Не знам защо така реагират по въпроса за конструкцията за модула. Според мен идеята е просто да се оплюе ей така за упражнение по плюене. Мислех някой ще даде идея как да се реализира това нещо което е убийственно иновативно и е голям късмет да можеш да си говориш с автора, да не говорим че хора с мислене на инвеститори ще намерят начин да извлекат ПОЛЗА от подобно познанство образно казано. Явно комплексите за малоценност при българския ген си казват думата.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmikomikov, ти си представи как Тойота се отказва да продава на други континенти и в САЩ, а защо не да произвеждат и продават само на острова в Япония. Колко му е може да вземат такова решение като цъфнат налъмите на пролет. Имаше една статия - Колко голяма е Тойота ? Официално притежава една четвърт от акциите на Тесла, плюс това че са първи по производство в Света и няма нужда да се обзалагаме че ако излязат с официална информация че се замислят дали да си продадат акциите в Тесла - Големия бос на Тесла веднага ще се обади по телефона там с молба да не го правят. Досещаш ли се че ако падне цената на акциите на Тесла много, банките инвестирали пари в компанията ще започнат те пък да звънят на Големия бос. Как ще стане Тойота да не продават в САЩ и да се откажат от пазар, може би си представяш че някой ще им го издиктува и те ще кажат - слушам и изпълнявам ! На Тойота не им е толкова широко около врата обаче да могат да вземат такива решения ей така да си решат, те също имат заеми от банки и на тях ще почнат да им звънят ако паднат продажбите им.
- ако идеята ти е всеки да продава там където произвежда и износа да се ограничи добре, но няма как да стане защото означава големи компании да фалират по собственно желание. Дали ще го направят ? Дори под натиск няма да стане.
Обаче това са едни глупости и никой няма да тръгне да прави такива неща, защото взаимните зависимости възпират подобно мислене и тези глупости въобще не са за инвеститорски форум. Дори Тойота има интерес който е обратен на това акциите на Тесла да се сринат - защото притежават такива акции и със сигурност ги използват като обезпечение също. Разбирателството е обезпечено. Тази система работи и ако някой започне да се ЛИГАВИ, много бързо го поставя на мястото му.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Хайде, опитай да се концентрираш върху смисъла на казаното от мен, без да защитаваш сляпо твоята приятелка от Г.О.
Приятелката ти от Г.О. зададе въпрос, дали id.3 и id.4 се продават в Щатите.
Твоят отговор горе няма общо с подтемата и е вид неуважение към нея (приятелката ти от ГО)
Можеш да се концентрираш върху нагласите: голям автомобил - пикап - САЩ и Канада - традиции и начин на мислене..
Това може да ти даде друга насока: пикап - Ривиан - Тесла - по-малко id.3 u id.4 в Щатите.
Схващаш ли какво казвам?
Със сигурност и Фолксваген може да прави всичко. Дали има смисъл от експанзия и на кои континенти да са приоритетите, със сигурност има кой да решава във Фолксваген, но това не се решава в Г.О.Last edited by X_Y; 30.05.2021, 11:44.
Коментар
-
mikomikov, ти си представи как Тойота се отказва да продава на други континенти и в САЩ, а защо не да произвеждат и продават само на острова в Япония. Колко му е може да вземат такова решение като цъфнат налъмите на пролет. Имаше една статия - Колко голяма е Тойота ? Официално притежава една четвърт от акциите на Тесла, плюс това че са първи по производство в Света и няма нужда да се обзалагаме че ако излязат с официална информация че се замислят дали да си продадат акциите в Тесла - Големия бос на Тесла веднага ще се обади по телефона там с молба да не го правят. Досещаш ли се че ако падне цената на акциите на Тесла много, банките инвестирали пари в компанията ще започнат те пък да звънят на Големия бос. Как ще стане Тойота да не продават в САЩ и да се откажат от пазар, може би си представяш че някой ще им го издиктува и те ще кажат - слушам и изпълнявам ! На Тойота не им е толкова широко около врата обаче да могат да вземат такива решения ей така да си решат, те също имат заеми от банки и на тях ще почнат да им звънят ако паднат продажбите им.
- ако идеята ти е всеки да продава там където произвежда и износа да се ограничи добре, но няма как да стане защото означава големи компании да фалират по собственно желание. Дали ще го направят ? Дори под натиск няма да стане.
Обаче това са едни глупости и никой няма да тръгне да прави такива неща, защото взаимните зависимости възпират подобно мислене и тези глупости въобще не са за инвеститорски форум. Дори Тойота има интерес който е обратен на това акциите на Тесла да се сринат - защото притежават такива акции и със сигурност ги използват като обезпечение също. Разбирателството е обезпечено. Тази система работи и ако някой започне да се ЛИГАВИ, много бързо го поставя на мястото му.Last edited by supertrader; 30.05.2021, 11:34.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да xdx 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток вкючително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още нямаa, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.
Хайде, опитай да се концентрираш върху смисъла на казаното от мен, без да защитаваш сляпо твоята приятелка от Г.О.
Приятелката ти от Г.О. зададе въпрос, дали id.3 и id.4 се продават в Щатите.
Твоят отговор горе няма общо с подтемата и е вид неуважение към нея (приятелката ти от ГО)
Можеш да се концентрираш върху нагласите: голям автомобил - пикап - САЩ и Канада - традиции и начин на мислене..
Това може да ти даде друга насока: пикап - Ривиан - Тесла - по-малко id.3 u id.4 в Щатите.
Схващаш ли какво казвам?
Със сигурност и Фолксваген може да прави всичко. Дали има смисъл от експанзия и на кои континенти да са приоритетите, със сигурност има кой да решава във Фолксваген, но това не се решава в Г.О.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
И ето тук идва мястото на микромодула с общ електролит.
- ПЕЧЕЛИШ ДЪВКА.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да навлезе 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток включително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още няма, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
mikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да навлезе 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток включително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още няма, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Предложението ми - да се разходиш по света, не приемай като опит да ти налагам стандарт на живот. Не е лошо да го направиш за собствената си креативност и емоционална удовлетвореност.
Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).
Коментар
-
Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение
Нервен ли си?
Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Какво точно питаш?
Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение
А, дали се харчат и в Щатите?
Какво точно питаш?
Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеVolkswagen ID.4 е най-продаваният изцяло електрически автомобил в Европа
Силните продажби на ID.4 и ID.3 помагат на германския концерн да увеличи своя дял на европейския пазар на електромобили до 34% през април
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Не е по темата, но постинга стои неизтрит.
Коментар
Коментар