Първоначално изпратено от vikhunter
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от econo_miss Разгледай мнениеЗа първи път влизам в темата. Имали пост на някой който вече е карал (и не само, но и поддържал) електричка (пълна). Интересно ми е да съпоставим цифрите. И по-добре да не намъкваме скритите теми за екология.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеВозил съм се на тролейбус и на трамвай - добре е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от econo_miss Разгледай мнениеЗа първи път влизам в темата. Имали пост на някой който вече е карал (и не само, но и поддържал) електричка (пълна). Интересно ми е да съпоставим цифрите. И по-добре да не намъкваме скритите теми за екология.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеВозил съм се на тролейбус и на трамвай - добре е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Нищо му няма на сайта ти. Почти не лъжат,
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНедолюбвам източника, но фактите с доста по-интересни. Или какво стои зад продажбата на електрички в Норвегия.
https://www.rt.com/news/468342-norwa...ars-hypocrisy/
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles
Нищо му няма на сайта ти. Почти не лъжат, за разлика от BBC, Гардиън и подобна сволач.
Коментар
-
Мойто гледа, твойто мърда, 'начи...
По темата : Вчера мярнах из нета, Боко рекъл, че до 2030-та, едва ли не, щял да построи във всеки град зарядна станция за водород а, знайно е, водородът най-вървежен е за горивни клетки, респ., за електрички. Това би трябвало да значи, заявка за политическа власт на ГЕРБ още поне 11 години...А пазарите, в тяхна битност, вехнат...
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеНедолюбвам източника, но фактите с доста по-интересни. Или какво стои зад продажбата на електрички в Норвегия.
https://www.rt.com/news/468342-norwa...ars-hypocrisy/
By dropping VAT, CO2 tax and weight tax a Tesla imported for $70k becomes cheaper than an Audi that cost $35k when it crossed the Norwegian border. Add in the lowered road tax and free passage through toll roads, free places on ferries and free parking, as well as the difference in the fuel price, such cars are 75 percent cheaper to operate.
Norway is spending about $2 billion each year on the subsidies – as much as it expends on parental leave pay – and with the current uptake rate and existing rules the current figure will balloon into the tens of billions.
At least you are taking conventional cars off the road… Well, not really. Two-thirds of the EV buyers have another internal combustion engine car. Similarly two-thirds of households buying their only car, will still buy traditional engines.
Та в общия случай бедните субсидират богатите да си купят втора кола - електричка.
Коментар
Коментар