Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеТова което се случва с подкрепата и съпротивата срещу Тесла не е нищо ново.
Мисля Ганди беше казал:
„First They Ignore You, Then They Laugh at You, Then They Attack You, Then You Win“
Все още сме на третата стъпка.
прочети егоистичния живот на Ганди, и след това вярвай на някакви цитати от мрежата на глупаците, приписвани на него, но не негови.
Абе, много сте наивни!
То е щото искате много повече, отколкото ви се полага по дребния ви сух по рождение акъл.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Наистина е забележителен невероятният успех на СпейсЕкс, огромното богатство на Безос и почти неограничените му ресурси още не могат да наваксат. Безос лично влага поне 1 милиард всяка година, от печалбата си от Амазон в Блу Ориджин. Но все пак и Безос не е никак за подценяване, той е бавен, играе по-сигурно и подмолно но безмилостен. Успехът на Амазон и как той преобрази цялата ритейл индустрия в САЩ, където доста колоси вече дадоха фира, е показателен.
А Епъл както казваш с 300 милиарда кеш още нямат нищо за показване, само едни слухове се носят вече пет години и повече. Старите автопроизводители не виждам какво да ги коментираме, след 10 години ще броим оцелелите. Да си ги коментира оня с чаршафите от безсмислени приказки.
От една страна ми е странно защо голяма част от хората не могат да оценяват обективно дадена ситуация или компания в случая, но от друга страна се радвам защото ако всички бяха на едно мнение и схващаха „бързо“ то нямаше да има възможности за експлоатиране.
Имаше една приказка – „To make a profit you’ve got to be different and right at the same time. Only few are capable though“Last edited by ED; 02.07.2019, 12:38.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.
Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.
За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава
Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.
И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите
Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла
П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.
А Епъл както казваш с 300 милиарда кеш още нямат нищо за показване, само едни слухове се носят вече пет години и повече. Старите автопроизводители не виждам какво да ги коментираме, след 10 години ще броим оцелелите. Да си ги коментира оня с чаршафите от безсмислени приказки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Едно нещо ми прави веднага впечатление в цитираната таблица и то е основна причина Тесла да изглежда така привлекателно - след 5 години задържа 50% от цената си.
Данните за продажба на 5-годишни Тесли в момента ми се струват оскъдни, а и сериозно изкривени от това че пазарът е далеч от насищане и има недостиг на ново производство. След 5 години ситуацията ще е коренно различна, да не говорим ако вече има и много по-добри акумулатори и по-висока степен на автономно управление.
Но с толкова много АКО, след 5 години ще е трудно да разкараш БМВто с ДВГ за половината от цитираната стойност.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Преди ми се налагаше да слизам на тъмно и да работя там и от тази си работа имам опит някакъв с батериите. Максуел са синоним на лошо качествени батерии който напълно се оправдава. На кораб няма да видиш такива батерии/ минал съм поне през 20 кораба/ Най доброто от едноразовите батерии беше панасоник- скъпи, но държат. и може да разчиташ на тях. От зарядните най доброто беше от всичко което съм ползувал енелуп на саньо. Не вярвам че от лошокачествени батерии изведнъж ще скочат на свръх качествени- това става само в приказките
Работата е там, че каквото пипнат го правят по-добро от конкуренцията. Ще поживеем, ще видим.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако купуваш нов автомобил в класа на седана трябва да си ненормален, за да избереш ДВГ пред EV.
Едно нещо ми прави веднага впечатление в цитираната таблица и то е основна причина Тесла да изглежда така привлекателно - след 5 години задържа 50% от цената си.
Данните за продажба на 5-годишни Тесли в момента ми се струват оскъдни, а и сериозно изкривени от това че пазарът е далеч от насищане и има недостиг на ново производство. След 5 години ситуацията ще е коренно различна, да не говорим ако вече има и много по-добри акумулатори и по-висока степен на автономно управление.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеКитайският стартъп Xpeng Motors се появи през 2014 г. и през последните пет години успя да изпревари много конкуренти.
Не знам дали си наясно, но Тесла е единствения западен производител на който е позволено да има завод, който е 100% собственост на самата компания. Не Ауди, Мерцедес, БМВ, VW, Toyota …, a ТЕСЛА! Започнат началото на годината и изглежда така:
И ще произвежда автомобили от края на 2019 година.
В Китай има пазар за 10 производителя, не бери грижа за продажбите на Тесла
А между другото, като обявиха началото на записвания за продажби на Китайските М3 сайта им е паднал заради натоварването. Китай ще е като златна кокошка – същите цени като в САЩ, само че при по-ниски производствени разходи, без мита и гигантско търсене което не могат да задоволят в следващите 10 години.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Интересно е дали това, което споменаваш като параметри е продаваемо СЕГА?
Та, много ли ще те затрудня, ако ни кажеш цифрата, но не на базов модел /не, че той е достъпен!/, а - така, с екстрите?
Най-лесно е да се парадира с цифри, които са измислени /вкл. от теб!/
Иначе - за какъв хейтър говориш? За този, който говори какво се е случило на събранието на твоят любимец - Мъск, ли? Ми то, самият ти трябва да ни казваш какво се говори на тия ВАЖНИ ФОРУМИ от самият Господ.бог - Мъск, да се свети името му - а и хората да му се кланят!
.................................................. ..........................................
Паричките ме интересуват - срещу ТВОИТЕ екстри! Другото не е важно! Продоваем ли е електромобилът?
Не е, нали! /и ако можеш забравѝ графиките!/
Ако купуваш нов автомобил в класа на седана трябва да си ненормален, за да избереш ДВГ пред EV.
Коментар
-
Логореев няма да те цитирам, но да питам, каква е тази обсесия срещу мъск?
Ми темата е друга?
Дано поне си купил акции на тесла на високото, и да трябва да ги продадеш в ниското.
Не виждам друг смисъл да се разсипваш от плюене.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.
Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.
За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава
Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.
И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите
Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла
П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеНещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.
Коментар
-
Китайският стартъп Xpeng Motors се появи през 2014 г. и през последните пет години успя да изпревари много конкуренти. На компанията не попречиха дори обвиненията на Tesla в кражба на технологии...
Ега ти типигьозите от Тесла! Самите Тесла използват технологии, по които работят водещи компании от повече от столетие!!! И изведнъж - хоп - Тесла обвиняват СВЕТА, че те били първи! СмЕХ!!! ))
Е, да де - как се "прониква" на ОГРОМНИЯ китайски пазар при СИЛНА конкуренция? НЕ СА САМО ТИЯ, разбира се!
.................................................. .................................................. ..........
Въпреки всички скандали през 2018 г., Xpeng Motors представи и скоро стартира първия си електрически SUV G3. А през април 2019 г. компанията показа купето P7. Първите купувачи ще получат тази кола в средата на 2020 година.
Стартъпът не разполага със собствена фабрика: електромобилите Xpeng се произвеждат в съоръженията на държавния автомобилен производител Haima. Тази фабрика произвежда около 3 хиляди електрически превозни средства на месец. Според CNBC, до края на годината Xpeng ще пусне над 40 хиляди коли.
Към момента Xpeng Motors успя да привлече $ 1,3 млрд. инвестиции - по-специално, компанията е подкрепена от гиганти на китайския бизнес, Alibaba и Foxconn. Последният е известен като един от най-големите колектори на "iPhone". Сега Xpeng търси около 500 милиона долара, след което ще проведе IPO.
Основател на компанията е Хе Сяопен. Той открито заяви пред CNBC през март 2019 г .: „Да, имаме планове за IPO. Отворени сме за предлагане на акции в чужбина и в Китай. Въпреки това, преди да разгледаме IPO, искаме да се съсредоточим върху подобряването на нашия бизнес. ”
Xiaopen добави, че инвестициите ще бъдат използвани за увеличаване на обема на производството - по-специално, средствата ще бъдат използвани за завършване на изграждането на собствен завод, който трябва да бъде готов до второто тримесечие на 2020 година. Пускането в експлоатация на този завод ще позволи на Xpeng Motors да създаде наистина масово производство на електромобили...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.
Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.
За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава
Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.
И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите
Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла
П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.
Интересно е дали това, което споменаваш като параметри е продаваемо СЕГА?
Та, много ли ще те затрудня, ако ни кажеш цифрата, но не на базов модел /не, че той е достъпен!/, а - така, с екстрите?
Най-лесно е да се парадира с цифри, които са измислени /вкл. от теб!/
Иначе - за какъв хейтър говориш? За този, който говори какво се е случило на събранието на твоят любимец - Мъск, ли? Ми то, самият ти трябва да ни казваш какво се говори на тия ВАЖНИ ФОРУМИ от самият Господ.бог - Мъск, да се свети името му - а и хората да му се кланят!
.................................................. ..........................................
Паричките ме интересуват - срещу ТВОИТЕ екстри! Другото не е важно! Продоваем ли е електромобилът?
Не е, нали! /и ако можеш забравѝ графиките!/
Коментар
Коментар