Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - по новите корабни двигатели масово са с дюзи управлявани с електромагнит и впръскват мазут, дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. Тези нещо са се объркали че тези огромни двигатели работят с дизел и са го написали в интернет и ти го четеш и изпадаш в екстаз. ДВГ сигурно ще се запазят като технология но ще работят с водород получаван чрез термолиза с топлина генерирана при атомен синтез - атомна реакция, един американец го беше направил.
Коментар
-
безимeн - по новите корабни двигатели масово са с дюзи управлявани с електромагнит и впръскват мазут, дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. Тези нещо са се объркали че тези огромни двигатели работят с дизел и са го написали в интернет и ти го четеш и изпадаш в екстаз. ДВГ сигурно ще се запазят като технология но ще работят с водород получаван чрез термолиза с топлина генерирана при атомен синтез - атомна реакция, един американец го беше направил.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Най-после се обади един от партизаните...
Десетки и стотици пъти повече са нефтопродуктите, нали!
Ама останалите - дето ще "подменят" двигателите с вътрешно горене - все още подменяТЕ, нали!
ЩЕ, ама - в някой друг живот... Не точно в тоя! ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Като отчетем факта, че много дълбоко си скаран с числата, останалите ти фукни и плещеници окончателно губят смисъл. Не се напъвай. Ще се наакаш.
...ако вече не си се.
Най-после се обади един от партизаните...
Десетки и стотици пъти повече са нефтопродуктите, нали!
Ама останалите - дето ще "подменят" двигателите с вътрешно горене - все още подменяТЕ, нали!
ЩЕ, ама - в някой друг живот... Не точно в тоя! ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Та, не стана ясно - дали ще "подменяме, заменяме и т.н." - тъпотии топлинните двигатели с електрички?... ))
.................................................. ..........................................
Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното... )) Обяснявам си го, не толкова с липсата на информация, а по-скоро с облъчването - като се почне от вредни емисии и производства, та се премине през токсичност и унищожаване на огромни площи /имам предвид Китай, с добива на редкия метал - неодим - материалът, който /по някакви причини, които не са предмет на дискусията/ - намира приложение в съвременните ел.двигатели /на електричките, на ветрогенераторите.../...
До тук нещата са ясни.
.................................................. ..............................................
Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното и по друга причина... ))
Грубата сметка за Комън-рейлите горе показва /Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин./ - тая именно сметЧИЦА ни показва с какви възможности разполага съвременният свят... Възможностите - да си транспортираме стоките - са такива! Какви са?
Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86
Грубата сметка показва, че само един от тия 25 произведени ДИЗЕЛОВИ - Common rail - в продължение на месец изразходва около 10 тона нефтопродукти. Ако отчетем, че този двигател работи нон-стоп по 3-4 месеца и след кратък престой - нови 3-4-5 месеца... и т.н...., но те са 25 произведени двигателя..., а ще се произведат още ПОНЕ 86..., а с новите поръчки...
Непременно трябва да уточним, че има хиляди такива двигатели, които задвижват корабите, на които са монтирани в океаните и моретата... Всички те правят възможно съществуването на хората на тая планета, с възможния търговски обмен, с гарантираните условия на живот и със създадените стандарти в същият този живот...
.................................................. ................................................
И какво се получава на практика: разбира се, че всичко това се осъществява със знанията и практическите умения, които хората трупат през... ВЕКОВЕТЕ! Физика /защо не!/, химия /защо не!/..., частни науки - както и да ги наречем - всички те са част от общото познание!
... и сега..., какво?..., ми - роди се един Мъск и неговите "пророци" - решиха да "подменят" топлинните двигатели... Какво е необходимо за това? Разбира се - необходимо е да нямаш много от познанията, които хората са трупали и практически са реализирали...
Всъщност, Мъск е никой, колкото и да се напъват тук някои да го фаворизират. Китайците го работят с по-голям брой реализирани електромобили, а той подскача след тях, като не може да ги догони...
Така ще бъде и в следващите години... Разбира се - не отчитаме и факта, че електромобилите са ПОД 1 % от използваните топлинни двигатели...
.................................................. ................................................
Такива неща...
...ако вече не си се.Last edited by Pyramid; 11.08.2019, 12:29.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение......
Липсата на знания - особено в областта на все по-силно разрастващ се бизнес и търговия с огромни количества стоки и пренасянето им между континентите с милиони контейнери - и неотчитането на подобни, ежедневно реално случващи се събития - ни играят лошата шега - да се концентрираме като латерни в областта на "подмяна на топлинните двигатели" с електрички...
С ТИЯ ПОЗНАНИЯ и С ТИЯ ДОСТИЖЕНИЯ на съвременната техника - подмяната е невъзможна. Това не го казвам аз, разбира се, но пък споделям това мнение.
.................................................. ........................................
Един пример за интересуващите се от съвсем малко по-мащабна информация, която ни показва, защо съвременните топлинни двигатели не могат да бъдат "ЗАМЕНЕНИ" от ел.двигател, задвижван от СЪВРЕМЕННА литиево-йонна батерия:
.................................................. ........................................
Бизнесът със стоки се разраства постоянно и това налага търсенето на средства за превоз на възможно най-много товар. За да отговори на търсенето, е създаден най-големия дизелов двигател в света. Като казваме голям, имаме предвид - 14-цилиндров, двутактов агрегат, генериращ мощност от 109,000 к.с. и 7,603,850 Нм максимален въртящ момент.
Разбира се, става дума за корабен двигател. Той задвижва най-големия контейнеровоз в света, способен да пренесе 11,000+ контейнера с дължина шест метра. Корабът е Emma Mærsk - транспортно чудо с дължина 396 метра и тегло - 170,974 тона.
Самият двигател - Wärtsilä-Sulzer RTA96-C, тежи 2,300 тона, висок е 13,4 метра и има дължина от 27,4 метра. Способен е да движи Emma Mærsk със скорост 31 морски мили в час (стандартната скорост на този тип кораби е 18-20 морски мили в час).
Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин.
Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86.
.................................................. ..........................................
Предполагам, че когато фактите заговорят - боговете също няма да мълчат /прекалено дълго/! ))
Та, не стана ясно - дали ще "подменяме, заменяме и т.н." - тъпотии топлинните двигатели с електрички?... ))
.................................................. ..........................................
Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното... )) Обяснявам си го, не толкова с липсата на информация, а по-скоро с облъчването - като се почне от вредни емисии и производства, та се премине през токсичност и унищожаване на огромни площи /имам предвид Китай, с добива на редкия метал - неодим - материалът, който /по някакви причини, които не са предмет на дискусията/ - намира приложение в съвременните ел.двигатели /на електричките, на ветрогенераторите.../...
До тук нещата са ясни.
.................................................. ..............................................
Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното и по друга причина... ))
Грубата сметка за Комън-рейлите горе показва /Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин./ - тая именно сметЧИЦА ни показва с какви възможности разполага съвременният свят... Възможностите - да си транспортираме стоките - са такива! Какви са?
Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86
Грубата сметка показва, че само един от тия 25 произведени ДИЗЕЛОВИ - Common rail - в продължение на месец изразходва около 10 тона нефтопродукти. Ако отчетем, че този двигател работи нон-стоп по 3-4 месеца и след кратък престой - нови 3-4-5 месеца... и т.н...., но те са 25 произведени двигателя..., а ще се произведат още ПОНЕ 86..., а с новите поръчки...
Непременно трябва да уточним, че има хиляди такива двигатели, които задвижват корабите, на които са монтирани в океаните и моретата... Всички те правят възможно съществуването на хората на тая планета, с възможния търговски обмен, с гарантираните условия на живот и със създадените стандарти в същият този живот...
.................................................. ................................................
И какво се получава на практика: разбира се, че всичко това се осъществява със знанията и практическите умения, които хората трупат през... ВЕКОВЕТЕ! Физика /защо не!/, химия /защо не!/..., частни науки - както и да ги наречем - всички те са част от общото познание!
... и сега..., какво?..., ми - роди се един Мъск и неговите "пророци" - решиха да "подменят" топлинните двигатели... Какво е необходимо за това? Разбира се - необходимо е да нямаш много от познанията, които хората са трупали и практически са реализирали...
Всъщност, Мъск е никой, колкото и да се напъват тук някои да го фаворизират. Китайците го работят с по-голям брой реализирани електромобили, а той подскача след тях, като не може да ги догони...
Така ще бъде и в следващите години... Разбира се - не отчитаме и факта, че електромобилите са ПОД 1 % от използваните топлинни двигатели...
.................................................. ................................................
Такива неща...
Last edited by безимeн; 11.08.2019, 11:39.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа не забравяме че тези електромобили са много по добри от автомобилите с двг и нужда от реклама и стимули няма, само електромобили с добри батерии и характеристики по добри от на двг колите и въпросния производител на батерии ще ликвидира днешните брандове. Реално производителите на електромобили ще са много малък брой и това ще концентрира индустрията и приходите от нея. Субсидирането ще направи процеса по бърз и по остро негативен с още по малък брой производители и по силен монопол на техния картел.Last edited by Pyramid; 11.08.2019, 12:22.
Коментар
-
Да не забравяме че тези електромобили са много по добри от автомобилите с двг и нужда от реклама и стимули няма, само електромобили с добри батерии и характеристики по добри от на двг колите и въпросния производител на батерии ще ликвидира днешните брандове. Реално производителите на електромобили ще са много малък брой и това ще концентрира индустрията и приходите от нея. Субсидирането ще направи процеса по бърз и по остро негативен с още по малък брой производители и по силен монопол на техния картел.D.Y.F-091066
Коментар
-
ED - самите електромобили вече са една добре, прилично разработена технология. Проблематична е само батерията, в нея се свързват хиляди отделни батерии, нейните клетки. Те трябва да бъдат с максимално еднакви характеристики и това изискване за да го разбере всеки не е необходимо да е професор физик. Една батерия грубо дава напрежение от 4 волта и за да захранва електродвигател който е с максимално компакни размери трябва доста по високо напрежение и батериите трябва да се свържат последователно, когато една от тях създаде по високо съпротивление в електрическия контур той се срива. Това означава че батериите след като се произведат трябва да бъдат подложени на тестове на поточната линия и тези тестове да определят тяхната еднаквост и запазване на характеристиката при експлоатацията им. Тестовете производителите ги пазят в тайна, това е тайна каквато тайна е рецептата на кока кола, такова нещо може да се запази в тайна защото като купиш една батерия каквато и дисекция да и направиш няма да научиш нищо за тесговете на които тя е била подложена. Движим се към момента в който някой ще създаде най добрите тестове и ще прави най добрите батерии и всички ще купуват неговите батерии, т.е. към едноличен собственник на пазара и тотален монопол. Ти искаш да го субсидираме, ако си луд ще искаш това.Last edited by supertrader; 10.08.2019, 23:01.D.Y.F-091066
Коментар
-
ED - колко се субсидира изграждането на соларани централи в Китай, на каква преференциална висока цена държавата им купува тока ? Защото ние наливаме пари по този начин а кьораво стъкълце не произвеждаме и субсидираме китайския експорт, а ние работим като пъдари. Всички субсидии са вредни и нанасят вреда на националните интереси, всяка държава която субсидира - занимава се с този незаконен бизнес ще си отиде и ще бъде заличена от картата неизбежно.
Субсидиите в ЕС рушат ли земеделието, просперира ли зърнарството и станаха ли черешите по 4-5 лв килограма в България ? Тези неща ще ликвидират ЕС, една идея за която са мечтали мнозина предстои да бъде опорочена и ликвидирана. Евро програми, субсидии и всякакви социални изродщини. Субсидирането им ще доведе до ликвидиране на автомобилостроенето в Европа и тези които сега работят в този сектор ще трябва да станат пъдари и разсилни да пазят китайските електромобили които ще ни наводнят и с това да си изкарат пари да си купят китайски електромобили.
Мислите ли с главите си въобще, пресния пример със стъкълцата е пред очите ни и същото ще стане с електромобилите. Мошенника Мъск е в Китай за да им сервира технологията в която американците вложиха доста пари т.е. да им ги подари. После Китай ставал много силен, ще стане след като получава големи подаръци.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Недей да бъдеш наивен и ти като баламурниците. Субсидия = насърчаване
Откакто свят светува е имало насърчаване на една или друга индустрия под формата на данъчни преференции, държавни поръчки, кредитиране и преки стимули.
Въпросът е защо се стимулира! И във всички случаи отговорът е – заради националните интереси на една или друга държава.
Като се върнем на темата за електрическите коли и в частност батериите, въпросът е при равни други условия коя индустрия има смисъл да се субсидира/насърчава – енергийната с основен източник фосилни горива, или чистата енергия + съхранението и???
За всеки здравомислещ човек отговорът е ясен! За съжаление обаче не е толкова просто защото има гео-политика; влияние; държавни бюджети, които зависят от приходите от петрол; лобита на засегнатите индустрии и пр. И разбира се медиите играят огромна роля за формирането на мнението на голяма част от населението. А кой разполага с ресурсите и мотивацията да спре или поне забави навлизането на EV, батерии и ВЕИ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Развийте точките на декларацията си в доказателства моля,
Коментар
Коментар