IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



    АЛОУУУ, в Норвегия ИМА 3 300 000 автомобили! ТРИ МИЛИОНА и ТРИСТА ХИЛЯДИ автомобили с двигатели с вътрешно горене!

    Схващаш ли, че тук хората разбират, че манипулираш всеки пост.

    .................................................. .................................................. ........

    В Норвегия САМО 26 000 са регистрираните плъг-ин и чисти електрички!

    ХАЙДЕ, кажи ни ЗАЩО електричките нямат проблеми: защото зимно време по улиците се търкалалят 3 000 000 автомобили с двигатели с вътрешно горене!
    АЛОУУУ, Схващаш ли, че тук хората разбират, че манипулираш всеки пост.

    Където и да е по света, автомобили с ДВГ се продават от повече от сто години. За теб може и да е изненада, но никой няма да си изхвърли колата за да си купи ев. В следващите двайс години обаче развитието на батерии и мрежата за зареждане ще са толкова развити, че
    ​​​​​​момента в който дойде време да я смени, ще я смени с ев.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

      Е, как си независима. Ти си в секта. Виж си последното изречение - "Ако и това не направим - Е нема за какво да съжаляваме човечеството, в тоз случай се казва ...."или добро или нищо"
      Не се притеснявай, не съм от грийн пийс, нема как хем да гледам числата, хем да съм у некоя секта (била тя и "Пирамиди, фараони") Даже талавизор не гледам...
      Как го измисли това, - не съм в никоя варненска секта, та интересно с какво ви облъчват местните "пастори". :"Яжте пийте и се веселете !?" ) Докато се сварят жабЕтата. Нема опасност - Да се хванем дружно за ръчички и да кажем че както е било пак така си продължава?, да заровим в пясъка главата и да си мислим че сме по-умни от папата? ...
      То имаше преди време и предложения от варненско - да формирали отделна държава,,, зарад мимолетия интерес естесввено, както знаем - интереса клатил феса...
      Last edited by precakanoto; 17.08.2019, 20:44.

      Коментар


      • Очевидно е че на колите с ДВГ им се пее последната песен. Не че няма да се използват в други области.
        Чета напоследък че доста компании и университети се занимават сериозно с батерии. От подобряване на ли-йон, нови солид стейт, та даже за желязо четох. Това означава че рано или късно отнякъде ще изскочи пиленцето, и тогава, от този момент нататък дните на ДВГ за колите ще са преброени.

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
          Няма кой знае какво за разбиране. Дадени са просто числа по години със случилите се важни събития. ЗА да може всеки да направи извод.
          И дори, според мен, почти нямаме някакви съществени разлики в разбиранията по същество. Държа да забележиш. че никъде не упоменавам думата "фотоволтаици". Скоро смятах за един приятел на какво може да разчита през зимата, ако монтира на покрив с наклон 18-20 градуса с почти западно изложение 5-6 панела с кпд 18%. Въпреки че сметките бяха приблизителни и с разни допускания по усреднено слънцегреене и т.н. - Не бяха задоволителни резултатите от гледна точка на това което ни се иска. Да- човечеството много се е "разпуснало" и ще трябва занапред, не само да търси иновации, но и да се "свие" и да бъде по-умерено и по-пестеливо към влиянието върху панетата, за да може да има по-:човешки" живот и за следващи поколения, а не "след мен и потоп". Мисля, че сме преминали вече границата, при която да може да възстановим природата, и единствено (все) още ни остава опцията.... разумно да се адаптираме към промените ... Ако и това не направим - Е нема за какво да съжаляваме човечеството, в тоз случай се казва ...."или добро или нищо"
          без препоръка
          Природата е висш разум....Човека е нейно творение и може да унищожо само себе си нищо друго

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Всичко с рейндж 300-500км е ОК. Зимата при ниски температури рейнджа се редуцира 10 - 20%. Пример е Норвегия. След като там 70% от новите коли са електрички трябва да ти е ясно дали има проблеми или не.
            Марки няма нужда да споменавам


            АЛОУУУ, в Норвегия ИМА 3 300 000 автомобили! ТРИ МИЛИОНА и ТРИСТА ХИЛЯДИ автомобили с двигатели с вътрешно горене!

            Схващаш ли, че тук хората разбират, че манипулираш всеки пост.

            .................................................. .................................................. ........

            В Норвегия САМО 26 000 са регистрираните плъг-ин и чисти електрички!

            ХАЙДЕ, кажи ни ЗАЩО електричките нямат проблеми: защото зимно време по улиците се търкалалят 3 000 000 автомобили с двигатели с вътрешно горене!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Защо ПРОПУСКАШ да кажеш, кои "стават" за зимни условия?

              Това не ти пасва, нали?

              "Стават" за зимни условия онези, които са с цени от 200 000 € и НАГОРЕ!

              И това зависи от батерията!

              Масов електромобил СТАВА само за градски условия и РЕШИТЕЛНО - НЕ СТАВА ЗА ЗИМНИ условия!

              Под въпрос е дали става и за летни условия, но - гарантирано става БЕЗ да се ползва климатик /климатроник/!


              .................................................. ..............

              Хайде, концентрирайте се върху горното: ЦЕНА - ГРАДСКИ УСЛОВИЯ - ЛИПСА НА КЛИМАТИК - В ЗИМНИ УСЛОВИЯ СТОИ В ГАРАЖА!
              Всичко с рейндж 300-500км е ОК. Зимата при ниски температури рейнджа се редуцира 10 - 20%. Пример е Норвегия. След като там 70% от новите коли са електрички трябва да ти е ясно дали има проблеми или не.
              Марки няма нужда да споменавам

              Коментар


              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                Страшно е балансирано. И за господ има и за Русия, а и холивудските чекии не са пренебрегнати

                Част от споровете се базират на съвсем основателен страх, че много от старите и дълбоки познания, в които сме инвестирали много вече просто не са релевантни. И на мен ми трябваше известно време да узрея, но го отдавам на факта че редовно гледам холивудски чекии. А и тоалетната ми не е на двора.
                Разбирам че те дразни Русия ама ще те помоля да си изкарваш яда срещу Путин и руснаците в темата политика.Какъв разговор да водя с теб след като от холивудските бичкии се образоваш.Няма смисъл.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Еволюция и в мисленето и в технологиите, а за това трябва време и повече вяра в нововъведенията.
                  ​​​​По принцип човек не трябва да бъде краен за нищо.

                  За ел колите, новите вече стават и за зимни условия но ако има инфраструктура (зарядни станции). В западна Европа вече не е проблем, но по нашите ширини трябват няколко години да ги стигнем. То е така и всичко останало де.

                  Защо ПРОПУСКАШ да кажеш, кои "стават" за зимни условия?

                  Това не ти пасва, нали?

                  "Стават" за зимни условия онези, които са с цени от 200 000 € и НАГОРЕ!

                  И това зависи от батерията!

                  Масов електромобил СТАВА само за градски условия и РЕШИТЕЛНО - НЕ СТАВА ЗА ЗИМНИ условия!

                  Под въпрос е дали става и за летни условия, но - гарантирано става БЕЗ да се ползва климатик /климатроник/!


                  .................................................. ..............

                  Хайде, концентрирайте се върху горното: ЦЕНА - ГРАДСКИ УСЛОВИЯ - ЛИПСА НА КЛИМАТИК - В ЗИМНИ УСЛОВИЯ СТОИ В ГАРАЖА!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение

                    Моята глава е независима.Мисли за своята и повече за наследниците си
                    Е, как си независима. Ти си в секта. Виж си последното изречение - "Ако и това не направим - Е нема за какво да съжаляваме човечеството, в тоз случай се казва ...."или добро или нищо"

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                      Ама как ви ги наливат в главичките тия дивотии. Мислите се за много умни и загрижени, а реално ви използват за радикализирана армия. Използват ви. Да го знаеш.
                      Моята глава е независима.Мисли за своята и повече за наследниците си
                      Last edited by precakanoto; 17.08.2019, 18:40.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
                        Няма кой знае какво за разбиране. Дадени са просто числа по години със случилите се важни събития. ЗА да може всеки да направи извод.
                        И дори, според мен, почти нямаме някакви съществени разлики в разбиранията по същество. Държа да забележиш. че никъде не упоменавам думата "фотоволтаици". Скоро смятах за един приятел на какво може да разчита през зимата, ако монтира на покрив с наклон 18-20 градуса с почти западно изложение 5-6 панела с кпд 18%. Въпреки че сметките бяха приблизителни и с разни допускания по усреднено слънцегреене и т.н. - Не бяха задоволителни резултатите от гледна точка на това което ни се иска. Да- човечеството много се е "разпуснало" и ще трябва занапред, не само да търси иновации, но и да се "свие" и да бъде по-умерено и по-пестеливо към влиянието върху панетата, за да може да има по-:човешки" живот и за следващи поколения, а не "след мен и потоп". Мисля, че сме преминали вече границата, при която да може да възстановим природата, и единствено (все) още ни остава опцията.... разумно да се адаптираме към промените ... Ако и това не направим - Е нема за какво да съжаляваме човечеството, в тоз случай се казва ...."или добро или нищо"
                        без препоръка
                        Ама как ви ги наливат в главичките тия дивотии. Мислите се за много умни и загрижени, а реално ви използват за радикализирана армия. Използват ви. Да го знаеш.

                        Коментар


                        • Не е случайно че Тесла изпреварва германците в най-силните им страни:

                          Tesla Model 3 Dual Motor AWD vs. Audi A4 Allroad Quattro

                          https://youtu.be/1n_iyYqm2rQ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                            Честно казано не те разбирам.Сегашното ниво на познание на човечеството е такова ТЕЦ и АЕЦ.Никой не е против фотоволтаиците и перките.Дори напротив но едно голяямо но има.Трябва разумно да се действа и да се приемат такива закони които не пречат както на развитието на сектора така и на сигурността на ЕЕС.През годината товарите са различни през зимата е възможно да работят повече фотоволтаици щото товара е по голям но не бива да превишават определена сума щото застрашават сигурността.Миналата седмица при едни облаци наблюдавах как мощността се измена от 40 МВ до 17МВ и то много бързо...Когато сумата е голяма се появава проблем.На ТЕЦ и АЕЦ не може толкова бързо да се изменя мощността нагоре надолу защото се получава люлеене на нивата в парогенераторите и има опастност котел да бъде загасен поради ниско или високо ниво.Всичко трябва да се прави внимателно и с разум.През пролетта е най гадно щото товара пада и ако има слънце фотоволтаиците трябва да се ограничават заради вецовете и опастностите с язовирите и наводненията.Управлението на режимите на ЕЕС е сложна и трудна задача у не е за глупаци и тролове дето джафкат срещу Русия....Един огромен баланс на интереси на производители и клиенти.И национална сигурност.И аз искам нови технологии но Господ ще реши кога и чрез кого да ги прати.Трябват нови фундаментални открития във физиката математиката може би химия биология знам ли...Не може да разхищаваме енергия и ако искаме чиста природа трябва да променим начина си на живот и да се откажем от някои навици....Само колко енергия ще спестим ако престанем да гледаме холивудски чекии и турски простотии както и чалгата....На тоя етап докато не дойде новото нещата са такива.Дали ни харесва е друг въпрос но толко са ни знанията...Земята е може би един голям електродвигател.Даки е възможно да черпим енергия от Космоса???Може би първо трябва да се научим да я ползваме разумно и тогава Бог ще ни покаже пътя.Много още мога да напиша.Ма няма смисъл после да споря с идиоти.Само на фотоволтаици няма да стане.
                            Няма кой знае какво за разбиране. Дадени са просто числа по години със случилите се важни събития. ЗА да може всеки да направи извод.
                            И дори, според мен, почти нямаме някакви съществени разлики в разбиранията по същество. Държа да забележиш. че никъде не упоменавам думата "фотоволтаици". Скоро смятах за един приятел на какво може да разчита през зимата, ако монтира на покрив с наклон 18-20 градуса с почти западно изложение 5-6 панела с кпд 18%. Въпреки че сметките бяха приблизителни и с разни допускания по усреднено слънцегреене и т.н. - Не бяха задоволителни резултатите от гледна точка на това което ни се иска. Да- човечеството много се е "разпуснало" и ще трябва занапред, не само да търси иновации, но и да се "свие" и да бъде по-умерено и по-пестеливо към влиянието върху панетата, за да може да има по-:човешки" живот и за следващи поколения, а не "след мен и потоп". Мисля, че сме преминали вече границата, при която да може да възстановим природата, и единствено (все) още ни остава опцията.... разумно да се адаптираме към промените ... Ако и това не направим - Е нема за какво да съжаляваме човечеството, в тоз случай се казва ...."или добро или нищо"
                            без препоръка
                            Last edited by precakanoto; 17.08.2019, 14:35.

                            Коментар


                            • [QUOTE=ED;n3495490]


                              Балъчко, кога най-накрая ще разбереш че държавите в Европа започват да прилагат все повече начини за насърчаване на транзита към електрически автомобили?!?!/QUOTE]

                              Aз лично ще се почувствам насърчен ако ми подарят един електромобил и електричесто достатъчно за 200000км, гумите и маслата по колата ще си ги платя сам

                              Мисля че такъв вид насърчение е достатъчно подходящо за всички

                              Коментар


                              • ED - понякога последните стават първи, още не са технология която да навлезе ел.колите и ограниченията не са от на липса на инфраструктура и вложени - изхарчени много пари. Не знам колко точно но голяма част от пакетите акумулатори които се монтират на ел.коли не са надеждни за съхранение на ток във времево отношение. По принцип единичната литиевойонна батерия може да се зареди и да държи заряд цяла година без същественна загуба, но се случва да си повиши вътрешното съпротивление и тогава тя е извън характиристиките си по отношение на максималния ток който може да отдава. Съответно при електромобилните пакети в които са навързани последователно голям брой единични батерии за да се получи необходимото захранващо напрежение този дефект се случва по често. Затова електромобилите са много удачни за таксита например, т.е. батерията след като се зареди се и разрежда същия ден и няма отклонения от характеристиките. Това е един от проблемите които ще пречат електромобилите да навлязат масово, първия всички го знаят и в момента това е цената. Друг проблем е рециклирането на литиевойонните батерии, окисите са токсични и старите батерии трябва да се рециклират защото планината от употребявани батерии която ще се създаде не е никак безобидна. Има и други проблеми в тази технология, със сигурност ще се намерят решения и ел.колите след примерно 10 години няма да са това което са днес но напредъка не очаквате да е много скоростен. В крайна сметка ел.колите с литиевойонна батерия също ще са временно явление както и петролните.
                                Last edited by supertrader; 17.08.2019, 11:40.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X