Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Всички осем милиарда по света знаят какви са резултатите ти. Всички знаят че си некадърен измамник. От тия осем милиарда никой не дойде да види търбичката. Никой няка и да дойде. Всички които четат тук виждат всяка твоя нескопосана лъжа и измама, всеки опит да завлечеш от някой пари за да има да си раздаваш заплати. Това което колегата постна от Търговския регистър доказва че си неспособен за каквото и да било.
Last edited by Pyramid; 26.05.2021, 18:21.
Коментар
-
mikomikov, този норвежки съд го хапе щъркела, ако не се ограничи заряда на батериите просто намалява тяхното дълголетие - живот, те и без да се ограничи ще избутат при всички положения гаранцията, така че да се ограничи заряда и разряда е само в плюс за собствениците и спестява пари. Това е истината.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ако под "всички", имаш предвид себе си, Матеев и още двама идиоти, напомням, че в света, живеят около 8*10^9 (ОСЕМ МИЛИАРДА) души. Т.е., нямате и 0,001% от една стотна от това. Толкова по въпроса за голямото ви "знаене".
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ооо, обаче знаем. Всички знаят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Нищо не "знаете".
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеМи приложете де, кой ви спира? Направете и микромодул с оловни клетки в общ електролит.
А какъв ще е резултата - всички знаем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, производството на оловни акумулатори в момента е с доста голям обем - размер, защо да не се приложи и там.
А какъв ще е резултата - всички знаем.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Да бързото зареждане няма да стане, но батерия 10 киловатчаса например да се зарежда за 15 минути без това да я съсипва и намалява циклите и с такива полимерни електроди никак не е зле - 2000 цикъла за автомобил който е лек като тегло с тези 10квч, ще изминава 150км или 300 хиляди км с една батерия до нуждата от рециклирането и. Иначе за такива зарядни станции с толкова голям ток, не мисля че могат да се правят и имат смисъл, обаче едно сприране е за секунди и тока от регенерация също не е малък. При електромобилите няма да е много по различно, чел съм любители на електровелосипеди как коментират регенерацията и имаше мнения на изпробвали вариант с регенерация и без и то на практика и заключението им бе че живота на батерията се скъсява драстично от регенерацията. При електромобил няма да е по различно. Има причина да се търси вариант за батерии които издържат на по големия ток.
Сега за големите и тежки електромобили мисля нещо което в момента не е стандартно. Стандарта е че големия автомобил е по желан, а може и всеки вижда как всъщност превозват често 1 или 2 ма пътници в града. Фактора който движи избора е безопасността и вероятността пътниците да не пострадат при пътна катастрофа в големите като габарити автомобили и наистина е така - повече пострадали са винаги тези в малките. Това е малко като в джунглата и при хищниците - размера и теглото са свързани с оцеляването. Има обаче технологии които се прилагат в спортните автомобили и те могат да помогнат пътуващите в малките да не са чак толкова уязвими и дори добре защитени - тръбна защитна рамка, конструция, елементи от комрозитни материали усилени с въглеродни влакна - леки и по здрави от стоманени
- Друтото е това увлечение по ликвидирането на емисиите от въглероден диоксид, първо те не са в голямата си част автомобилни и транспортни а както казват 80 процента са с друг произход - индустриални и отоплението.Това означава че освобождаването както се нарича от двг и петролни горива - нищо не променя, абсолютно нищо. Тогава за какво ти е този електромобил за извън града в който наистина сега като се движат много автомобили концентрацията на отпадните газове е голяма на улицата понеже не успяват да се разсеят. За какво ти е този електромобил чиито предимства са че не отделя самия той емисии, друг е въпроса тока му как се произвежда и че може при произвоството му пак да се отделят емисии както и при ВЕИ - те не отделят но производството им ако става с ток при който се отделят пак си ги има емисиите ако ще те да са на другия край на света. Та да си дойда на думата - защо електромобила извън града да не се движи с петролно гориво, да се произвежда с него ток с който да се зарежда батерията.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа обаче, линка за полимерелектролита който си пуснал доказва че да се очаква проблемите да се решат от модерното инженерство подплътено с милиардите инвестиции които ЩЕ дадат неизбежно очаквания резултат е голяма ЗАБЛУДА. Тези руснаци които са открили полимерелектролит въобще не са от жестоко финансираните и в контакт с големите корпорации, обаче са достигнали до тези познания за да се появи техния полимерен електрод, който според мен е голям пробив. Ами много ясно че зареждането на тези електрически коли с часове е много неприятно и възпира потребителите, както и ако че зареждането става бързо няма нужда с един заряд да се изминават 1000км, защото просто за няколко минути ще зареди малката и лека батерия и хилядите километри няма да са проблем да се изминават. 1000 километровата батерия освен че повишава цената, повишава и потреблението на енергия да се разкарва и тя с електромобила. Модерното инженерство е родило за сега едно нещо, за което едно дете ако го попиташ да даде определение за електромобил - може да ти каже че това са едни коли които возят едни много тежки батерии..и ще бъде правилно определението му.
Знаеш ли, колко мощни ще трябва да са такива зарядни станции, колко големи и колко скъпи? А как се загряват батериите при такъв ток, дори "само" през шините си?
Много трудно ше се промени това.
Коментар
-
Да обаче, линка за полимерелектролита който си пуснал доказва че да се очаква проблемите да се решат от модерното инженерство подплътено с милиардите инвестиции които ЩЕ дадат неизбежно очаквания резултат е голяма ЗАБЛУДА. Тези руснаци които са открили полимерелектролит въобще не са от жестоко финансираните и в контакт с големите корпорации, обаче са достигнали до тези познания за да се появи техния полимерен електрод, който според мен е голям пробив. Ами много ясно че зареждането на тези електрически коли с часове е много неприятно и възпира потребителите, както и ако че зареждането става бързо няма нужда с един заряд да се изминават 1000км, защото просто за няколко минути ще зареди малката и лека батерия и хилядите километри няма да са проблем да се изминават. 1000 километровата батерия освен че повишава цената, повишава и потреблението на енергия да се разкарва и тя с електромобила. Модерното инженерство е родило за сега едно нещо, за което едно дете ако го попиташ да даде определение за електромобил - може да ти каже че това са едни коли които возят едни много тежки батерии..и ще бъде правилно определението му.Last edited by supertrader; 25.05.2021, 21:57.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа мен ми направи впечатление линка на Валентин, това за захранване на електрички с метанол. Всъщност дори не написах какво знам по въпроса и той сигурно си помисли - ето показвам им нещо интересно пък..Всъщност е интересно като вариант - това преобразуване на метанол смесен с вода във водород го има от години, използва се един гранулат, може да се намери какво представляваше точно лесно понеже е продаван продукт на пазара. Та този човек се е досетил как да го използва за електромобил захранван с водород като водорода се произвежда от метанол плюс вода на борда на автомобила както се казва. И другото което се използва е батерия като буфер за електричеството, нещо за което бях писал че ще стане неотменна част за всеки електромобил с електрическа трансмисия да го наречем, дори на днешните електрички им липсва тази част - модул към батерията който да е буфер и той да е подложен на много цикли заряд и разряд които дори регенерацията при спиране ги прави, няма смисъл да се разсипва цялата скъпа батерия..Та на кой производител не му трябва такъв модул - такъв производител на кола с електрическа трансмисия да я наречем просто НЯМА.
Коментар
-
На мен ми направи впечатление линка на Валентин, това за захранване на електрички с метанол. Всъщност дори не написах какво знам по въпроса и той сигурно си помисли - ето показвам им нещо интересно пък..Всъщност е интересно като вариант - това преобразуване на метанол смесен с вода във водород го има от години, използва се един гранулат, може да се намери какво представляваше точно лесно понеже е продаван продукт на пазара. Та този човек се е досетил как да го използва за електромобил захранван с водород като водорода се произвежда от метанол плюс вода на борда на автомобила както се казва. И другото което се използва е батерия като буфер за електричеството, нещо за което бях писал че ще стане неотменна част за всеки електромобил с електрическа трансмисия да го наречем, дори на днешните електрички им липсва тази част - модул към батерията който да е буфер и той да е подложен на много цикли заряд и разряд които дори регенерацията при спиране ги прави, няма смисъл да се разсипва цялата скъпа батерия..Та на кой производител не му трябва такъв модул - такъв производител на кола с електрическа трансмисия да я наречем просто НЯМА.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар