If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
mikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да навлезе 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток включително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още няма, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.
И ето тук идва мястото на микромодула с общ електролит.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
mikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да навлезе 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток включително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още няма, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.
Предложението ми - да се разходиш по света, не приемай като опит да ти налагам стандарт на живот. Не е лошо да го направиш за собствената си креативност и емоционална удовлетвореност.
Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).
За Тойота и Фолксваген се радвам, щото хората, наистина мислят. За разлика от теб. Не ти ли е неудобно да бърбориш несвързано, без да познаваш онова, което "обсъждаш"? Уважаващ себе си човек, не би се позорил така и би проверил, щото нищо общо нямаш с фактите, ама изборът си е твой.
Предложението ми - да се разходиш по света, не приемай като опит да ти налагам стандарт на живот. Не е лошо да го направиш за собствената си креативност и емоционална удовлетвореност.
Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).
Какво точно питаш?
Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.
Какво точно питаш?
Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.
Електрониката или електротехниката няма да умрат без златото. В момента го ползват, защото го има, но може да се разминат и без него. Има много алтернативи.
Ако го използват то не е, щото го има, ами заради ред специфични свойства, ако ще да е измежду най-скъпите. Без злато, електрониката и електротехниката яко ще закъсат, бъди сигурен.
Добре за разлика от теб ще се съглася че не съм прав, и златото никога няма да се изчерпи, откъдето и да изкопаеш един кубик пръст в него някакви атоми злато ще присъстват.
Електрониката или електротехниката няма да умрат без златото. В момента го ползват, защото го има, но може да се разминат и без него. Има много алтернативи.
levi_desni, много си е цял лев, ако се направи производство както трябва вложените материали в един топлообвенник за корито за душ кабина едва ли ще са повече от 2 лева.
levi_desni, много си е цял лев, ако се направи производство както трябва вложените материали в един топлообвенник за корито за душ кабина едва ли ще са повече от 2 лева.
Коментар