IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
    Ей тези причини ми хванаха окото.

    И аз чух определени неща за пръв път, което вероятно дава някаква добавена стойност н а материала.
    Като лаик събирам и складирам информация за ел. колите в потребителски аспект. Искам да съм в час - накъде върви светът!

    Определено не съм фен на Мъск, но съм признавал сам пред себе си, че отношението ми е твърде субективно и вероятно леко нечестно. Всъщност, при емоцията няма честно и нечестно.
    Статията разглежда в преобладаващата част от изброените 20 случаи някакви "слабости", които са принципно присъщи на всички ел.коли, но всичко се пришива на гърба на Тесла. Некоректно е.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
      Няма резервна гума (хъ?) и гумите се износват много по-бързо (хъм...)
      Теслата е с около 40% по-тежка от аналогичен автомобил с ДВГ заради батерията си. В резултат на това зада се ускори по сходен начин трябва по- голямо сцепление с пътната настилка. Това води до по-интензивно износване на гумите. Другата скрита "екстра" е че по същата причина и двигателя трябва да е много по-мощен от този на аналогичния ДВГ. Само че това с мощноста на двигателя обикновено кефи мераклиите. А всъщност е опит да се прикрие недостатък на конструкцията.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
        Благодаря, хер Начев и сър Анди!
        Всичко е наред..
        Аутомедия е сайт на Инвестора. По тази причина не смея да ги одумвам, че са доста докачливи. Каквото и да кажа по-долу, да знаеш, хвалба ще бъде, че дори и малко подмазване
        Ако прилича на друго, случайно и неволно ще да е!

        На двете места по разбираеми причини се констатират някои сходни подходи. Визирам примерно - разделяне на материалите на няколко отделни части, до които се достига след ново презареждане. Когато става дума за един обемист материал, където има снимки и графики, разделянето му на 2,3,4 част е напълно понятно.
        В конкретния случай, обаче, двадесеткратно презареждане на страницата, че да прочета по 5-6 реда текст и да видя една снимка без особено информационно значение, това ми идва твърде много.
        Обаче, вече съм кликнал 20 пъти, а това може би е от голямо значение за някого, щото за мен във всеки случай не е.

        Самият сайт беше из основи изтърбушен (май това се случи през миналата година) и вероятно някому това е изглеждало като много креативно и полезно занятие. Е, хора има всякакви!
        Така и не успях да привикна и посещенията ми са по-скоро редки. На един друг сайт ми излизат линкове с няколко заглавия на нови, актуални статии и ходя да прегледам само ако там нещо нарочно ми е привлякло вниманието.

        Коментар


        • Ей тези причини ми хванаха окото.

          Не са екологично чисти
          Проблемът е, че за да произвеждат батериите за едно превозно средство на Tesla, фабриките замърсяват въздуха толкова, колкото конвенционален автомобил за осем години.

          Зареждането отнема много време

          Няма резервна гума (хъ?) и гумите се износват много по-бързо (хъм...)

          Не са надеждни при ниски температури

          Висока цена

          Невъзможно е да се поправи сам
          Дори при най-модерните автомобили някои дребни проблеми могат да бъдат отстранени в домашния гараж или дори на пътя. Дори ако сте най-квалифицираният механик на планетата, ако вашата Tesla се счупи, всичко, което можете да направите, е да се обадите за помощ и да гледате как колата ви потегля към сервиза, натоварена на платформа.

          Три-четири неспоменати ги обединявам в общата "Неразвита инфраструктура за електромобили".

          Коментар


          • Благодаря, хер Начев и сър Анди!
            Всичко е наред.

            Проблемът е бил в задклавиатурното ми устройство, защото търсеше активната зона в дясната част на снимката, предполагайки, че това е първата снимка. А тя била последната и е активна само в лявата половина.

            Сега ще се нахвърля върху причините, че вече бях решил да купя една тесла от самия Мъск...
            Last edited by R1a1; 29.10.2019, 11:29.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
              Хер Начев, здравей!

              Само за информация относно препратката ти: при мен излиза първата страница с първата причина, но не можах да намеря начин как да продължа към следващите 19.

              Не е оплакване – най-вероятно "проблемът е в моя телевизор".
              Здрасти, бате!
              Всяка от "причините" е онагледена със снимка.
              В средата от дясната страна на снимката има една стрелкичка, която следва да се чете "Кликни тук, че да продължиш към следващата причина".
              Новият текст се зарежда заедно с новата снимка.

              Коментар


              • Кликни на стрелките в лявата или дясната страни на снимките.

                Коментар


                • Хер Начев, здравей!

                  Само за информация относно препратката ти: при мен излиза първата страница с първата причина, но не можах да намеря начин как да продължа към следващите 19.

                  Не е оплакване – най-вероятно "проблемът е в моя телевизор".

                  Коментар


                  • 20 причини, поради които не трябва да си купувате Tesla

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      АМК не знам вате, ама не блестиш много с някои неща. Като спрат тока, не работят и бензиностанциите.
                      Може би ще се изненадаш, но те също работят на ток, и жителите които разчитат на бензин за зареждане на автомобилите си, са изложени на голям риск: те просто не могат да заредят колите си.

                      Доста вероятно е тези важни структурни точки да са длъжни да имат аварийни дизелови генератори за самостоятелно захранване с ток.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                        Може да отскочиш до Виена през следващ уикенд.

                        Може би ще се изненадаш колко много ръчно задвижвани помпи създаващи вакуум - черпят вода по парковете, а с тях си служат дори малки деца...



                        /дори децата знаят, че те работят САМО с флуиди/
                        ... нещо когнитивни проблеми май, а?
                        Обяснете моля, какво общо имат тези неща с другите?

                        Last edited by RUBLA; 29.10.2019, 11:41. Причина: Спазвайте донроя тон!
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          АМК не знам вате, ама не блестиш много с някои неща. Като спрат тока, не работят и бензиностанциите.
                          Може би ще се изненадаш, но те също работят на ток, и жителите които разчитат на бензин за зареждане на автомобилите си, са изложени на голям риск: те просто не могат да заредят колите си.



                          Може да отскочиш до Виена през следващ уикенд.

                          Може би ще се изненадаш колко много ръчно задвижвани помпи създаващи вакуум - черпят вода по парковете, а с тях си служат дори малки деца...



                          /дори децата знаят, че те работят САМО с флуиди/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Факи, а бе това вярно ли е или тези си измислят

                            PG&E е компанията-доставчик на електричество, която остави милиони калифорнийци на тъмно при поредна вълна от спирания на електричеството. Очаква се днешните такива силно да намалят доверието на инвеститорите при закупуване на превозно средство, което разчита на електрически източници на енергия.

                            В суха Калифорния е ветровито и очевидно това е достатъчно, за да предизвика още едно, поредно спиране на тока за клиентите на PG&E. Като начало PG&E прекъсна захранването на 179 000 домакинства


                            Но не е само PG&E. Очаква се и други комунални компании-доставчици, като Edison International и Sempra, също да прекъснат електрозахранването на стотици хиляди калифорнийци, които са в суха зона, тъй като ветровете се очаква да се комбинират с тези сухи условия, за да създадат твърде висок риск от пожар.

                            Резултатът? Спиране на тока, сравнимо с тези във Венецуела по-рано тази година, които оставиха милиони на тъмно.

                            Прекъсванията, които според автора на материала, биха били повече или по-малко очаквани за лошо управлявана страна или такава от третия свят- като Венецуела или дори Пакистан. Но те са въпрос на живот и смърт за някои жители на Калифорния. При това, проблемът не се очаква да бъде решен скоро.

                            Но това също може да означава живот или смърт за плана на щата Калифорния да насърчи жителите да предпочетат електрическите автомобили.

                            За разлика от спиранията на тока в третия свят, тези в Калифорния са критични, тъй като медицинските заведения са оборудвани с резервни генератори за време на прекъсване, но жителите, които разчитат на електричество за захранване на автомобилите си, за да се придвижат до въпросните медицински заведения, са изложени на голям риск: те просто не могат да заредят колите си
                            АМК не знам вате, ама не блестиш много с някои неща. Като спрат тока, не работят и бензиностанциите.
                            Може би ще се изненадаш, но те също работят на ток, и жителите които разчитат на бензин за зареждане на автомобилите си, са изложени на голям риск: те просто не могат да заредят колите си.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Факи, а бе това вярно ли е или тези си измислят

                              PG&E е компанията-доставчик на електричество, която остави милиони калифорнийци на тъмно при поредна вълна от спирания на електричеството. Очаква се днешните такива силно да намалят доверието на инвеститорите при закупуване на превозно средство, което разчита на електрически източници на енергия.

                              В суха Калифорния е ветровито и очевидно това е достатъчно, за да предизвика още едно, поредно спиране на тока за клиентите на PG&E. Като начало PG&E прекъсна захранването на 179 000 домакинства


                              Но не е само PG&E. Очаква се и други комунални компании-доставчици, като Edison International и Sempra, също да прекъснат електрозахранването на стотици хиляди калифорнийци, които са в суха зона, тъй като ветровете се очаква да се комбинират с тези сухи условия, за да създадат твърде висок риск от пожар.

                              Резултатът? Спиране на тока, сравнимо с тези във Венецуела по-рано тази година, които оставиха милиони на тъмно.

                              Прекъсванията, които според автора на материала, биха били повече или по-малко очаквани за лошо управлявана страна или такава от третия свят- като Венецуела или дори Пакистан. Но те са въпрос на живот и смърт за някои жители на Калифорния. При това, проблемът не се очаква да бъде решен скоро.

                              Но това също може да означава живот или смърт за плана на щата Калифорния да насърчи жителите да предпочетат електрическите автомобили.

                              За разлика от спиранията на тока в третия свят, тези в Калифорния са критични, тъй като медицинските заведения са оборудвани с резервни генератори за време на прекъсване, но жителите, които разчитат на електричество за захранване на автомобилите си, за да се придвижат до въпросните медицински заведения, са изложени на голям риск: те просто не могат да заредят колите си

                              Коментар


                              • Юруш на електричките- който иска да идва да прави аусбилдунг тук за тях- теслите ще отварят завод в германия и ще набират хора. Тооооооо всъщност наблизо има едно заводче с около 500 човека бачкери и търсят и там абдали

                                Коментар

                                Working...
                                X