IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Only Tesla Only SpaceX, Only Elon In our hearts !
    p.s.it',s sarcasm for all you dumb Elon worshipers...

    https://www.youtube.com/watch?v=nIUk...ature=youtu.be
    We have no money, therefor we shall have to think...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

      Ми да!

      Тука рекламаджиите на електричките все "забравят" от какво се произвежда тоя ток. Сигурно си мислят, че той, незнайно как, се пръква вътре в електричките и гордо слагат на тях надпис "Нула емисии".

      Населението съвсем изпростя.
      Е че то според немския софтуер и ДВГ имат нула емисии.Измамници от класа

      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
        Доставчикът ми на ток твърди че 70% идва от възобновяеми източници. Доколко е вярно не знам, но надали е и пълна лъжа. А и какво значение имат СО2 емисиите? Само тотални наивници и малки деца се връзват на тая глупост.
        Ха ха ха ебати доставчика да не ти доставя и опиати покрай тока.Чак такава смешка не бях чел

        Коментар


        • d333 тока може да се произвежда по много начини и без горене на гориво, изчислили са но как точно и по каква методика ? Това е несериозно, при производството на 20 киловатчаса ток не може да се отдели същото количество въглероден диоксид каквото отделя ДВГ на автомобил за изминаване на 100км пробег. Причината е че ДВГ е по неефективен от неефективна турбина дори, няма ДВГ с 36% ефективност.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
            А и какво значение имат СО2 емисиите? Само тотални наивници и малки деца се връзват на тая глупост.
            Аа, нидьей тъй!
            Колкото повече въглероден двуокис има в атмосферата, толкова повече растат растенията, доматите, планктонът, водораслите, от тях - рибите; тревата, дърветата, зърнените, от тях - животните. По времето на гигантските папрати и динозаврите е имало най-много цо-две в атмосферата, тя е била най-влажна и най-топла. Всичко живо е процъфтявало, грам пустиня е нямало.
            Last edited by grisow; 26.09.2019, 00:00.

            Коментар


            • Доставчикът ми на ток твърди че 70% идва от възобновяеми източници. Доколко е вярно не знам, но надали е и пълна лъжа. А и какво значение имат СО2 емисиите? Само тотални наивници и малки деца се връзват на тая глупост.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                Какво излиза... бензин, дизел, електричка... Все същия чеп...
                Ми да!

                Тука рекламаджиите на електричките все "забравят" от какво се произвежда тоя ток. Сигурно си мислят, че той, незнайно как, се пръква вътре в електричките и гордо слагат на тях надпис "Нула емисии".

                Населението съвсем изпростя.

                Коментар


                • Статия в инвестора от днес:
                  https://www.investor.bg/drugi/338/a/...emisii-289998/

                  Има интерсна карта също на Европа по страни. Какво виждаме... Производството на 1 kWh енергия генерира около 500 г CO2 ( за България и средно за Европа).

                  Един електромобил за да измине 100 km изисква около 16-20 kWh енергия. При зареждането има загуби в батерията и зарядното и реално за 100 km се изисква малко повече... да кажем 20-25 kWh. Така... 1 kWh както се казва в статията генерира 500 г. Значи за 20-25 kWh това прави (20-25) x 500 = 10000 - 12500 г = 10 - 12.5 кг CO2.

                  Един "нормален" автомобил двигател ползващ бензин/дизел, среден клас, малък мотор отделя около 100-130 г на 1 km. Т.е. за 100 km това прави 100 x (100-130) = 10000-13000 г = 10 - 13 кг CO2.

                  Какво излиза... бензин, дизел, електричка... Все същия чеп...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Bf109 Разгледай мнение
                    Тука преди време се пишеше за NIO, вчера излезе тримесечния отчет. Който иска да хвърли едно око, а който не му се чете само да види къде отиде цената на акцията.
                    Което само показва колко труден и капитало-изискващо е автомобило производството, както и чудесата които прави Тесла за да се наложи.

                    Коментар


                    • Тука преди време се пишеше за NIO, вчера излезе тримесечния отчет. Който иска да хвърли едно око, а който не му се чете само да види къде отиде цената на акцията.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        И пак не може да бие Тесла
                        Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
                        Гледам че Теслата е подобрила резулата на поршето с близо 20 секунди
                        Сега от порше трябватда избират - да "подобрят" характеристиките на електрическото порше като значително изпреварят бензиновата панамера (и значително по-скъпа) или да са след Тесла

                        И в двата случая забиват пирон в ковчега на ДВГ.

                        Коментар


                        • GAME OVER

                          Daimler, Abandons Internal Combustion Engine In Order To Focus More On Electric Cars.

                          Коментар


                          • Ей, ама говорите така, все едно е очевидно, че автономният електрически транспорт е по-изгоден енергийно от двг-транспорта.
                            Това не е доказано и даже още не е показано.

                            Коментар


                            • Като се имат предвид ниските разходи за обслужване и движение на електричките е инетерсно кой първи ще заеме тази ниша.

                              Amazon Orders 100k Rivian Vans as Part of Broad Environmental Campaign.

                              Бизнеса ще премине към екетрически превоз мноого по-бързо стига да има кой да произвежда що годе читави ванове и камиони

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                И пак не може да бие Тесла
                                Ама явно има достатъчно върли фенове на Порше готови да дадат повече пари за по-лоша кола.
                                Статус!

                                Пореше, Ауди, VW, Мерцедес, … влизайки в бизнеса с електрички просто ускоряват транзита. Вече има продукти и за най-върлите хейтъри на тесла, които за нищо на света няма да изберат тесла, а ще продължат да обясняват че компанията ще фалира всеки момент.
                                Качеството и цената нямат значение в случая, защото при растящ пазар хляб ще има за всички. Лъвския пай ще е в Тесла заради технологичното им предимство и достъпа до батерии.

                                Коментар

                                Working...
                                X