Pyramid - става въпрос за електрически Рено Канго с капацитет на батерията 33 киловатчаса и пробег с едно зареждане 270км. Ако зареждането е при цена на нощна тарифа наистина 1-2лв ще е пробег от 100км. Така излиза и варненския кмет съвсем честно го е казал т.е. не е лъжец или измамник, а тези електромобили имат изненадващо добър разход на ток, това означава че на Тесла харчат много и са лами което не е учудващо.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеПоздравления!
Вече си разбрал защо от оная тръбичка нищо няма да излезе.
ХвалА на таквизи „Хексперти.”
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение...
Не знам защо, неграмотните и откровените лъжци още вярват че, колкото по-нелепи ги дрънкат, толкова по-ще им вярват. Е, ами НЕ СТАВА.
...
Вече си разбрал защо от оная тръбичка нищо няма да излезе.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Че то с такива оферти се печелят поръчки.
Отделно, парите ги харчи не електричката, ами собственикът. Абе, шашкъни.Last edited by Pyramid; 20.08.2019, 17:11.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеДнес слушах интервю на кмета на Варна Бортников.
Общината купила трийсетина електрически коли. Каза, че разходът им е "1-2 лева на сто километра".
Това ми се струва нереално.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАко разхода на ток е 20киловатчаса за 100км пробег и се плащат по 23ст за киловатчас , 4.6лв ще струва тока за 100км пробег . Но реално ще е 5,5 лв. но 1-2 невъзможно, да не става въпрос за скутери ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеДнес слушах интервю на кмета на Варна Бортников.
Общината купила трийсетина електрически коли. Каза, че разходът им е "1-2 лева на сто километра".
Това ми се струва нереално.
ВСЯКА МАШИНА СИ ИМА АМОРТИЗАЦИЯ.
И този, дори пълноправен кмет да стане, пак не може да промени това. Лъже.Last edited by Pyramid; 19.08.2019, 22:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е след толкова много кандърми, толкова много реклама от безсмисления, ако беше дилър, щях да купя от теб.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е след толкова много кандърми, толкова много реклама от безсмисления, ако беше дилър, щях да купя от теб.
... И АКО ИМАШЕ РАЗБИРА СЕ НЕОБХОДИМИТЕ СРЕДСТВА...
.................................................. ........................................
"щях да купя", за да си по-убедителен, можеше да напишеш така: "бих бил доволен, ако можех да си го позволя, но..." /твоята няма да стане!/
/пропускът ТИ е явен и пак съм по темата/
.................................................. .......................................
Вие очевидно почвате да скучаете по това време на денонощието. Ние, в Европа - по това време вече се приготвяме за лягане. Епа - свиквайте, когато сте недоволен от другите - да се задоволявате сам /информационно/.
Коментар
-
Тема от преди доста години: "Електрическите автомобили - как започват да влияят на пазарите?"
.................................................. ......
Мнение - няколко години по-късно:
1. Електрическите автомобили влияят единствено на пазара, който включва най-близките до тях - плъг-ин /ите/. Плъгините са по-разпространени в Западна Европа, защото европейците имат много по-добра техническа подготовка от американците.
2. На пазара, свързан с разпространението на топлинните двигатели в различни транспортни средства - на практика електромобилите НЕ ВЛИЯЯТ.
От годината на пускането на темата - електромобилите + плъг-ин /ите/ - заедно - заемат не повече от 1 % от пазара, който е доминиран от топлинни двигатели, които представляват НАД 99 % от експлоатираните: двигатели с вътрешно горене, газови турбини, парни турбини.
.................................................. ............
Използвам включването ми, за да попълня знанията на хората тук с инфо, интересуващо ония, които защитават електромобила, заемащ второ място по продажби /реализиране на готовата продукция/ в световен мащаб - Тесла, която също влияе НЕЗНАЧИТЕЛНО НА ПАЗАРИТЕ на превозните средства: справка - виж т.1 и т.2 - горе.
Информацията е следната:
Илън Mъcĸ преди време взе peшeниeто си дa нaпycнe ОреnАІ зapaди cпop oтнocнo paзвитиeтo нa ĸoмпaниятa, ĸoятo paбoти в oблacттa нa изĸycтвeния интeлeĸт, пpeдaде Вlооmbеrg. Mилиapдepът cъoбщи в Тwіttеr, чe e peшил дa ce ĸoнцeнтpиpa въpxy "бoлeзнeнo oгpoмния бpoй инжeнepни и пpoизвoдcтвeни пpoблeми" в Теѕlа и ЅрасеХ. И дoпълвa, чe нe e взимaл aĸтивнo yчacтиe в paбoтaтa нa ОреnАІ oт пoвeчe oт гoдинa. Mъcĸ e cъocнoвaтeл нa ĸoмпaниятa, ĸoятo paбoти oт 2016 г. Πpeз фeвpyapи минaлaтa гoдинa тoй нaпycнa бopдa нa диpeĸтopитe. "Cъщo тaĸa Теѕlа ce cъcтeзaвaшe зa няĸoи oт cъщитe cлyжитeли, ĸaĸтo и ОреnАІ, a и нe бяx cъглaceн c няĸoи oт цeлитe нa eĸипa тaм", нaпиca oщe Mъcĸ.
ОреnАІ дeмoнcтpиpa coфтyep, ĸoйтo мoжe дa гeнepиpa aвтeнтичнo изглeждaщи фaлшиви нoвини блaгoдapeниe нa пpeдвapитeлнo пoдaдeнa инфopмaция.
.........................................
„
Съвременният свят е труден за разбиране САМО и ЕДИНСТВЕНО от хората, които не искат да го разберат.Last edited by безимeн; 19.08.2019, 00:22.
Коментар
-
безимeн фантазираш си, Тесла - Мъск при толкова много похарчени пари е инвесторал много в работещите за компанията. Няма как да не е инвестирал и технологията не е паднала от небето.Пред електрическите автомобили няма непреодолими технически проблеми към днешна дата за всеки от ппроблемите има ефективно лекарство, но Теслите не са последна дума на технологията защото са пазарен продукт който се продава а внвдряването на технологиите изисква време. Например да се заложи рециклиране на акумулаторите още при производството може но не е направено .Това е най големия риск пред ел колите и може да ги превърне в технология която не само че не се поощрява а се САНКЦИОНИРА.
D.Y.F-091066
Коментар
Коментар