Благодаря Ви, X_Y !
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Днес, си поиграх с един стар оловен акумулатор. При автомобилните стартерни, поне от известната система с разделен електролит на клетките, токът де факто, тече през дебел слой от пресовани оловен диоксид и гъбесто олово - и двата материала, с достатъчно високо вътрешно съпротивление и плътност, което, ги прави излишно тежки и лошо свързани с тънката оловна мрежичка на клетките. Накратко, ЗАЛОЖЕНИ СА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ за това, батериите да са НЕтрайни. При изпълнение "с общ електролит" (все повече сигнали сочат за това, че е възможно И такова с много листи в паралел, в състава на една клетка) и с плътна ОСНОВА на плочите, следват:
Понижаване на вътр.съпротивление И УВЕЛИЧАВАНЕ НА ТРАЙНОСТТА, Т.К. ТОГАВА, ДОРИ И НЕЩО ДА СЕ ОТСЛОИ, ТО ПАК НЯМА ОСОБЕНО КЪДЕ ДА ПАДА, ТРУДНО БИ ОКЪСИЛО КЛЕТКА, А, И СЕЧЕНИЕТО ЗА ПЪТ НА ТОКА Е МАКСИМАЛНО, И ДЪЛЖИНАТА НА ПЪТЯ НА ТОКА - МИНИМАЛНА.
Сега, аз разбирам, че Матеев ще възрази но, дали е обмислил и проверил вариантите, които аз тези дни, или пак, ще сипва "възражения по принцип"? Едно време, така са "възразявали" за полета на по-тежки от въздуха тела, твърдели са, че Земята е плоска, отричали са микробите, молекулите, атомите, елементарните частици...
Та,
С ТОВА, сме съгласни всички.Last edited by X_Y; 31.05.2021, 17:10.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Къде това, в гаража ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Къде това, в гаража ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеОще нещо:
Печатарско оборудване.
Пресово оборудване.
Системи за масово тестване на батериите (за микроелементите).
И свиване доставките на машини, щамповащи металните корпуси. Просто е: заменят ги шлаухите.
Нови BMS - системи.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение1
Pyramid
преди 2 месеца
"Volkswagen планира да изгради шест завода за батерии за електромобили в Европа"...и, най-вероятно, ще произвежда батерии с българската концепция на микромодулна конструкция. Вътрешна информация.
ОЩЕ КОМЕНТАРИ
Каква нагла фейкнюз под статията за 6-те завода на Фолксваген
Коментар
-
1
Pyramid
преди 2 месеца
"Volkswagen планира да изгради шест завода за батерии за електромобили в Европа"...и, най-вероятно, ще произвежда батерии с българската концепция на микромодулна конструкция. Вътрешна информация.
ОЩЕ КОМЕНТАРИ
Каква нагла фейкнюз под статията за 6-те завода на ФолксвагенLast edited by X_Y; 30.05.2021, 18:38.
Коментар
-
Останалите мнения ще намерите тук:
Всичко е по темата !!!. За Успеха....и причините за него. Искате ли да сте успешни? - Форум Инвестор.БГ (investor.bg)रादोस्त
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе знам защо така реагират по въпроса за конструкцията за модула. Според мен идеята е просто да се оплюе ей така за упражнение по плюене. Мислех някой ще даде идея как да се реализира това нещо което е убийственно иновативно и е голям късмет да можеш да си говориш с автора, да не говорим че хора с мислене на инвеститори ще намерят начин да извлекат ПОЛЗА от подобно познанство образно казано. Явно комплексите за малоценност при българския ген си казват думата.
Трето, отношението на колегата ти към останалите тук никак не предполага някой да му помага. Когато плюеш всички които не споделят гениалността ти, забравяш за всякаква помощ.
А и очевидно не е и нужна помощ - колко теми завъртя колегата ти за тръбичката, колко пъти написахме как се изчислява, но той така и не разбра за толкова години, и продължава да лъже тук.
Еми дет' се казва - квото повикало, таквоз се обадило.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Ето едно нещо, което може би за Матеев е интересно, понеже спомена че би правил водород с ток от соларни панели. Ако го интересува мога да му кажа как се произвежда такава мембрана, тя е за евтиния тип алкални електролизери и предимството и е че е армирана и твърда така че лесно да се поставя - залепя в сепараторите на клетките. Другия плюс е че при разлика в налягането в двете камери трудно се огъва така че да залепне към някой от електродите. Изпробвана е, има прототип както се казва и технология как да се прави.Last edited by supertrader; 30.05.2021, 12:23.D.Y.F-091066
Коментар
-
Не знам защо така реагират по въпроса за конструкцията за модула. Според мен идеята е просто да се оплюе ей така за упражнение по плюене. Мислех някой ще даде идея как да се реализира това нещо което е убийственно иновативно и е голям късмет да можеш да си говориш с автора, да не говорим че хора с мислене на инвеститори ще намерят начин да извлекат ПОЛЗА от подобно познанство образно казано. Явно комплексите за малоценност при българския ген си казват думата.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmikomikov, ти си представи как Тойота се отказва да продава на други континенти и в САЩ, а защо не да произвеждат и продават само на острова в Япония. Колко му е може да вземат такова решение като цъфнат налъмите на пролет. Имаше една статия - Колко голяма е Тойота ? Официално притежава една четвърт от акциите на Тесла, плюс това че са първи по производство в Света и няма нужда да се обзалагаме че ако излязат с официална информация че се замислят дали да си продадат акциите в Тесла - Големия бос на Тесла веднага ще се обади по телефона там с молба да не го правят. Досещаш ли се че ако падне цената на акциите на Тесла много, банките инвестирали пари в компанията ще започнат те пък да звънят на Големия бос. Как ще стане Тойота да не продават в САЩ и да се откажат от пазар, може би си представяш че някой ще им го издиктува и те ще кажат - слушам и изпълнявам ! На Тойота не им е толкова широко около врата обаче да могат да вземат такива решения ей така да си решат, те също имат заеми от банки и на тях ще почнат да им звънят ако паднат продажбите им.
- ако идеята ти е всеки да продава там където произвежда и износа да се ограничи добре, но няма как да стане защото означава големи компании да фалират по собственно желание. Дали ще го направят ? Дори под натиск няма да стане.
Обаче това са едни глупости и никой няма да тръгне да прави такива неща, защото взаимните зависимости възпират подобно мислене и тези глупости въобще не са за инвеститорски форум. Дори Тойота има интерес който е обратен на това акциите на Тесла да се сринат - защото притежават такива акции и със сигурност ги използват като обезпечение също. Разбирателството е обезпечено. Тази система работи и ако някой започне да се ЛИГАВИ, много бързо го поставя на мястото му.
Коментар
Коментар