IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

    Мисля, че децата/внуците на червената номенклатура и сега са си номенклатура.
    То ест надали г-н Пирамид е такъв, щом развива дейност на ползу обществу или пък за себе си.
    Щото онея (виж повестта "Принцовете",напримерно, не помня автора), са си по рождение лапачи и управляващи и немат нужда от интелект или усилия за да имат добър живот.
    Tой сам си призна. Сам си каза че е дете на "тежка номенклатура". Не си го измислям.
    Не е за чудене че иска България да почервенее. Само в такава среда такива като него могат да се развиват.
    Но предполагам че не е мястото в тази тема.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Разкажете моля за какво почервеняване говорите? Да не би да си мечтаете за времето отпреди тройсетина години, когато баща ви беше висш номенклатурчик, а вие имахте много безгрижно детство?

      Мисля, че децата/внуците на червената номенклатура и сега са си номенклатура.
      То ест надали г-н Пирамид е такъв, щом развива дейност на ползу обществу или пък за себе си.
      Щото онея (виж повестта "Принцовете",напримерно, не помня автора), са си по рождение лапачи и управляващи и немат нужда от интелект или усилия за да имат добър живот.
      Last edited by R1a1; 30.10.2019, 18:31.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Пазни приказки -на пазара. Иначе, за водата...
        ...Доде има продажници на хранилка (виж в огледалото, макар физически, образът да не е реален) види се, няма. Решение е, публикувано е но, мекеретата, дето „много разбирате”, понеже, от гората не виждате дърветата, няма да го допуснете. Мрънкотите срещу този и онзи, че не бил мислел като вас а, да „извършат Промяната”, изпращате други мекерета. И после, що България се помайвала с почервеняването.
        - Щото, цялата сте я налазили, като листни въшки. „Измамник изобретател”?
        - АЙ СИКТИР, „експерт” мазен!

        ​​​​​​
        Разкажете моля за какво почервеняване говорите? Да не би да си мечтаете за времето отпреди тройсетина години, когато баща ви беше висш номенклатурчик, а вие имахте много безгрижно детство?

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

          То като гледам в тоя форум сал ти си измамник изобретател.Кво става ше караш ли топла вода от Козлодуй да топлиш София
          Ааа-ха-ха-ха-хаааа!

          ​​​​​​Всички вече знаят за него.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

            То като гледам в тоя форум сал ти си измамник изобретател.Кво става ше караш ли топла вода от Козлодуй да топлиш София
            Празни приказки -на пазара. Иначе, за водата...
            ...Доде има продажници на хранилка (виж в огледалото, макар физически, образът да не е реален) види се, няма. Решение е, публикувано е но, мекеретата, дето „много разбирате”, понеже, от гората не виждате дърветата, няма да го допуснете. Мрънкотите срещу този и онзи, че не бил мислел като вас а, да „извършат Промяната”, изпращате други мекерета. И после, що България се помайвала с почервеняването.
            - Щото, цялата сте я налазили, като листни въшки. „Измамник изобретател”?
            - АЙ СИКТИР, „експерт” мазен!

            ​​​​​​
            Last edited by Pyramid; 30.10.2019, 23:03.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Mercedes C - 4.90м / 1.85м
              M3 - 4.70м / 1.85м

              Tesla M3 е седан който се конкурира директно с БМВ 3, Мерцедес С, Ауди 4.
              Продажбите обаче са сравними с масовите марки заради голямото търсене и очеизвадните предимства на модела.
              А и за да няма недоразбрали:

              https://youtu.be/h8R7kZGvAUk

              Цената и поддръжката няма да я коментирам.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Купи си, тогава.
                То като гледам в тоя форум сал ти си измамник изобретател.Кво става ше караш ли топла вода от Козлодуй да топлиш София

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Не разбирам защо сравняваш електричката с мерцедеса- по големина е колкото форд фокус, май се води хетчбек- еднообемен, но не е комби. Разликата в цените няма да коментирам
                  Mercedes C - 4.90м / 1.85м
                  M3 - 4.70м / 1.85м

                  Tesla M3 е седан който се конкурира директно с БМВ 3, Мерцедес С, Ауди 4.
                  Продажбите обаче са сравними с масовите марки заради голямото търсене и очеизвадните предимства на модела.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Tesla M3 = 1740kg
                    Mercedes C = 1690kg

                    Има, няма 2-3%.
                    Ще се връщаме във 2 клас.
                    Не разбирам защо сравняваш електричката с мерцедеса- по големина е колкото форд фокус, май се води хетчбек- еднообемен, но не е комби. Разликата в цените няма да коментирам

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                      Теслата е кола за лузъри
                      Купи си, тогава.

                      Коментар


                      • Теслата е кола за лузъри

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                          Теслата е с около 40% по-тежка от аналогичен автомобил с ДВГ заради батерията си. В резултат на това зада се ускори по сходен начин трябва по- голямо сцепление с пътната настилка. Това води до по-интензивно износване на гумите. Другата скрита "екстра" е че по същата причина и двигателя трябва да е много по-мощен от този на аналогичния ДВГ. Само че това с мощноста на двигателя обикновено кефи мераклиите. А всъщност е опит да се прикрие недостатък на конструкцията.
                          Tesla M3 = 1740kg
                          Mercedes C = 1690kg

                          Има, няма 2-3%.
                          Ще се връщаме във 2 клас.

                          Коментар


                          • Пичове, повечето статии на тема Тесла се правят цел генериране на кликове. Дадените доводи в тази статия са меко казано „несъстоятелно забавни“ и разбира се дават храна на публиката

                            Проблеми с автопилота – статистически карането с автопилот на тесла води до 8 пъти по-малка вероятност от инцидент. Когато видим инцидент обаче, той се раздухва защото публиката е много поляризирана на тема Тесла и следват кликове (реклама) за сайтовете.

                            Невъзможно е да се поправи сам – да днешно време не познавам нито един човек да си бърника сам бмвто.

                            Остатъчна стойност – това е проблем на всички скъпи автомобили. Ако си направите труда да сравните Тесла с Мерцедес, БМВ или Ауди ще се окаже че Тесла S се обезценяват най-малко. За Модел 3 няма да говоря защото са много нови и почти няма предлагане 2ра ръка.

                            Висока цена – цената е сравнима със сходни модели от германските производители. Експлоатацията обаче е почти нулева и на практика колата е сравнима със средния клас Тойоти, Пасати и пр.

                            Софтуер – Това няма какво да го коментирам. Единствения автомобил в света който става по-добър от деня в който е купен, точно заради софтуерните подобрения. Скорост, сигурност, мощност, …

                            Слаба надежност – това е по-скоро валидно за първите модели от 2012-2013. Всички корекции и ремонти са за сметка на производителя, обаче. Това е и една от причините собствениците на Тесла да са най-доволните собственици на автомобили, значително изпреварващи тези на Порше.

                            Странен процес на купуване – смях Това е най-добрия и прозрачен процес за покупка. За 5 мин в сайта си конфигурираш колата, след което ти я доставят до врата (в САЩ), а в Европа до центровете на Тесла.

                            Зарядни станции – това е най-голямото предимство на Тесла. Където се продава марката зарядните станции са навсякъде. Проблеми имат собствениците на други EV марки, заради оскъдните станции, но не и тези на Тесла.

                            Спирачките – това е един от големите плюсове. Точно заради регенеративното спиране спирачките може и никога да не се сменят (при нормално шофиране)

                            Трудно шофиране на хлъзгава настилка – Смях Теслите са може би с най-добрата стабилизираща система.

                            Студени температури – пробега наистина спада. Факт е обаче че точно в Норвегия са най-много купувачите на Тесли. Това само по себе си трябва да Ви говори дали е проблем от потребителска гледна точка или НЕ.

                            Износване на гумите – ДА, ако се кара на газ-спирачки. Кефа цена няма

                            Ограничено ползване и липса на зарядни станции – това може и да е било валидно преди 5-7 години.

                            Зареждането отнема време – колкото да се изпи…ш и да се нахраниш в ресторанта след като си изминал 300-400 км

                            Сложни за ползване – леле, мале. Пускаш на навигацията за къде си тръгнал и софтуера ти изчислява всички възможни маршрути (със зарядните станции). АКо смартфона Ви е труден за работа значи и теслата не е за вас

                            Не са екологично чисти – това е една от най-често използваните глупости. В зависимост от размера на батерията едно EV (Тесла включително) компенсира емисиите необходими за производство на батерията от няколко месеца до 2,5 години (при 100кв батерия). АКо приемем че живота на автомобила е 20 години, то имаме средно 19-20 години нулеви емисии!

                            Консумация на енергия при висока скорост – важи за всички автомобили.

                            Всеки вярва в каквото си поиска. Въпросът е какви са фактите. Умните не вярват на медиини фишеци.

                            Със здраве
                            Last edited by ED; 29.10.2019, 13:46.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                              Определено не съм фен на Мъск, но съм признавал сам пред себе си, че отношението ми е твърде субективно и вероятно леко нечестно. Всъщност, при емоцията няма честно и нечестно.
                              Статията разглежда в преобладаващата част от изброените 20 случаи някакви "слабости", които са принципно присъщи на всички ел.коли, но всичко се пришива на гърба на Тесла. Некоректно е.
                              Нечестиво, направо нечестиво, хер Начев!

                              Поне според тукашните хералди на ел-колите

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                Теслата е с около 40% по-тежка от аналогичен автомобил с ДВГ заради батерията си.
                                Благодаря, ей за тази данна съм питал интересуващите се тук от темата.
                                Не беше показана такава, само имаше съображения, че да, батерията е тежка, но пък не, щото ел-двигателят е по-лек.

                                Сигурно ли е това с 40-те %?

                                Коментар

                                Working...
                                X