазут. И такова кпд е непостижимо в реалността, те може да си се хвалят. Няма проблем със скоростта на горене на оксиводорода както го наричат, тя лесно се забавя като се инжектира водна пара или мъгла гори меко. Екологично най чистото гориво е това е мисля че неизбежно ще се случи тази горивна конверсия с което играта ще приключи поне за известно време а трябвало е да се случи още 90 та година, но нали долара им е вързан за петрола.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ма ти и по двг ли си експерт?
Коментар
Коментар