Първоначално изпратено от satz
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеМодел S свързан към 230v/32A се зарежда при около 34км/час. Ако в гаража има по-слаби бушони - пропорционално по-бавно. Не разбирам къде е драмата.Last edited by RUBLA; 20.10.2019, 22:40.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеНе са ти верни сметкитеама ще задълбаем в глупости.
Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Тоест слагаш бушон 60ампера и излизаш до сутринта, ами ако се наложи да заваряваш или да пуснеш една печка 2 киловата откъде запаси? По старите разпоредби от бай тошово време искаха презапасяване с коефициент 1,3 , тоест ако пуснеш всички консуматори и да имаш запас 30 процента. Ако имаш 60 ампера бушон и на него сложиш една тесла да се зарежда с 16кв /час пуснеш в гаража/ хипотетичният, защото го нямаш/ една духалка 2киловата за да се топлиш и заваряваш с електрожен, май няма да ти излязат сметките според нормалните книжки които се учат в българските училища по електротехника. Написах ти го на български 16000 вата заряден ток/ май че с толкова зарежда стенното зарядно/ разделено на 220 волта= 72,72 ампера- какво е ампер и как се мери те оставям да ми преподадеш урок ти на мен. Импотента вчера беше пуснал линк за зарядно
Аз гараж нямам- ти също, но ако се вярва на форума днешните демократични гаражи се проектират за крушка 60 вата и зарядно за акумулатор. Ако искаш да си зареждаш колцата ще трябва да платиш допълнително. На глупостите ти за трифазен ток - ами трябва да имаш такова зарядно, не знам може и да има, не съм чувал, но си трябва такава мрежа. Я ми дай адрес на личен гараж с трифазен ток в софия- например на центъра на софия предполагам че всички гаражи са с трифазна мрежа
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеНяма драма пускането на трифазен ток - обикновено блоковете са с три фази, като се разделят по апартаментите. Виж, ако всички гаражи ги напълнят с тесли - това ще е проблем - ше кляка трафопоста.
Иначе от линка на фараона е разбрах, че зарядното цоца 48А, пък ти ако искаш и 300А предпазител имай. Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, някой мизерни строители да спестят някой лев, подават за 6кВт - после да се хапят за г*з собствениците.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение... Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, ...
Ама ватин си иска 100ампера жица и тва е! Собствениците на тесли явно без елекрожен немоат
нЕма как дан праснеш една заварка или да свариш компотите, баш като зареждаш Теслата!
Last edited by satz; 20.10.2019, 21:00.
Коментар
-
Няма драма пускането на трифазен ток - обикновено блоковете са с три фази, като се разделят по апартаментите. Виж, ако всички гаражи ги напълнят с тесли - това ще е проблем - ше кляка трафопоста.
Иначе от линка на фараона е разбрах, че зарядното цоца 48А, пък ти ако искаш и 300А предпазител имай. Стандартната партида на ЧЕЗ е до 15квт, някой мизерни строители да спестят някой лев, подават за 6кВт - после да се хапят за г*з собствениците.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
почти 40% презапасяване ??
Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А
Аз гараж нямам- ти също, но ако се вярва на форума днешните демократични гаражи се проектират за крушка 60 вата и зарядно за акумулатор. Ако искаш да си зареждаш колцата ще трябва да платиш допълнително. На глупостите ти за трифазен ток - ами трябва да имаш такова зарядно, не знам може и да има, не съм чувал, но си трябва такава мрежа. Я ми дай адрес на личен гараж с трифазен ток в софия- например на центъра на софия предполагам че всички гаражи са с трифазна мрежа
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение..Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
Спешно консултирай Тесла със сметките си, защото они препоръчват бушон 60 а при непълно зареждане даже и 40А
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
При теб вате ефекта на дънинг-крюгер е много ясно изразен.
Но кажи вате, колко трябва да е дебел един проводникКАБЕЛ за да издържи100 ампера?
Но ето ти нещо за размисъл, (ако има с кво), там са и тези 100 ампера.
https://www.tesla.com/support/home-c...wall-connector
Щеше да бъде по добре ако беше дал инфо за това от какъв материал е произведен чарджъра, а не снимки да пускаш. Ама то какво да очакваш от човек който се кланя на памучна хартиика и вика- гял бурда
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
Но кажи вате, колко трябва да е дебел един проводникКАБЕЛ за да издържи100 ампера?
Но ето ти нещо за размисъл, (ако има с кво), там са и тези 100 ампера.
https://www.tesla.com/support/home-c...wall-connector
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар