IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Благодаря Ви, X_Y !

    Коментар


    • Днес, си поиграх с един стар оловен акумулатор. При автомобилните стартерни, поне от известната система с разделен електролит на клетките, токът де факто, тече през дебел слой от пресовани оловен диоксид и гъбесто олово - и двата материала, с достатъчно високо вътрешно съпротивление и плътност, което, ги прави излишно тежки и лошо свързани с тънката оловна мрежичка на клетките. Накратко, ЗАЛОЖЕНИ СА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ за това, батериите да са НЕтрайни. При изпълнение "с общ електролит" (все повече сигнали сочат за това, че е възможно И такова с много листи в паралел, в състава на една клетка) и с плътна ОСНОВА на плочите, следват:
      Понижаване на вътр.съпротивление И УВЕЛИЧАВАНЕ НА ТРАЙНОСТТА, Т.К. ТОГАВА, ДОРИ И НЕЩО ДА СЕ ОТСЛОИ, ТО ПАК НЯМА ОСОБЕНО КЪДЕ ДА ПАДА, ТРУДНО БИ ОКЪСИЛО КЛЕТКА, А, И СЕЧЕНИЕТО ЗА ПЪТ НА ТОКА Е МАКСИМАЛНО, И ДЪЛЖИНАТА НА ПЪТЯ НА ТОКА - МИНИМАЛНА.
      Сега, аз разбирам, че Матеев ще възрази но, дали е обмислил и проверил вариантите, които аз тези дни, или пак, ще сипва "възражения по принцип"? Едно време, така са "възразявали" за полета на по-тежки от въздуха тела, твърдели са, че Земята е плоска, отричали са микробите, молекулите, атомите, елементарните частици...
      Та,

      С ТОВА, сме съгласни всички.
      Last edited by X_Y; 31.05.2021, 17:10.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Къде това, в гаража ли?
        Не. На световните пазари.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Къде това, в гаража ли?
          Не. На световните пазари.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Още нещо:
            Печатарско оборудване.
            Пресово оборудване.
            Системи за масово тестване на батериите (за микроелементите).
            И свиване доставките на машини, щамповащи металните корпуси. Просто е: заменят ги шлаухите.
            Нови BMS - системи.
            Къде това, в гаража ли?
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Още нещо:
              Печатарско оборудване.
              Пресово оборудване.
              Системи за масово тестване на батериите (за микроелементите).
              И свиване доставките на машини, щамповащи металните корпуси. Просто е: заменят ги шлаухите.
              Нови BMS - системи.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
                1
                Pyramid
                преди 2 месеца

                "Volkswagen планира да изгради шест завода за батерии за електромобили в Европа"...и, най-вероятно, ще произвежда батерии с българската концепция на микромодулна конструкция. Вътрешна информация.
                ОЩЕ КОМЕНТАРИ

                Каква нагла фейкнюз под статията за 6-те завода на Фолксваген
                Що? Много си е адекватна. Не съм виновен, ако не си учил.

                Коментар


                • 1
                  Pyramid
                  преди 2 месеца

                  "Volkswagen планира да изгради шест завода за батерии за електромобили в Европа"...и, най-вероятно, ще произвежда батерии с българската концепция на микромодулна конструкция. Вътрешна информация.
                  ОЩЕ КОМЕНТАРИ

                  Каква нагла фейкнюз под статията за 6-те завода на Фолксваген
                  Last edited by X_Y; 30.05.2021, 18:38.

                  Коментар


                  • По темата: Очаквам засилени търсене и предлагане на термосвиваеми шлаухи. За микромодулни батерии. Средно, около 70-80 метра на батерия.

                    Коментар


                    • Останалите мнения ще намерите тук:
                      Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни? - Форум Инвестор.БГ (investor.bg)
                      रादोस्त

                      Коментар


                      • Италианците са започнали изграждане на път до Милано, който ще зарежда безжично, това ще е част от бъдещето и ще направи функционални както електричките с малък пробег, така и ел.камионите.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Не знам защо така реагират по въпроса за конструкцията за модула. Според мен идеята е просто да се оплюе ей така за упражнение по плюене. Мислех някой ще даде идея как да се реализира това нещо което е убийственно иновативно и е голям късмет да можеш да си говориш с автора, да не говорим че хора с мислене на инвеститори ще намерят начин да извлекат ПОЛЗА от подобно познанство образно казано. Явно комплексите за малоценност при българския ген си казват думата.
                          Първо, конструкция няма никаква. Второ, не плюеме а се подиграваме. Това е следствие на всички "постижения" на колегата ти досега, и няма причина това да се промени към по-добро.
                          Трето, отношението на колегата ти към останалите тук никак не предполага някой да му помага. Когато плюеш всички които не споделят гениалността ти, забравяш за всякаква помощ.
                          А и очевидно не е и нужна помощ - колко теми завъртя колегата ти за тръбичката, колко пъти написахме как се изчислява, но той така и не разбра за толкова години, и продължава да лъже тук.
                          Еми дет' се казва - квото повикало, таквоз се обадило.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Ето едно нещо, което може би за Матеев е интересно, понеже спомена че би правил водород с ток от соларни панели. Ако го интересува мога да му кажа как се произвежда такава мембрана, тя е за евтиния тип алкални електролизери и предимството и е че е армирана и твърда така че лесно да се поставя - залепя в сепараторите на клетките. Другия плюс е че при разлика в налягането в двете камери трудно се огъва така че да залепне към някой от електродите. Изпробвана е, има прототип както се казва и технология как да се прави.
                            Attached Files
                            Last edited by supertrader; 30.05.2021, 12:23.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Не знам защо така реагират по въпроса за конструкцията за модула. Според мен идеята е просто да се оплюе ей така за упражнение по плюене. Мислех някой ще даде идея как да се реализира това нещо което е убийственно иновативно и е голям късмет да можеш да си говориш с автора, да не говорим че хора с мислене на инвеститори ще намерят начин да извлекат ПОЛЗА от подобно познанство образно казано. Явно комплексите за малоценност при българския ген си казват думата.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                mikomikov, ти си представи как Тойота се отказва да продава на други континенти и в САЩ, а защо не да произвеждат и продават само на острова в Япония. Колко му е може да вземат такова решение като цъфнат налъмите на пролет. Имаше една статия - Колко голяма е Тойота ? Официално притежава една четвърт от акциите на Тесла, плюс това че са първи по производство в Света и няма нужда да се обзалагаме че ако излязат с официална информация че се замислят дали да си продадат акциите в Тесла - Големия бос на Тесла веднага ще се обади по телефона там с молба да не го правят. Досещаш ли се че ако падне цената на акциите на Тесла много, банките инвестирали пари в компанията ще започнат те пък да звънят на Големия бос. Как ще стане Тойота да не продават в САЩ и да се откажат от пазар, може би си представяш че някой ще им го издиктува и те ще кажат - слушам и изпълнявам ! На Тойота не им е толкова широко около врата обаче да могат да вземат такива решения ей така да си решат, те също имат заеми от банки и на тях ще почнат да им звънят ако паднат продажбите им.
                                - ако идеята ти е всеки да продава там където произвежда и износа да се ограничи добре, но няма как да стане защото означава големи компании да фалират по собственно желание. Дали ще го направят ? Дори под натиск няма да стане.
                                Обаче това са едни глупости и никой няма да тръгне да прави такива неща, защото взаимните зависимости възпират подобно мислене и тези глупости въобще не са за инвеститорски форум. Дори Тойота има интерес който е обратен на това акциите на Тесла да се сринат - защото притежават такива акции и със сигурност ги използват като обезпечение също. Разбирателството е обезпечено. Тази система работи и ако някой започне да се ЛИГАВИ, много бързо го поставя на мястото му.
                                Аплодисменти! Харесах. И има защо.

                                Коментар

                                Working...
                                X