IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.
    Преди ми се налагаше да слизам на тъмно и да работя там и от тази си работа имам опит някакъв с батериите. Максуел са синоним на лошо качествени батерии който напълно се оправдава. На кораб няма да видиш такива батерии/ минал съм поне през 20 кораба/ Най доброто от едноразовите батерии беше панасоник- скъпи, но държат. и може да разчиташ на тях. От зарядните най доброто беше от всичко което съм ползувал енелуп на саньо. Не вярвам че от лошокачествени батерии изведнъж ще скочат на свръх качествени- това става само в приказките

    Коментар


    • Китайският стартъп Xpeng Motors се появи през 2014 г. и през последните пет години успя да изпревари много конкуренти. На компанията не попречиха дори обвиненията на Tesla в кражба на технологии...

      Ега ти типигьозите от Тесла! Самите Тесла използват технологии, по които работят водещи компании от повече от столетие!!! И изведнъж - хоп - Тесла обвиняват СВЕТА, че те били първи! СмЕХ!!! ))

      Е, да де - как се "прониква" на ОГРОМНИЯ китайски пазар при СИЛНА конкуренция? НЕ СА САМО ТИЯ, разбира се!

      .................................................. .................................................. ..........

      Въпреки всички скандали през 2018 г., Xpeng Motors представи и скоро стартира първия си електрически SUV G3. А през април 2019 г. компанията показа купето P7. Първите купувачи ще получат тази кола в средата на 2020 година.

      Стартъпът не разполага със собствена фабрика: електромобилите Xpeng се произвеждат в съоръженията на държавния автомобилен производител Haima. Тази фабрика произвежда около 3 хиляди електрически превозни средства на месец. Според CNBC, до края на годината Xpeng ще пусне над 40 хиляди коли.

      Към момента Xpeng Motors успя да привлече $ 1,3 млрд. инвестиции - по-специално, компанията е подкрепена от гиганти на китайския бизнес, Alibaba и Foxconn. Последният е известен като един от най-големите колектори на "iPhone". Сега Xpeng търси около 500 милиона долара, след което ще проведе IPO.

      Основател на компанията е Хе Сяопен. Той открито заяви пред CNBC през март 2019 г .: „Да, имаме планове за IPO. Отворени сме за предлагане на акции в чужбина и в Китай. Въпреки това, преди да разгледаме IPO, искаме да се съсредоточим върху подобряването на нашия бизнес. ”

      Xiaopen добави, че инвестициите ще бъдат използвани за увеличаване на обема на производството - по-специално, средствата ще бъдат използвани за завършване на изграждането на собствен завод, който трябва да бъде готов до второто тримесечие на 2020 година. Пускането в експлоатация на този завод ще позволи на Xpeng Motors да създаде наистина масово производство на електромобили...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.

        Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.

        За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава

        Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.

        И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите

        Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла

        П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.

        Интересно е дали това, което споменаваш като параметри е продаваемо СЕГА?

        Та, много ли ще те затрудня, ако ни кажеш цифрата, но не на базов модел /не, че той е достъпен!/, а - така, с екстрите?

        Най-лесно е да се парадира с цифри, които са измислени /вкл. от теб!/

        Иначе - за какъв хейтър говориш? За този, който говори какво се е случило на събранието на твоят любимец - Мъск, ли? Ми то, самият ти трябва да ни казваш какво се говори на тия ВАЖНИ ФОРУМИ от самият Господ.бог - Мъск, да се свети името му - а и хората да му се кланят!

        .................................................. ..........................................

        Паричките ме интересуват - срещу ТВОИТЕ екстри! Другото не е важно! Продоваем ли е електромобилът?

        Не е, нали! /и ако можеш забравѝ графиките!/

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Не отричам, че НАВСЯКЪДЕ съществува предприемачески дух. Това не е само в Щатите.

          Ако проследим как се развива електромобилът Тесла - Мъск НЕ Е пример за предприемач - в добрия смисъл.

          Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.

          Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.

          За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава

          Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.

          И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите

          Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла

          П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

            Пирамидата намали холивудските бичкии...
            То и безименният пост след тебе, се увлече. Не точно и изобщо Мъск визирах. Факт, обаче: средата за стартъпи в щатите е доста по-развита, хората знаят, що е пионерство. А холивудските бичкии са холивудски, щото там ги бичат.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
              Дразни ме политическият натиск за масово въвеждане на електромобилите.
              Политиката не трябва да се меси толкова силово в основни области на икономиката.
              А още повече няма място в науката и технологията.
              Знаем политиците колко са умни, нали?

              "Нула емисии" пише гордо на едни автобуси, а го пише вече и в официални документи.
              Е, емисиите на изгорели газове за енергията за придвижване на тези коли далеч не е нула, така че тези надписи и фрази в документите не са нищо друго, освен лъжлива пропаганда.
              Приятел ти май имаш грешна представа за светът в който живееш.Политиката се меси навсякъде и всички посредствени и арогантни хора са вътре.

              Коментар


              • Дразни ме политическият натиск за масово въвеждане на електромобилите.
                Политиката не трябва да се меси толкова силово в основни области на икономиката.
                А още повече няма място в науката и технологията.
                Знаем политиците колко са умни, нали?

                "Нула емисии" пише гордо на едни автобуси, а го пише вече и в официални документи.
                Е, емисиите на изгорели газове за енергията за придвижване на тези коли далеч не е нула, така че тези надписи и фрази в документите не са нищо друго, освен лъжлива пропаганда на политиците.
                Last edited by R1a1; 30.06.2019, 19:52.

                Коментар


                • Не отричам, че НАВСЯКЪДЕ съществува предприемачески дух. Това не е само в Щатите.

                  Ако проследим как се развива електромобилът Тесла - Мъск НЕ Е пример за предприемач - в добрия смисъл.

                  Мъск работи в повече области, но аз говоря точно за електромобилите МУ /на Мъск/.

                  Не е тайна /и това е писано назад в темата!/, че Мъск - нито е новатор, нито изобретател.

                  .................................................. ......................

                  Примерът с Мъск, който БИЛ предприемач - е крайно некоректен!

                  Човек, който пръска безразборно чужди пари НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ никакъв пример за предприемач /независимо в коя страна е неговата дейност/.

                  .................................................. ............................

                  Връщам се на темата тук: "Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите?"

                  Много съществен въпрос, който трябва да си зададем ТУК е този: на кои пазари /да влияят/?

                  Пропуснато е важното определение МАНИПУЛИРАНИТЕ, РЕГУЛИРАНИ ПАЗАРИ!

                  Че какви пазари са те, ако са манипулирани и регулирани?

                  .................................................. ................................

                  Риторично: Мъск е казал на Общото СИ събрание, че проблемът БИЛ в батерията!

                  Дубрутру! Никой от огромният екип от специалисти, на които е плащал до сега ли не е знаел това? /защото Мъск бил с "предприемачески дух", де! - може и да НЕ Е БИЛ ТАКА КОМПЕТЕНТЕН.../

                  Това е един пример за безразборно харчене на чужди средства в особено големи количества!

                  .................................................. .................................

                  Подобно признание на мен ми говори, че сме достигнали до задънената улица, независимо какъв отчет ще хвърлим на публиката, защото вече знаем, че Мъск първо говори, после някакви що-годе "разумни" го убеждават, че - еди какво си не е трябвало...

                  .................................................. ...................................

                  По "предприемаческият дух" - Мъск БИ ПОЛУЧИЛ голям плюс от мен, АКО сега възстанови всички преференции, които до скоро е получил. СмЕх, нали!

                  .................................................. ...................................
                  .................................................. ...................................

                  И - да! Предприемаческият дух на ХЕНРИ ФОРД е нещо различно!

                  За да не отнемам времето на колегите: прочетете как с увеличаване на продажбите та Форд - е ПАДАЛА цената на брой..., прочетете и как са нараствали заплатите при Форд...

                  .................................................. ............................................

                  Предприемаческият дух на Форд няма нищо общо с онзи, който харчи безотчетни пари и.... ВЕЧЕ БИЛ разбрал, че батерията му е виновна!


                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Прочее, ако някой се е хванал на лъскава въдичка, значи, има за какво. Мъск бил шментикапелатор. Ами чудесно. Обаче, в Америка има нещо Велико, от което, трябва да се поучим: Предприемаческият Дух, издигнат в Традиция. И умението да се отръскаш от провалите, за да продължиш отново. Дори ии само, за да направиш нови грешки. Тук, е пълно с „играчи на сигурно”. И с такива едни „експерти”, дето умеят двайсет часа да дрънкат, без нищо съществено да кажат.
                    Затова, ще ги „стигнем” американците на Куково лято.
                    Пирамидата намали холивудските бичкии...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от X_Y Разгледай мнение
                      Ако може да е в духа на темата, ще е добре.

                      Ще направя необходимото, но не обещавам... Все пак - благодаря за доверието!

                      Коментар


                      • Ако може да е в духа на темата, ще е добре.
                        रादोस्त

                        Коментар


                        • Поредният мой спам в темата...

                          Не разбирам, защо хора като Пирамид, Имхотеп и др... цитират мое мнение, но без да вземат конкретно отношение по това мнение, което /МОЕ МНЕНИЕ/ е точно по темата, а "отговорите" - са вън от темата, ИЛИ касаят създаването на друга, нова тема?

                          Въпрос към модераторите: трябва ли да отговоря на различната тема, повдигната ТУК от Пирамид, която тема касае "предприемаческият дух" - и дали това би се счело като спам? Въпросът ми е свързан с желанието ми да не губя време за отговор, който после да бъде изтрит.

                          Изобщо - какво се получи? Вместо да се допълнят факти по изнесените от мен - отидохме пак във философски обобщения...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Чувал си и знаеш, какво са болестите на растежа. Излишно драматизираш. Оставѝ акционерите на Тесла да си поплачат. Ще им мине.
                            Прочее, ако някой се е хванал на лъскава въдичка, значи, има за какво. Мъск бил шментикапелатор. Ами чудесно. Обаче, в Америка има нещо Велико, от което, трябва да се поучим: Предприемаческият Дух, издигнат в Традиция. И умението да се отръскаш от провалите, за да продължиш отново. Дори ии само, за да направиш нови грешки. Тук, е пълно с „играчи на сигурно”. И с такива едни „експерти”, дето умеят двайсет часа да дрънкат, без нищо съществено да кажат.
                            Затова, ще ги „стигнем” американците на Куково лято.
                            Last edited by Pyramid; 29.06.2019, 22:36.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              И аз очаквах това:
                              ;
                              Най-после / и защо толкова късно?/: в началото на юни 2019, на годишното събрание на акционерите на Тесла - Мъск призна, че производството на автомобили е ОГРАНИЧЕНО от... батерията!!! Това означава ЕДНО: компанията не може да увеличи производството, докато не елиминира проблемът с батериите!

                              Тук агитаторите в полза на Тесла - ни убеждаваХА - как някои почнали да произвеждат батерии, амааа..., защо така ... "късно" /след Тесла/... ))

                              И сега какво?

                              Не е тайна, но има и проучвания, в които най-скъпият компонент на електрокара си е точно неговата батерия и акумулаторни клетки. Ето защо, наличието на собствени батерии ЩЯЛО да намали значително разходите за електромобила.....

                              Да де, ама...

                              Ама - планът на Мъск е да се раздели с Панасоник... За целта Тесла "откри серия от свободни работни места за инженери, занимаващи се с разработване на батерии и оборудване за производство на батерии."

                              Да попитам /риторично/: защо чак сега?

                              Нещата цъфтят, продажбите хвърчат /все според графиките на едни... агитатори ТУК и, където и да е.../

                              .................................................. ...........................................

                              Дали това не е поредната изцепка на Мъск /пред акционерите/? Тоя ще драпа да си получи хонорарчето, но пък не е дорасъл какво НЕ СЕ ПРИКАЗВА пред публика /за съжаление!/...

                              Какво се получи от информацията горе?

                              А, нищо, де!

                              След всичко /горе/, накрая нещата пак отиват в девета глуха!

                              Абе, ще правим собствени батерии, АМА...


                              Създаването на собствени акумулаторни клетки отговаряЛО на амбициите на Мъск, който се стремЯЛ да направи Тесла "вертикално интегрирана", а това означаваЛО, че самата компания трябва да разработва, произвежда и продава всички елементи на електрическите автомобили - до собствения си софтуер.

                              Въпреки това, дори ако усилията на Tesla за развитие на батериите БИХА БИЛИ успешни, компанията е малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии, пише CNBC.

                              .................................................. ............................................

                              Ако е "малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии" / пише за Тесла CNBC/ - не е ясно, защо Тесла открива нови работни места, свързано с "изследванията" на компанията в тайната лаборатория на Skunkworks в завода Kato Road, във Fremont, Калифорния. Близо е до фабриката за автомобили Teslа - и толкова! Този човек /Мъск/ няма спиране при харченето на чужди пари... Това ще разберем още малко натам във времето.

                              Е, да: НЕ СТАВА с надути отчети в края на тримесечие, полугодие... Не става и с измислени графики! Може би Мъск би имал повече успехи, ако продължи с ракетите? Там конкуренцията вероятно не е голяма. /това е важно за хората, които могат да осмислят последното ми изречение/
                              Чувал си и знаеш, какво са болестите на растежа. Излишно драматизираш. Оставѝ акционерите на Тесла да си поплачат. Ще им мине.

                              Коментар


                              • И аз очаквах това:
                                ;
                                Най-после / и защо толкова късно?/: в началото на юни 2019, на годишното събрание на акционерите на Тесла - Мъск призна, че производството на автомобили е ОГРАНИЧЕНО от... батерията!!! Това означава ЕДНО: компанията не може да увеличи производството, докато не елиминира проблемът с батериите!

                                Тук агитаторите в полза на Тесла - ни убеждаваХА - как някои почнали да произвеждат батерии, амааа..., защо така ... "късно" /след Тесла/... ))

                                И сега какво?

                                Не е тайна, но има и проучвания, в които най-скъпият компонент на електрокара си е точно неговата батерия и акумулаторни клетки. Ето защо, наличието на собствени батерии ЩЯЛО да намали значително разходите за електромобила.....

                                Да де, ама...

                                Ама - планът на Мъск е да се раздели с Панасоник... За целта Тесла "откри серия от свободни работни места за инженери, занимаващи се с разработване на батерии и оборудване за производство на батерии."

                                Да попитам /риторично/: защо чак сега?

                                Нещата цъфтят, продажбите хвърчат /все според графиките на едни... агитатори ТУК и, където и да е.../

                                .................................................. ...........................................

                                Дали това не е поредната изцепка на Мъск /пред акционерите/? Тоя ще драпа да си получи хонорарчето, но пък не е дорасъл какво НЕ СЕ ПРИКАЗВА пред публика /за съжаление!/...

                                Какво се получи от информацията горе?

                                А, нищо, де!

                                След всичко /горе/, накрая нещата пак отиват в девета глуха!

                                Абе, ще правим собствени батерии, АМА...


                                Създаването на собствени акумулаторни клетки отговаряЛО на амбициите на Мъск, който се стремЯЛ да направи Тесла "вертикално интегрирана", а това означаваЛО, че самата компания трябва да разработва, произвежда и продава всички елементи на електрическите автомобили - до собствения си софтуер.

                                Въпреки това, дори ако усилията на Tesla за развитие на батериите БИХА БИЛИ успешни, компанията е малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии, пише CNBC.

                                .................................................. ............................................

                                Ако е "малко вероятно в близко бъдеще да прекъсне отношенията с Panasonic и други доставчици на батерии" / пише за Тесла CNBC/ - не е ясно, защо Тесла открива нови работни места, свързано с "изследванията" на компанията в тайната лаборатория на Skunkworks в завода Kato Road, във Fremont, Калифорния. Близо е до фабриката за автомобили Teslа - и толкова! Този човек /Мъск/ няма спиране при харченето на чужди пари... Това ще разберем още малко натам във времето.

                                Е, да: НЕ СТАВА с надути отчети в края на тримесечие, полугодие... Не става и с измислени графики! Може би Мъск би имал повече успехи, ако продължи с ракетите? Там конкуренцията вероятно не е голяма. /това е важно за хората, които могат да осмислят последното ми изречение/

                                Коментар

                                Working...
                                X