IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    ... И от всички неща които си споменал, ти и хабер си нямаш,

    Мани, ама много настойчиво с трейдъра питаха кой българин произвежда батеррии за ел. коли и като им го дадох, млъкнаха
    Last edited by X_Y; 15.04.2021, 20:34.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Някои неща, разбира се, до днес, не са съществували. Как да "имат приложение"? С развитието на техниката, приложението само ще ги намери. Примери да искаш: Много отдавна, не е имало колело.. То нямало приложение. Измислили го, и днес е навсякъде. Нямало електрически лампи, електронни, нямало транзистори. Нямали приложение. Измислили ги...Днес, са навсякъде.
      Нямало парен двигател, двг нямало, нямали приложение. Днес, са навсякъде. Нямало компютри телевизия, радио. Нямали приложение. Днес, са навсякъде и т.н.
      Прочее, откога се ослушваме наш Матейко поне да предложи нещо, дето "няма приложение", а не някаква каска-глобус, която, приложението уж има, ама той не може да я направи.
      Очаквахме много повече, пък нА...
      ... И от всички неща които си споменал, ти и хабер си нямаш,

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Някои неща, разбира се, до днес, не са съществували. Как да "имат приложение"? С развитието на техниката, приложението само ще ги намери. Примери да искаш: Много отдавна, не е имало колело.. То нямало приложение. Измислили го, и днес е навсякъде. Нямало електрически лампи, електронни, нямало транзистори. Нямали приложение. Измислили ги...Днес, са навсякъде.
        Нямало парен двигател, двг нямало, нямали приложение. Днес, са навсякъде. Нямало компютри телевизия, радио. Нямали приложение. Днес, са навсякъде и т.н.
        Прочее, откога се ослушваме наш Матейко поне да предложи нещо, дето "няма приложение", а не някаква каска-глобус, която, приложението уж има, ама той не може да я направи.
        Очаквахме много повече, пък нА...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
          Вече стана напълно ясно - Pyramid и Supertrader са два различни ника на Pyramid. И двата пишат технически подробности, все едно и двамата стоят там в гаража. И при двамата има мания за величие - единия е велик "изобретател:, а другия е "велик" трейдер - Супер Трейдер. В интерес на истината единия пише с една идея по-грамотно, така че може и да са двама приятели.

          Тъпата им им оловна недомислица (пардон батерия) с тънки електроди и дупка в тях няма никакво приложение при електрическите автомобили, но и двамата спамят темата, вместо да си отворят нова тема за оловни акумулатори в електрокарите. Тя недомислицата и за тях не става, но можеш ли да убедиш един Наполеон от лудницата, че не се казва така?
          Нямах си работа веднъж, отворих БГ автомобилен акумулатор средна ръка, 55 Ah. Листите, от които, са клемите - по 0,5 мм дебелина, 160*100 мм, решетка. 3 л.електролит, 1,5кг корпус, 14,5 кг общо. Връзките, свързващи плочите -около 2 кг, с клемите заедно. По 1,3 кг/клетка, олово достатъчно, за 160 Ah. Ами то, само връзките да махнеш... Нямало връзка било. Глупости. Няма ти го мозъка, Jaba. Литий-йонни/полимерни са още по-леки, често електролитът им е дори сух... Наистина, мозъкът ти го няма. А, за Трейдърко, пак ти казвам, питай модерацията. Сигурно, им излизат IP-тата, те да ти кажат, на колко километри сме един от друг. Само че, ако не си забелязал, твоите идиотски обиди, обединяват атакуваните от теб. А още малко, и за едно физ.лице да ни обявиш.
          Last edited by Pyramid; 15.04.2021, 12:19.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Драги ми Наполеон - това не е тема за подводници .....
            Драги ми Jaba, а колко са дебели електродите на LiIon? A? Ами електолитът на Li-Ion? Айде стига глупости, показах ти само че, дори и тежкото олово, се справя. А това, че т.нар."таблетки" те нервят, не е мой проблем, н'е л' тей.
            Last edited by Pyramid; 15.04.2021, 05:57.

            Коментар


            • Нерви ли надушвам?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Ако си направи труда да се разходи до гаража няма да сгреши ! Идеята не е менте и има "случайно" прилика между нея и първата батерия на Волта. Може да изглежда лудо да се направи така батерия, но това е правилния начин и добрата здрава основа от която да се тръгне. Вярно е че изграждане на производство ще е предизвикателство, но после всеки който иска да се качи на лодката в която се правят батерии ще трябва да изкачи първо този баир което отнема време и средства. Първо такава батерия ще се окаже най непретенциозна спрямо редки елементи които се добавят за да се получи батерия с приличен живот а не менте за 2 години, после всяка електрохимия може да влезе в нея и дори тези които не са разработени. Няма да стане за 2 дена, на Тесла фабриките оборудването което е сега ще се амортизира докато стане мащабно. Става въпрос за скъпа развойна дейност от която резултатите трябва да се материализират защото ще струва пари, няма да падат от небето. На инженерите от Бош едва ли им е приятно че марката прави акумулатори 4 годишни ментета, но като е било заложено на суровини които намаляват като запаси..основата и да не се вижда е важна част в строителството са казали тези които "не разбират" от строителство.
                Ама той идва! Проблем засега е че няма билети за самолет заради коронавируса.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Споменавах, мисля,: Виждал съм отблизо клетка (2V) на бг подводница. Не съм я теглил но, на прима виста, беше около 5-8 ТОНА. Представете си, това чудо излиза от строя. Колко време, какви разходи и какви сили се искат за замяната му? Да започнем от там, че подводницата се извежда на док, реже се здравият корпус...
                  ...
                  А сега, вариант 2: дефектните модули, се вадят/спускат през товарен люк/торпеден апарат.
                  Толкова по "няма перспективи".
                  Драги ми Наполеон - това не е тема за подводници .....

                  Коментар


                  • Вече стана напълно ясно - Pyramid и Supertrader са два различни ника на Pyramid. И двата пишат технически подробности, все едно и двамата стоят там в гаража. И при двамата има мания за величие - единия е велик "изобретател:, а другия е "велик" трейдер - Супер Трейдер. В интерес на истината единия пише с една идея по-грамотно, така че може и да са двама приятели.

                    Тъпата им им оловна недомислица (пардон батерия) с тънки електроди и дупка в тях няма никакво приложение при електрическите автомобили, но и двамата спамят темата, вместо да си отворят нова тема за оловни акумулатори в електрокарите. Тя недомислицата и за тях не става, но можеш ли да убедиш един Наполеон от лудницата, че не се казва така?

                    Коментар


                    • Ако си направи труда да се разходи до гаража няма да сгреши ! Идеята не е менте и има "случайно" прилика между нея и първата батерия на Волта. Може да изглежда лудо да се направи така батерия, но това е правилния начин и добрата здрава основа от която да се тръгне. Вярно е че изграждане на производство ще е предизвикателство, но после всеки който иска да се качи на лодката в която се правят батерии ще трябва да изкачи първо този баир което отнема време и средства. Първо такава батерия ще се окаже най непретенциозна спрямо редки елементи които се добавят за да се получи батерия с приличен живот а не менте за 2 години, после всяка електрохимия може да влезе в нея и дори тези които не са разработени. Няма да стане за 2 дена, на Тесла фабриките оборудването което е сега ще се амортизира докато стане мащабно. Става въпрос за скъпа развойна дейност от която резултатите трябва да се материализират защото ще струва пари, няма да падат от небето. На инженерите от Бош едва ли им е приятно че марката прави акумулатори 4 годишни ментета, но като е било заложено на суровини които намаляват като запаси..основата и да не се вижда е важна част в строителството са казали тези които "не разбират" от строителство.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

                        Не се заяждай излишно, искаше данни за производителя, дадох ти. Дерзай.
                        Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩ
                        Е в САЩ нали писа на Мъск, сега он ше идва в гаража

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • 13ADROL, ти как разбра че той иска да прави батерии, каза ли ти го някой или ти си го мислиш. Защото той не споменава за батерии с марка " Тодор", понеже сигурно знае че бранда продава и да правиш бранд често няма смисъл. Това нещо е много сериозно, не е както си го мислите и от него биха спечелили всички, дори тези които си спинкат и нищо не подозират и никога няма да разберат че някъде се е дискутирало. Да подлагаш крак и да си пъхаш носа в нещо от което не разбираш не е работа за повишители на имотите, то по скоро е за понижителите това нещо. Коригирай се и не вземай грешна страна.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Pyramid, да се направят компактни модули има желязна логика, а в рециклирането е бъдещето на батериите. Не съм сигурен, но сериозно се съмнявам че за оловните батерии има проблем с добавката на антимон към оловото. Станала е скъпа, не може да е някакъв сговор между производителите да предлагат акумулатори с толкова кратък живот причина за това пазарно явление. Купуваш си "Бош" с живот 4 години, при положение че могат да се направят акумулатори с живот 14 години и те в миналото са произнеждали такива и знаят как. Освен това е и в ущърб и съсипва бранда. Просто запасите са малки и хищнически са били съсипани, сега има проблем с цената и количеството запаси. Те дори не ги рециклираха сериозно преди години оловните акумулатори, трябва да мине време да се усетят, че бизнеса им ще секне.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?
                              Не се заяждай излишно, искаше данни за производителя, дадох ти. Дерзай.
                              Исках и да те науча как е батерия на английски за да пробиеш и на пазара в САЩ
                              Last edited by 13ADROL; 14.04.2021, 22:16.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

                                Батърис'ако ти е по-разбираемо
                                Що е то "батърис"? Български не знаеш ли?

                                Коментар

                                Working...
                                X