If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Има каркариери за по 8-9000 коли. От китай /коя точка до Бг пътят ще отнеме около месец- на практика за една година един каркариер ще докара толкова коли че няма да могат да се купят
...Ама има транспорт (поскъпнал, средно, повече от тройно), има ДДС и, да не забравяме, печалбата на търговеца, неговият данък печалба също .....
Има каркариери за по 8-9000 коли. От китай /коя точка до Бг пътят ще отнеме около месец- на практика за една година един каркариер ще докара толкова коли че няма да могат да се купят
Pyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
...Ама има транспорт (поскъпнал, средно, повече от тройно), има ДДС и, да не забравяме, печалбата на търговеца, неговият данък печалба също .....
Pyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
За първи път чувам че в бг се субсидира нещо- да не си се объркал. Иначе в германия се субсидират с около 9-10ооо евро
v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
Българинът е роден за дране. Едва ли ще ги пуснат по € 3k.
v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
Като се намаля температурата на отработилите газове и тя се прехвърли на постъпващия въздух след компресорната част при турбините това е начина, с това пренасяне на топлината тя работи и създава разширяване на постъпилия въздух като за това не се изразходва гориво. При положение че при малките турбини кпд е само 25 процента, а темп. на изходящите е много висока то и от там е загубата. Целта не е да топлят въздуха на планетата а да се превръща енергията в механична работа - развъртане на ротора на турбината и генератора. Топлообменника е като тапа за тази изтичаща неоползотворявана енергия. Колкото по добър топлообменник, толкова по висока ефективност. Ако температурата и скоростта на изтичащите газове е много ниска, това означава кпд да нарастне. При положение че се изгаря водород, а той скъпо гориво..при всички положения по скъпо от метана или другите въглеводороди, това повишаване на ефективността е сериозна пречка той да не се използва ако не се вдигне ефектиността. Сега това за водорода е една съвсем неразработена технология за която трябва да мине много време, но тя е много изгодна за тези които продават метан. Водорода се добива химически, като веществото което се използва да реагира с метана е вода. Т.е. ще продават и вода на добра цена при това, рано или късно ще се усетят че имат интерес. Все едно на кръчмар да не му е присърце да разрежда алкохола с вода, пък от това клиентите му дори да са доволни..че то това е пълно щастие. Има една подробност че всички въглеводороди могат да се трансформират до метан и от там до водород. Най големия проблем е съхранението на водорода, за него трябват част от металите които сега поскъпнаха двойно заради батериите..а батериите са метални вампири..много метал гълтат.
Коментар