Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДани,
Нещата са малко по-сложни там. Не могат са избягнат омокрането с електролит над неговата повърхност.ТАМ е -да речем -половината от саморазряда им. Спасява номера ниското напрежение -докато протече това-онова, окапало се от стените и капака. Чак съвършена изолация може и да няма но, е прилична. Обаче, не им е точно общ електролитът. Епизодично, може нещо да плисне навън но, и относително бързо съхне.
Матеев, на няколко пъти ти напомням за тока и пот.разлика. Електролитът е течен (или ли дори, желиран) и няма същата диелектрична проницаемост, както металът (нея, можеш да я считаш практически безкрайна). Затова, в рамките на микрони метал, полето губи интензитет (напрегнатостта се стреми към нула), докато в течността (проводник от втори род, йонен, където концентрацията на токоносители и тяхната подвижност, са с порядъци по-ниски от тези в метала), полето (респективно, еквипотенциалните равнини) се простират много извън края на метала (имаме си отлично електростатично екраниране, фарадеевият кафез бледнее пред този, пък и Ламбда (дълж.на вълната на постоянния ток) е безкрайна. Ето защо, дупките вода пропускат, а поле-не, т.е. в тях, я няма основната причина за утечки в този проводник. Интензитетът на полето в иначе, проводящите канали, е нула и става онова, което те плаши.
Ще рече,
Спокойно, няма да те бия. Само ти гледах сеира.
БАТЕРИИТЕ НЕ МОГАТ ДА ФУНКЦИОНИРАТ С ОБЩ ЕЛЕКТРОЛИТ, което го твърдеше допреди 2 дена.
То не бяха дупки, то не бяха тънки електроди, то не бяха микрони водни слоеве при топлообменик - издънка след издънка, ПЛОД НА ТОТАЛНАТА ТИ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ. Добре че съм аз да те завръщам в правия път, иначе досега щеше да "откриеш" и вечен двигател.
Върви да си чешеш манията за величие в бг-мама, но тука повече не се пробвай, защото има компетентни хора, които падат под масата от смях при всяка една твоя издънка поради тоталното ти невежество.
Разбирам че истината боли, но следващия път преди да измислиш поредната простотия, направи си труда малко да попрочетеш това-онова, което ти липсва като познания.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение13ADROL, е затова ще ти паднат цените на имотите, защото не си знаеш интереса. В най обикновенните оловни акумулатори електролита е като общ, не са перфектно изолирани клетките и това не води до голям номинален ток на саморазряд. Това е истината, другото е някакви самозаблуждения на някакви хора които не искат да си размърдат мозъците да не им стане случайно нещо.
Нещата са малко по-сложни там. Не могат са избягнат омокрането с електролит над неговата повърхност.ТАМ е -да речем -половината от саморазряда им. Спасява номера ниското напрежение -докато протече това-онова, окапало се от стените и капака. Чак съвършена изолация може и да няма но, е прилична. Обаче, не им е точно общ електролитът. Епизодично, може нещо да плисне навън но, и относително бързо съхне.
Матеев, на няколко пъти ти напомням за тока и пот.разлика. Електролитът е течен (или ли дори, желиран) и няма същата диелектрична проницаемост, както металът (нея, можеш да я считаш практически безкрайна). Затова, в рамките на микрони метал, полето губи интензитет (напрегнатостта се стреми към нула), докато в течността (проводник от втори род, йонен, където концентрацията на токоносители и тяхната подвижност, са с порядъци по-ниски от тези в метала), полето (респективно, еквипотенциалните равнини) се простират много извън края на метала (имаме си отлично електростатично екраниране, фарадеевият кафез бледнее пред този, пък и Ламбда (дълж.на вълната на постоянния ток) е безкрайна. Ето защо, дупките вода пропускат, а поле-не, т.е. в тях, я няма основната причина за утечки в този проводник. Интензитетът на полето в иначе, проводящите канали, е нула и става онова, което те плаши.
Ще рече,
Спокойно, няма да те бия. Само ти гледах сеира.Last edited by Pyramid; 30.04.2021, 20:48.
Коментар
-
Pyramid, ако Тесла фалира при задаващото се електромобилно фиаско ще фалират и другите компании на Мъск и повече нови няма да отвори. Те и на Мадоф са му давали много пари, има и такива и то не малко спечелили от пирамидата..обаче накрая се радват че умрял нали така. Така че другото може да ти е вярно и за него да те изкарват луд, но за това как ще направи Мъск други компании като му фалира Теслата - НЕ Е ВЯРНО, забрави че ще стане така. Сега ако не си признаеш грешката ставаш като Матеев, той като котка която по гръб не пада.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
13ADROL, е затова ще ти паднат цените на имотите, защото не си знаеш интереса. В най обикновенните оловни акумулатори електролита е като общ, не са перфектно изолирани клетките и това не води до голям номинален ток на саморазряд. Това е истината, другото е някакви самозаблуждения на някакви хора които не искат да си размърдат мозъците да не им стане случайно нещо.D.Y.F-091066
Коментар
-
Иначе, разследването установи, че - важи за повечето химии - батериите са натоварени с ред излишности които, ги правят по-скъпи, по-тежки и по-трудно рециклируеми от минимално необходимото. Напр., споменахме корпуса: няколко десетки кг.никел на кола, без да създава капацитет, пречка за рециклажа, и т.н. Забавното е, как реакционерите се пънат, кое било "не можело" да става...докато, клекнат големите компании. И после, същите тези реакционери, се кротват. Що? Ами щото, Го Голям вече бил го правел. Значи, едни "имат допуск до хай-тека", а други не?
ЯДЕЦ. Никой не е абониран да е прав.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМатеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Замисъла го знаят всички. Някой да му даде триста хиляди лева да си раздава заплати известно време.
В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
- 1 like
Коментар
-
Матеев, много погрешно разсъждаваш, слоя който топлообменя е много тънък, хлабината е голяма и няма да се запуши никога или колкото се запушва самата тръба към гърловината - то е много рядко и трудна работа да се запуши. Общия електролит е по скоро да докаже, че ако се случи теч той няма да предизвика късо съединение. Отвора е необходим да кажем технологично.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ти не разбра ли какъв е "гениалният" замисъл?
Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.
Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.
Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.
Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.
Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.
Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.
В същото време няма смисъл да прави каквото и да било, защото тогава ще трябва да изхарчи и пари за материали, разни други неща... А така ще намалеят парите за заплати...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)
Батериите са с общ електролит, но имат дупка, през която електролита да изтече. Няма електролит - няма изравнителен ток - няма проблеми.
Същото беше и с двете тръбички на микрони разстояние помежду им. Такова малко разстояние веднага се запушва от мазнините в мръсната вода, и така тя не може да премине. Следователно няма вода - няма проблеми.
Същото беше и с батериите с тънки електроди, при които с магия на веществото му беше забранено да се прехвърля между електродите. Няма прехвърляне на вещество, няма ток, няма проблеми.
Същото беше и с топленето на София от Козлодуй, което се провали благодарение на глупаците в БАН.
Същото беше и със сондажите, които работеха само благодарение на вградения в тях хуйчец.
Същото беше и с фирмата с 300к загуби - тя се провали поради "икономическия гений" на собственика.Last edited by Mateev; 30.04.2021, 13:01.
Коментар
-
Опитвам се да си представя 3D напечатан автомобил. Т.е.купето. Доставят ти в сервиза ходовата част, за 2 дни, ти печатат отгоре ...почти буквално, каквото си поръчаш. Покараш 2-3 години, връщаш "старото" купе, поръчваш ново, и оак- фръц-фръц-фръц. До следващата смяна. А платформата -същата.
Изводът е във въпросителна форма:
-Да очакваме ли ръст в продажбите на габаритни 3D принтери и (всякакви) консумативи кум тях?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми обясни ти де, нали си завършил 4 виши (досега)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар