If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Предният ми пост, е именно по темата. Технически, точно в десетката. Съдържа разрешение на сериозен проблем на електромобилите.
...СЪДЪРЖАШЕ. Изтрили сте го. Напразно.
Pyramid, мисля че се заблуждаваш има си откритие и според мен патентна пригодност. Не съм настроен много позитивно към това че има патентна пригодност, погледни какво става при лекарствата - има някаква защита и му набиват буквално златна цена. Ако не ти е по възможностите да си купуваш това златно хапче, а ти се налага в главата ти почват да се въртят едни мисли спрямо тези хора..да кажем не си им благодарен, защото да се държим възпитано. Та падат тези защити и се оказва че хапчето може да го произвеждат и продават за стотитинки предполагам без да губят от това а да печелят пак. Онази схема която нарисувах можех да я направя много по убедителна и слепите да видят че модула е напълно реалистичен и има много предимства пред това лаишки да навързваш единични батерийки, да ги вкарваш в корпуси..Това са подробности. Мисълта ми бе за патентоването.
В рамките на една единствена плоча няма да протече ток, защото повърхностите са еквипотенциални, но между раздалечените плочи ще тече ток, и то доста голям. Колкото е по-голяма потенциалната разлика, толкова по-голям ток ще тече. Ха сега си представи какъв ток ще тече между двете крайни плочи на батерията, и тогава ми приказвай следващите врели-некипели ...
Pyramid, мисля че се заблуждаваш има си откритие и според мен патентна пригодност. Не съм настроен много позитивно към това че има патентна пригодност, погледни какво става при лекарствата - има някаква защита и му набиват буквално златна цена. Ако не ти е по възможностите да си купуваш това златно хапче, а ти се налага в главата ти почват да се въртят едни мисли спрямо тези хора..да кажем не си им благодарен, защото да се държим възпитано. Та падат тези защити и се оказва че хапчето може да го произвеждат и продават за стотитинки предполагам без да губят от това а да печелят пак. Онази схема която нарисувах можех да я направя много по убедителна и слепите да видят че модула е напълно реалистичен и има много предимства пред това лаишки да навързваш единични батерийки, да ги вкарваш в корпуси..Това са подробности. Мисълта ми бе за патентоването.
За не знам кой път:
НЯМА "откритие". Има по-разчупен поглед върху фактите, като например, кога между части на проводник тече ток и т.н. Затова, не вдигай врява, ами пак си погледни в учебниците. ХУУУБАВО погледни. "Аспирант".
Защо не си направите някаква тема, в която да си ги мерите?
Тази тема беше толкова интересна преди да я овладеете. Сега вече не става за нищо.
Митко, ако нямаше такова старание от няколко субекта да "докажат", че бялото е черно, със сигурност, темата не би била замърсена толкова. Ала идват и, като зинат...
Защо първо не го осмислиш потенциалното откритие, не изработиш опитен образец, не изследваш неговите параметри, и чак когато докажеш, че разсъжденията ти са верни, чак тогава припкай при мама да се похвалиш.
Последното, може би. Защото, веднага, се домъкват едни хиени и, като се почне...
Иначе, че ТИ не можеш много от нещата, за които крякаш - ОК, приехме го.
Днес, си поиграх с един стар оловен акумулатор. При автомобилните стартерни, поне от известната система с разделен електролит на клетките, токът де факто, тече през дебел слой от пресовани оловен диоксид и гъбесто олово - и двата материала, с достатъчно високо вътрешно съпротивление и плътност, което, ги прави излишно тежки и лошо свързани с тънката оловна мрежичка на клетките. Накратко, ЗАЛОЖЕНИ СА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ за това, батериите да са НЕтрайни. При изпълнение "с общ електролит" (все повече сигнали сочат за това, че е възможно И такова с много листи в паралел, в състава на една клетка) и с плътна ОСНОВА на плочите, следват:
Понижаване на вътр.съпротивление И УВЕЛИЧАВАНЕ НА ТРАЙНОСТТА, Т.К. ТОГАВА, ДОРИ И НЕЩО ДА СЕ ОТСЛОИ, ТО ПАК НЯМА ОСОБЕНО КЪДЕ ДА ПАДА, ТРУДНО БИ ОКЪСИЛО КЛЕТКА, А, И СЕЧЕНИЕТО ЗА ПЪТ НА ТОКА Е МАКСИМАЛНО, И ДЪЛЖИНАТА НА ПЪТЯ НА ТОКА - МИНИМАЛНА.
Сега, аз разбирам, че Матеев ще възрази но, дали е обмислил и проверил вариантите, които аз тези дни, или пак, ще сипва "възражения по принцип"? Едно време, така са "възразявали" за полета на по-тежки от въздуха тела, твърдели са, че Земята е плоска, отричали са микробите, молекулите, атомите, елементарните частици...
Та,
С ТОВА, сме съгласни всички.
Защо първо не го осмислиш потенциалното откритие, не изработиш опитен образец, не изследваш неговите параметри, и чак когато докажеш, че разсъжденията ти са верни, чак тогава припкай при мама да се похвалиш.
Днес, си поиграх с един стар оловен акумулатор. При автомобилните стартерни, поне от известната система с разделен електролит на клетките, токът де факто, тече през дебел слой от пресовани оловен диоксид и гъбесто олово - и двата материала, с достатъчно високо вътрешно съпротивление и плътност, което, ги прави излишно тежки и лошо свързани с тънката оловна мрежичка на клетките. Накратко, ЗАЛОЖЕНИ СА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ за това, батериите да са НЕтрайни. При изпълнение "с общ електролит" (все повече сигнали сочат за това, че е възможно И такова с много листи в паралел, в състава на една клетка) и с плътна ОСНОВА на плочите, следват:
Понижаване на вътр.съпротивление И УВЕЛИЧАВАНЕ НА ТРАЙНОСТТА, Т.К. ТОГАВА, ДОРИ И НЕЩО ДА СЕ ОТСЛОИ, ТО ПАК НЯМА ОСОБЕНО КЪДЕ ДА ПАДА, ТРУДНО БИ ОКЪСИЛО КЛЕТКА, А, И СЕЧЕНИЕТО ЗА ПЪТ НА ТОКА Е МАКСИМАЛНО, И ДЪЛЖИНАТА НА ПЪТЯ НА ТОКА - МИНИМАЛНА.
Сега, аз разбирам, че Матеев ще възрази но, дали е обмислил и проверил вариантите, които аз тези дни, или пак, ще сипва "възражения по принцип"? Едно време, така са "възразявали" за полета на по-тежки от въздуха тела, твърдели са, че Земята е плоска, отричали са микробите, молекулите, атомите, елементарните частици...
Та,
Коментар