Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеДнес слушах интервю на кмета на Варна Бортников.
Общината купила трийсетина електрически коли. Каза, че разходът им е "1-2 лева на сто километра".
Това ми се струва нереално.
ВСЯКА МАШИНА СИ ИМА АМОРТИЗАЦИЯ.
И този, дори пълноправен кмет да стане, пак не може да промени това. Лъже.Last edited by Pyramid; 19.08.2019, 23:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е след толкова много кандърми, толкова много реклама от безсмисления, ако беше дилър, щях да купя от теб.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е след толкова много кандърми, толкова много реклама от безсмисления, ако беше дилър, щях да купя от теб.
... И АКО ИМАШЕ РАЗБИРА СЕ НЕОБХОДИМИТЕ СРЕДСТВА...
.................................................. ........................................
"щях да купя", за да си по-убедителен, можеше да напишеш така: "бих бил доволен, ако можех да си го позволя, но..." /твоята няма да стане!/
/пропускът ТИ е явен и пак съм по темата/
.................................................. .......................................
Вие очевидно почвате да скучаете по това време на денонощието. Ние, в Европа - по това време вече се приготвяме за лягане. Епа - свиквайте, когато сте недоволен от другите - да се задоволявате сам /информационно/.
Коментар
-
Тема от преди доста години: "Електрическите автомобили - как започват да влияят на пазарите?"
.................................................. ......
Мнение - няколко години по-късно:
1. Електрическите автомобили влияят единствено на пазара, който включва най-близките до тях - плъг-ин /ите/. Плъгините са по-разпространени в Западна Европа, защото европейците имат много по-добра техническа подготовка от американците.
2. На пазара, свързан с разпространението на топлинните двигатели в различни транспортни средства - на практика електромобилите НЕ ВЛИЯЯТ.
От годината на пускането на темата - електромобилите + плъг-ин /ите/ - заедно - заемат не повече от 1 % от пазара, който е доминиран от топлинни двигатели, които представляват НАД 99 % от експлоатираните: двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини.
.................................................. ............
Използвам включването ми, за да попълня знанията на хората тук с инфо, интересуващо ония, които защитават електромобила, заемащ второ място по продажби /реализиране на готовата продукция/ в световен мащаб - Тесла, която също влияе НЕЗНАЧИТЕЛНО НА ПАЗАРИТЕ на превозните средства: справка - виж т.1 и т.2 - горе.
Информацията е следната:
Илън Mъcĸ преди време взе peшeниeто си дa нaпycнe ОреnАІ зapaди cпop oтнocнo paзвитиeтo нa ĸoмпaниятa, ĸoятo paбoти в oблacттa нa изĸycтвeния интeлeĸт, пpeдaде Вlооmbеrg. Mилиapдepът cъoбщи в Тwіttеr, чe e peшил дa ce ĸoнцeнтpиpa въpxy "бoлeзнeнo oгpoмния бpoй инжeнepни и пpoизвoдcтвeни пpoблeми" в Теѕlа и ЅрасеХ. И дoпълвa, чe нe e взимaл aĸтивнo yчacтиe в paбoтaтa нa ОреnАІ oт пoвeчe oт гoдинa. Mъcĸ e cъocнoвaтeл нa ĸoмпaниятa, ĸoятo paбoти oт 2016 г. Πpeз фeвpyapи минaлaтa гoдинa тoй нaпycнa бopдa нa диpeĸтopитe. "Cъщo тaĸa Теѕlа ce cъcтeзaвaшe зa няĸoи oт cъщитe cлyжитeли, ĸaĸтo и ОреnАІ, a и нe бяx cъглaceн c няĸoи oт цeлитe нa eĸипa тaм", нaпиca oщe Mъcĸ.
ОреnАІ дeмoнcтpиpa coфтyep, ĸoйтo мoжe дa гeнepиpa aвтeнтичнo изглeждaщи фaлшиви нoвини блaгoдapeниe нa пpeдвapитeлнo пoдaдeнa инфopмaция.
.........................................
„
Съвременният свят е труден за разбиране САМО и ЕДИНСТВЕНО от хората, които не искат да го разберат.Last edited by безимeн; 19.08.2019, 01:22.
Коментар
-
безимeн фантазираш си, Тесла - Мъск при толкова много похарчени пари е инвесторал много в работещите за компанията. Няма как да не е инвестирал и технологията не е паднала от небето.Пред електрическите автомобили няма непреодолими технически проблеми към днешна дата за всеки от ппроблемите има ефективно лекарство, но Теслите не са последна дума на технологията защото са пазарен продукт който се продава а внвдряването на технологиите изисква време. Например да се заложи рециклиране на акумулаторите още при производството може но не е направено .Това е най големия риск пред ел колите и може да ги превърне в технология която не само че не се поощрява а се САНКЦИОНИРА.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Пак не разбрал. С толкова глупости дето четеш (и не разбираш) ставаш за посмешище. Айде тука във форума никой не те познава, но ако и в живота си толкова наивен и в същото време агресивен, майка ти жална
Тесла ако не си разбрал се купува директно от сайта на компанията - няма дилъри, няма комисионки.
А иначе е ясно че който си купи, доволен ще остане. Най-доволните собстеници са тези на Тесла, следвани от тези на Порше, но с 10тина % след първите.
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://amp.businessinsider.com/tesl...on-list-2019-2
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе се стискайте, ако изобщо можете да си позволите електромобил.
Съветвам ви да минете през дистрибутора - ЕД. Ще останете доволни...))
Тесла ако не си разбрал се купува директно от сайта на компанията - няма дилъри, няма комисионки.
А иначе е ясно че който си купи, доволен ще остане. Най-доволните собстеници са тези на Тесла, следвани от тези на Порше, но с 10тина % след първите.
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://amp.businessinsider.com/tesl...on-list-2019-2
Last edited by ED; 18.08.2019, 20:42.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеБезсмислен, бе много си се загрижил за Мъск напоследък?
Що така?
Коментар
-
Разбира се, че Форд е направил ТОЧНО инвестиция в бъдещето.
Един МНОГО СЪЩЕСТВЕН ФАКТ: Форд е инвестирал не само в производството!!! Форд е инвестирал в специалистите и в работниците! Работниците са голям капитал, който обаче Мъск не разбира!!! /не мисля, че ще бъда разбран с подобно мое твърдение! Все тая.../
.................................................. ........
Мъск НЕ ИНВЕСТИРА в хората, които работят за него. Това - рано или късно - ще го изхвърли, вън от сферата на дейността му в електромобилите, които на тоя етап от развитието на техниката - нямат шанс да печелят пазари /докато Мъск не намали цените НАПОЛОВИНА и повече - китайците, японците и корейците и всички останали производители на електромобили - ще бъхтят Мъск като маче У дерек!/...
.................................................. ........
Мъск не е водещ в областта на електромобилите, които НЕ СА БЪДЕЩЕТО, поне - що се отнася до постиженията на техниката ДНЕС. Този ВАЖЕН ФАКТ остава встрани от полезрението на хората, които коментират темата.
В тая връзка ми се ще да се присъединя към хората, които са скептици по отношение на електромобила на Мъск. Сред инвестиционните среди битува мнението, че Мъск ще продаде бизнеса си с електромобилите. Ако това твърдение се окаже вярно, Мъск доста закъснява!
Той закъснява още, откакто почна да твори гафовете си в мрежата... Лошо е, че продължава с гафовете, верен на импровизацията. Това му играе лоша шега в дългосрочен план...
Коментар
Коментар