Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Е на този фон направо ще блеснеш след като ни запознаеш с показателите на твоя електромобил. Колко ефективна е рекупрацията му. Колко лева на 100km ти е разхода за колко врем ти си е изплатил благодарение на ефтиния ток и други такива.
Разбирасе не очаквам веднага да започнеш да ни осветляваш. Предполагам до към ранния следобяд ще си се възстановил от бурните среднощни дискусии,. чието съдържание уви невъзвратимо се е разтворило в небитието, заради тесногръдието на модератора.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Че ти една цифра не си написал. .
Разбирасе не очаквам веднага да започнеш да ни осветляваш. Предполагам до към ранния следобяд ще си се възстановил от бурните среднощни дискусии,. чието съдържание уви невъзвратимо се е разтворило в небитието, заради тесногръдието на модератора.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеНещо по тезата ми ли не ти харесва? Или не ти харесва че дискусиите в темата се покачиха на експертно ниво?и и конкретни впечатления.
Аз лично съм уверен, че въпреки новия курс в темата, ще успееш да се включиш по най-ефектен начин, споделяйки опита си с електромобила който караш. Надявам се, че ако не личен имаш поне служебен такъв. Също така ще съм много доволен ако и другите форумци които джиткат нагоре надоло с електромобили, ще споделят лични и конкретни впечатления, зада изведат темата от твърде абстрактния и характер.
Експертизата не стига до джуганя паркирал на стръмно за да може да запали.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Първо, човека каза "предполагам".
Обаче оттам тръгваш да изграждаш някаква теза в стил безсмисления. (Ако не си едно и също де,)
Аз лично съм уверен, че въпреки новия курс в темата, ще успееш да се включиш по най-ефектен начин, споделяйки опита си с електромобила който караш. Надявам се, че ако не личен имаш поне служебен такъв. Също така ще съм много доволен ако и другите форумци които джиткат нагоре надоло с електромобили, ще споделят лични и конкретни впечатления, зада изведат темата от твърде абстрактния и характер.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа не е нещо ново но чак пък древна техника не е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.
Коментар
-
Pyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеБаси колко много пишете
Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....
Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.
Да се закача и с тезата за суперкондензаторите: Дават страховит ток но...капацитетът им, в амперчасове, твърде скромен, с/у акумулаторите Но, може: Скромен акумулЯЦер, паралел -суперконд и, на старта-Р-Р-Р-РЯЗ! а, след това, колкото Бог дал. Суперкондът -само за стартови тоци.
...Което, предполагам, нейде се и прави вече, ама все пак.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеБаси колко много пишете
Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....
Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.
бе гледам и ти си поизтъркал клавиатурата...
То може и с няколко думи, но модератора е от чувствителните и ше ни банне...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар