IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
    Дани, не разбрах, кого визираш под "той си каза".
    Антимонът е проблем в Pb акумулаторите с вертикални плочи. Къде пише, че само така може?
    После, зареждането. Ами бавно е. Въпросът е веднъж да се свикне с нова организация на времето.
    А убиването на Тесла...ще е "Такава, каквато я познаваме". Човекът си прибира парите, нали? Е, след това, ще започне нещо друго.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev

      Глупости на търкалета. Недей да вярваш на невеж шизофреник с болен мозък и тотален провал в живота си именно поради болния си мозък. Имам чувството, че те е хипнотизирал, защото като папагал повтаряш неговите некадърни бълнувания и смешки. Ако искаш да не се излагаш като него, просто прочети в интернет къде е истината за всеки един аспект от неговите бълнувания.

      Самият факт, че се е самоопределил като "изобретател", пък живота му е пълен провал, не ти ли говори нещо?

      Ами че те лудниците са пълни с такива като него, а в учебниците по психиятрия са описани всички негови сиптоми. Не са го затворили в лудницата само защото неговата лудост все още е тиха, но сам виждаш във форума какви ги плещи.
      Ти не обясни досега, как и накъде тече токът при липса на потенциална разлика. И не посмя да излезеш публично срещу прост електротехнически експеримент. Да докажеш, че такова животно нема. Понеже, те е страх за парите ти. Ама споко. Приема се и ставка 1:1.

      Коментар


      • Прочее, ето ти едно забавление: Вземи две жици, вържи към тях крушка. Жиците са аналог на електролита, крушката показва, кога тече ток. И ги свържи с двата края към единия полюс. И кажи после на всички, свети ли.
        Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 23:21.

        Коментар


        • Нямам идея защо разсъждава така, той по принцип си каза че не вярва в бъдещето на електромобилите. Аз пък мисля ако нещата се правят по същия начин както до сега - наистина електромобилите ще цъфнат като едно грозно недоразумение. За оловните акумулатори мисля ме разбра, просто изглежда има проблем с доставките на антимон, изцоцан е вече. Същата работа ще стане и с другите електрохимии, фастически това нахвърляне на електромобилите ще убие Тесла. Понеже всички го правят за да копират успеха и, но няма стандарти и технологията е недоработена сериозно, зареждането на сегашните батерии е прекалено бавно - трябват много зарядни станции, инфраструктура която за да се поддържа се правят разходи. Кой ще ги плаща при масовото електромобилизиране - потребителите разбира се.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Мисля че с микромодула ще се случи както обикновено.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Матеев, и в най популярните оловни стартерни батерии в момента клетките не са много добре изолирани по електролит, не се заяждам въобще а информативно го казвам. Това нещо го знам от човек, който ползва кутиите за друга цел и поначало разчиташе на добра изолация, после обаче се оказа че такава поначало няма. Правят си акумулотори в такива кутии и проблеми няма, залепянето на капака е такова че при тази конструкция много е трудно да се залепи така че клетките съвсем да не обущуват по електролит.
              Между другото и Бъфет и Бил Гейтс са се изказвали че бъдещето е комунистическо, защото технологиите се развиват и машините произвеждат толкова много, та няма смисъл да има хора които да се лишават от някакви основни материални блага. Та и те са комунисти се оказва, а са милиардери и визионери. Добре няма да е комунизъм, машините ще произвеждат някакви чупливи неща, ще се трупат планини от отпадъци и така се осигурява пазар и потребление. Вярваш ли че пък тази глупост може да продължи и трябва да се поддържа, не е ли по добре да се правят нещата нормално и според възможностите на технологиите, пък да се дават на повече хора да ги ползват.
              Last edited by supertrader; 29.04.2021, 19:54.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Значи, връщаме се към основите на електротехниката: Зз да протича ток между две точки, освен проводимост, между тях, трябва да има И ПОТЕНЦИАЛНА РАЗЛИКА.
                Това означава -неслучайно, поне десет пъти, питах онзи консул - че, като осигурим отсъствие на потенциална разлика, ток няма ВЪПРЕКИ проводимостта, КОЛКОТО И ВИСОКА, ДА Е ТЯ.
                Е, горното, се осъществява много лесно на ниво електроди и тяхната подредба, (нулиране на потенциалната разлика, заедно с намаляването на тази проводимост, ЕДНОВРЕМЕННО) което, вашият скромен слуга, е изяснил и което, дава на общия електролит безпроблемно техническо приложение.(Друг въпрос, дали в конкретния електромобил, ТОВА се или не се използва.) Ето кое, неосъзнал, Кокорко сама се опитва да отрича но, спира до обидите и "квалификациите", без да има квалификацията за това. Съответно, избягва непосредствена проверка щото, при нея, всичко лъсва и - ЧАО, РЕПУТАЦИЯ! Като го предизвиках, а той -вместо да ревизира понятията си и са си разшири мирогледа или да се опълчи в дуела, се скри, С ФАКТА НА ПОВЕДЕНИЕТО МУ доказах, какво е ФАКТИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ ПОД ШАПКАТА МУ и фактическото разминаване между понятието "компетентност" и количеството натрупани терабайти сведения.
                И така, микромодулните батерии при електромобилите, имат място и бъдеще, без значение, какво твърди "опозицията" им.
                Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 17:12.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Матеев какво общо имат политическите пристрастия на даден човек с неговата подготовка по даден предмет- не ви следя дискусията с пирамидата, но това че той е комунист не означава че при комунизма се отменя физичните закони нали
                  v-tin - изостанал си с модата в БГ. За Герберастите не важат НИКАКВИ ЗАКОНИ
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Матеев какво общо имат политическите пристрастия на даден човек с неговата подготовка по даден предмет- не ви следя дискусията с пирамидата, но това че той е комунист не означава че при комунизма се отменя физичните закони нали

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bvg Разгледай мнение

                      Ами прични има много една която се сещам е саморазряда, първа и дванайста плоча са свързани с тънък "проводник" от електролит. За да няма саморазряд потенциала във електролита трябва да е равен на потенциала в плочите. Между първа и дванайста е 12V а потенциала на електролита през този въбражаем проводник ще е 2V. При заряд ще имаме същия проблем, средните клетки, ще се зареждат по-бързо.
                      Абе той и Матеев ТОВА твърди. И ГО ТВЪРДИ УБЕДЕНО. И МИ Е ЯСНО, какво казва. Ала, има значение КОНСТРУКЦИЯТА. Съобразяваш се с простичките закони и - воалА, "неминуемата утечка" изчезва въпреки останалия път за електролит и газове. Аз защо го питам този "експерт" за съединените точки с висок потенциал и тока между тях, според теб? Така, НА ДЕЛО, показвам, колко пълно "знае и разбира" Матеев това, с което, има работа. Отговорът е тежък и страшен: НЕДОСТАТЪЧНО за фукарията, която носи.
                      Ако беше толкова убеден обаче, че е прав, едва ли би пропуснал страхотната възможност публично, да ме унижи за че и пари да ми вземе. Аз сам го предложих, и значи, съм готов за предизвикателството. Показвам му и остават доказателствата за жизнена концепция на микромодулните батерии.

                      Истината е тази: МАТЕЕВ МНОГОКРАТНО ЛЪЖЕ, ПУБЛИЧНО И В ПИСМЕНА ФОРМА. А СЕГА, СЕ ОШАШАВИ, ЩОТО ЕДНО Е ДА ГОВОРИШ И ДРУГО, ДА ЗАСТАНЕШ ПРЕД ВСИЧКИ, С ФИЗИЧЕСКИ МОДЕЛ.
                      Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 16:56.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                        Регистър БУЛСТАТ
                        ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ "СЪЮЗ НА КОМУНИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ"

                        Код по БУЛСТАТ: 121052663
                        Фирма, правна форма: ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ "СЪЮЗ НА КОМУНИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ" Политическа организация, юридическо лице, неправителствена организация, POLITICHESKA PARTIYA "SAYUZ NA KOMUNISTITE V BALGARIYA" POLITICHESKA ORGANIZATSIYA
                        Фирмено дело: 13675/1995
                        Решение: решение 0 от 1995 на Софийски градски съд, Регистър 10, Партида: 153, Том: 4, Стр: 68, на основание: Закон за политическите партии (ЗПП)
                        Документ на последно вписване: решение от 24.07.2013, промяна на обстоятелства
                        Адрес на седалище: Област София (столица), общ. Столична, с. Волуяк, п.код 1346, ул. ДРУЖБА № 43
                        Тел.: сл. 02/9985238
                        Статус: развиващ дейност

                        Управители:
                        Списък от 41 човека, сред които се мъдри и:
                        ТОДОР ВЛАДИМИРОВ НЕСТОРОВ, БЪЛГАРИЯ (BGR) , ЕГН: ХХХХХХХХХХ, член на колективен орган на управление, длъжност: член

                        Допълнителна информация:
                        Вид колективен орган - Политически съвет
                        Вид колективен орган - Централен съвет
                        Източници на финансиране - приходи от членски вноски 100%
                        Основен източник на финансиране - Приходи на неправителствени организации
                        Състояние - развиващ дейност
                        Форма на собственост - частна 100%
                        Форма на счетоводно записване - едностранно счетоводство
                        Институционален сектор - СЕКТОР НЕТЪРГОВСКИ ОРГАНИЗАЦИИ, ОБСЛУЖВАЩИ ДОМAКИНСТВАТА
                        Национална отраслова класификация НКИД 2003 - 9132, Дейности на политически организации

                        Данни от Националния осигурителен институт:
                        Тука има таблица с броя на социално и броя на здравно осигурените хора, месец по месец до месец Юни 2019 г. Средно от името на партията през годините са се осигурявали 2 или 3 човека, като в последната година е бил само 1 човек.

                        ПП: ЕГН-то аз го изтрих, но в действителност се мъдри в регистъра и може да го види всеки, който пожелае.
                        Иначе партията си е активна, функционира, и управителният съвет си е такъв, какъвто е вписан, в това число и с наш Тодор в него.
                        Дааа, комунист с 12лв. капитал, това обяснява всичко около неговата особа

                        Коментар



                        • Кoмпaниятa щe бъдe нaкaзaнa зaрaди нeпрaвилнo рeциклирaнe нa бaтeрии Публикувaнa: 29 Aприл, 2021


                          Прoблeмитe зa Tеslа в Гeрмaния прoдължaвaт дa бъдaт вce пoвeчe и кoмпaниятa e нa път дa пoлучи дocтa coлeнa глoбa oт мecтнитe влacти, cлeд кaтo oт Tеslа нe рeциклирaт бaтeриитe пo укaзaния oт Фeдeрaлнaтa aгeнция пo oкoлнa cрeдa нaчин. Пoрaди тaзи причинa aмeрикaнcкaтa кoмпaния e зaплaшeнa oт глoбa в рaзмeр нa 14.5 милиoнa дoлaрa. Oчaквaнo oт Tеslа нe ca cъглacни c рeшeниeтo и тo щe бъдe oбжaлвaнo, кoeтo eвeнтуaлнo мoжe дa дoвeдe дo пo-ниcкa глoбa зa aмeрикaнcкия прoизвoдитeл. Припoмнямe, чe тoвa нe e eдинcтвeния прoблeм нa мaркaтa в Гeрмaния, cлeд кaтo фaбрикaтa в Бeрлин нa прaктикa e гoтoвa, нo вce oщe нe e oтвoрилa врaти пoрaди рaзлични нecъoтвeтcтвия cъc зaкoнитe в Гeрмaния, пocлeдният oт кoйтo oткри прoблeм в тръбитe, кoитo ca изпoлзвaни зa кaнaлизaциятa. Тe нe ca пoдхoдящи зa oтпaдъчнитe вoди нa зaвoдa и пocтaвят в oпacнocт питeйнaтa вoдa в близocт дo зaвoдa.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Не виждам причина за ТОВА.
                            Ами прични има много една която се сещам е саморазряда, първа и дванайста плоча са свързани с тънък "проводник" от електролит. За да няма саморазряд потенциала във електролита трябва да е равен на потенциала в плочите. Между първа и дванайста е 12V а потенциала на електролита през този въбражаем проводник ще е 2V. При заряд ще имаме същия проблем, средните клетки, ще се зареждат по-бързо.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Ето, видя се, че не разбираш. Бог да ти е на помощ, синко.
                              Що на мен? Аз не правя микромодул, ти правиш.
                              А отсега да ти кажа знам какъв ще е резултата.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Ти си ...
                                Леле-леле, "товариш с два различни тока", ама кое, магарето ли каручката ли?
                                А това черното, напрао кърти мифки.
                                Ха-ха-хаааа!

                                Ето, видя се, че не разбираш. Бог да ти е на помощ, синко.
                                Last edited by RUBLA; 29.04.2021, 09:19.

                                Коментар

                                Working...
                                X