IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Абе пичове. Теслата пуснали нов ъпдейт с подобрения.
    Вече можеш да "викнеш" колата да дойде при теб:
    https://twitter.com/EforElectric/sta...826947072?s=09
    Last edited by ED; 09.10.2019, 14:54.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      „Попаднали” ли, Дани? Сами се вкарахме.
      „Попаднали”.
      - Да, бе.
      Ми с такива изобретатели неграмотни, така ще е.

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Разбираш ги тези неща. Личи си образованият човек.

        - Аааалилуйя!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Pyramid Китай стана с водеща икономика произвеждайки тези неща, т.е. от тях се печели вероятно добре. Всякакви сметки и коментари мисля че са излишни, защото е буквално обидно и особенно като погледнеш в каква ситуация сме попаднали.
          „Попаднали” ли, Дани? Сами се вкарахме.
          „Попаднали”.
          - Да, бе.

          Коментар


          • Pyramid Китай стана с водеща икономика произвеждайки тези неща, т.е. от тях се печели вероятно добре. Всякакви сметки и коментари мисля че са излишни, защото е буквално обидно и особенно като погледнеш в каква ситуация сме попаднали.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Но не е друг. Нещата не се получават "естествено", винаги е със скокове и бутане на особено откачени визионери.
              Е, то и тук, нали, е приятно големите Акули да са с, а не срещу теб...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
                Но не е друг. Нещата не се получават "естествено", винаги е със скокове и бутане на особено откачени визионери.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.
                  Разбираш ги тези неща. Личи си образованият човек.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    От време-навреме се появяват подобни глупости, които в повечето случаи са „спонсприрани“ от заинтересованите индустрии. В този случай човека си продава добавки за гориво и е нормално да е предубен.

                    Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.
                    Ако не беше Тесла, щеше друг да е. Нещата узряха и сега, въпросът е не „дали”, нито „кога” а, основно, „кой”.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Е, браво, точно тоя мошеник дето продава "вълшебни" добавки Дизел-Юнак и тем подобни ли изтипоса? И обиждаш, да не си му роднина?
                      Напоследък и тоя се усети и почна да тръби че бил "патентовал" някаква чудесия за дистанционно зареждане на ел. коли. Ама ти си вярвай, де.
                      От време-навреме се появяват подобни глупости, които в повечето случаи са „спонсприрани“ от заинтересованите индустрии. В този случай човека си продава добавки за гориво и е нормално да е предубен.

                      Много може да се направи за подобряване на източниците на електричество, както и на батериите, но все някой трябваше да повлече крак, за да се тръгне сериозно в тази посока. Ако не беше Тесла, още 10-20 години нищо нямаше да се промени. В момента почти всички авто-производители планират датата, от която СПИРАТ производството на ДВГ.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        v_tin - няма елементарна логика в това което говори този човек. Ако фактите бяха такива производителите на фотоволтаични панели или тези на батерии - акумулатори биха имали по голяма икономическа изгода до не "похарчат" този ток за производството им а да продадат него. Те обаче вероятно купуват ток и произвеждат тези неща след което ги продават с печалба и то доста добра.
                        В Китай, чувал съм, цената на ел.енергията била все още пъти под тази тук. НО.
                        Но, дори истина да казва Й.Мермерски, иде реч за първичното производство на силиция и то-не точно за ел.енергията в kWh/kg, а, за цената в долари по цени в ЕС/ Щатите.
                        Вторично преработване, ще има на 1/5 от първичните разходи като енергия и до 1/3 ос цялата себестойност (познайте, защо). Преди всичко, бих се запитал за интереса на говорещия и бих проверил внимателно числата. Нещо не е точно наред.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          https://www.youtube.com/watch?v=5we9...ature=youtu.be Светът е бизнес: Електромобилите замърсяват три пъти повече


                          Edi виж този какво говори- един панел и една литиева батерия няма да се изплатят никога- за производството им се ползувала повече енергия от колкото те ще направят/задържат през живота си
                          Е, браво, точно тоя мошеник дето продава "вълшебни" добавки Дизел-Юнак и тем подобни ли изтипоса? И обиждаш, да не си му роднина?
                          Напоследък и тоя се усети и почна да тръби че бил "патентовал" някаква чудесия за дистанционно зареждане на ел. коли. Ама ти си вярвай, де.

                          Коментар


                          • v_tin - няма елементарна логика в това което говори този човек. Ако фактите бяха такива производителите на фотоволтаични панели или тези на батерии - акумулатори биха имали по голяма икономическа изгода до не "похарчат" този ток за производството им а да продадат него. Те обаче вероятно купуват ток и произвеждат тези неща след което ги продават с печалба и то доста добра.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • https://www.youtube.com/watch?v=5we9...ature=youtu.be Светът е бизнес: Електромобилите замърсяват три пъти повече


                              Edi виж този какво говори- един панел и една литиева батерия няма да се изплатят никога- за производството им се ползувала повече енергия от колкото те ще направят/задържат през живота си
                              Last edited by v_tin; 07.10.2019, 14:49.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                80-90% от обявения рейндж при 120-130 км/ч. На градско е по-голям пробега заради регенерацията на енергия (ако има такава).
                                Градско е повече, защото няма толкова голямо челно съпротивление

                                Коментар

                                Working...
                                X