IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
    Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
    Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
      Това се обяснява с факта че, когато се зарежда акумулаторът и се отделят газовете, през шуплите, те бягат и няма свъхналягане. Друго е в помещенията за зареждане на акумулатори, където, не веднъж и дваж, се е взривявал водород поради лоша вентилация.

      Коментар


      • А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            В кои години са вярвали, и как е сега?
            Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Ами микромодула е вече изобретен, остава само да започне производството му, и въпросът с електричките е решен!
              Точно ти да задаваш такъв въпрос...
              Близо и около темата, какво казва Поетът:
              КЪМ БРАТА СИ

              Тежко, брате, се живее

              между глупци неразбрани;

              душата ми в огън тлее,

              сърцето ми в люти рани.



              Отечество мило любя,

              неговият завет пазя;

              но себе си, брате, губя,

              тия глупци като мразя.



              Мечти мрачни, мисли бурни

              са разпалили душа млада;

              ах, ръка си кой ще турне

              на туй сърце, дето страда?



              Никой, никой! То не знае

              нито радост, ни свобода;

              а безумно как играе

              в отзив на плач из народа!



              Често, брате, скришом плача

              над народен гроб печален;

              но, кажи ми, що да тача

              в тоя мъртъв свят коварен?



              Нищо, нищо! Отзив няма

              на глас искрен, благороден,

              пък и твойта й душа няма

              на глас божий - плач народен!

              Хр.Ботйов

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите.
                В кои години са вярвали, и как е сега?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Имхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Предвид последния ми пост от снощи, какво ли ще стане на пазара на коли втора/трета ръка? Накъде ще тръгнат цените на двг/ел.?
                    Ами микромодула е вече изобретен, остава само да започне производството му, и въпросът с електричките е решен!
                    Точно ти да задаваш такъв въпрос...
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Предвид последния ми пост от снощи, какво ли ще стане на пазара на коли втора/трета ръка? Накъде ще тръгнат цените на двг/ел.?
                      Не си минавал през битака ми се струва. Планини от акумулаторна техника на символична цена, с дефектни акумулатори в 99% от тях. Но уредите с кабел си държат цена.
                      Last edited by fbr65; 03.05.2021, 13:44.

                      Коментар


                      • ДВГ колите, те си вървят и ще си вървят, с ел.колите ще стане интересно. Вероятно ще се намерят предприемчиви хора да им поставят двг, когато батерията приключи при тези им цени на батериите стават просто украшение. Имах едни колеги като студенти си купиха за дребни пари бял Мерцедес на старо без ДВГ и редовно си пътуваха всяка няделя с него до град който бе на 350км, избутват го край пътя и чакат да мине някой с камион и го примолват да ги тегли по пътя че колата им не върви..гратисчийски номер. Тези с електричките на старо ще трябва да оттренират, сигурно ще стане популярно. И така - ще има електрички които ще са още лъскави на цена като за вторични суровини, това ми е прогнозата.Между другото тогава имаше добри хора, всички ги знаеха как пътуват безплатно не само в института а и шфьорите на товарни автомобили но пак си ги теглеха по няколко стотин километра.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Предвид последния ми пост от снощи, какво ли ще стане на пазара на коли втора/трета ръка? Накъде ще тръгнат цените на двг/ел.?

                          Коментар


                          • Я, какво става в щатите.
                            ...И, при това, никъде не пише, че са върнали електричките на производителя или на дилъра. Просто, от първа, са станали втора ръка. И са останали в употреба.
                            Специалистами Калифорнийского университета в Дэвисом Скоттом Хардманом (Scott Hardman) и Гилом Талом (Gil Tal) было проведено исследование, участниками которого стали проживающие в Калифорнии покупатели электрокаров с 2012 по 2018 годы. Как выяснилось, даже в самых "тепличных" условиях каждый пятый американец вернулся с электромобиля на автомобиль с ДВС.
                            Last edited by Pyramid; 03.05.2021, 11:40.

                            Коментар


                            • Пишете по темата, без обиди и нападки!
                              http://ibg.bg/id-157/
                              http://www.investor.bg/users/terms/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Ся когато са факти, обидите не са обиди.
                                А и проблема не е "наш", никой освен теб не се хвали колко голем изобретател е, никой не говори откровени идиотии за каквото и да било.
                                А това което си постигнал досега в живота ти казва всичко за теб. 55 години.
                                Пидисе и пет години неудачник-измамник.
                                1.Покажи поста, в който съм рекъл "аз съм голем изобретател".
                                2.Така нищо и не доказахте за тези "идиотии", освен баснята за "Фурие", който не е приложимият случай и заклинанията тип "Матейко", че такова животно нямало.
                                3.Броиш ми годините, нещо? Чудесно заповядай на стотния ми рожден ден.

                                Коментар

                                Working...
                                X